Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla gminy Łubniany wraz z modernizacją i założeniem szczegółowej osnowy geodezyjnej

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-22 11:30:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych,
  • Usługi analizy danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40695 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713543007, 723160003, 723200004, 723140009, 713550001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej ewidencji gruntów i budynków wraz z modernizacją i założeniem szczegółowej osnowy geodezyjnej dla gminy Łubniany.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Opolski
Ulica ul. 1 Maja 29
Nr domu 29
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-068
Województwo opolskie
Tel 77 54 15 101
Fax 77 54 15 103
Internet www.bip.powiatopolski.pl
Regon 53141258500000
E-mail hsiuta@powiatopolski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2016
Wadium Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny Wykonawca: 1) co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym, polegające na założeniu ewidencji budynków i lokali jako bazy obiektowej GML zgodnej z systemem Kataster OnLine (dotyczy części opisowej i kartograficznej ewidencji gruntów i budynków) z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość jednej ze zrealizowanych prac nie powinna być mniejsza niż 180 000,00 PLN. 2) co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do modernizacji lub założenia szczegółowej osnowy geodezyjnej z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość zrealizowanej pracy nie powinna być mniejsza niż 5 000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich prac, w tym: 1) min. 3 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2, zgodnie z art. 43 pkt.1) i 3) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz.520 ze zm.) 2) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie 3, zgodnie z art. 43 pkt.1) i 3) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz.520 ze zm.) Zgodnie z art. 26 ust 2 b Ustawy PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności gdy: a. zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b. wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. prac, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; c. zmianie uległy stawki podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatopolski.pl
Adres uzyskania siwz ze str. internetowej jak wyżej , pod adresem: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Powiat Opolski, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole (kancelaria, pok. nr 4).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)