Dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych oraz dostawa akcesoriów serwerowych

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-25 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87962 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych - systemu bezpieczeństwa dla głównej siedziby Urzędu w Krakowie i dla oddziałów zamiejscowych Urzędu w Tarnowie i Nowym Sączu oraz przełączników stakowalnych dla głównej siedziby Urzędu w Krakowie. Część II: dostawa akcesoriów serwerowych w postaci szafy serwerowej z akcesoriami i wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacje stanowią załączniki nr 4a oraz 4b do SIWZ.

Opis

dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych - systemu bezpieczeństwa dla głównej siedziby Urzędu w Krakowie i dla oddziałów zamiejscowych Urzędu w Tarnowie i Nowym Sączu oraz przełączników stakowalnych dla głównej siedziby Urzędu. Szczegółowy opis znajduje się w zalączniku 6a do SIWZ.
w Krakowie.dostawa akcesoriów serwerowych w postaci szafy serwerowej z akcesoriami
i wyposażeniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Ulica pl. Na Stawach 1
Nr domu 1
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-107
Województwo małopolskie
Tel 12 4227110
Fax 12 4229785
Internet www.wup-krakow.pl
Regon 35711407500000
E-mail ecud@wup-krakow.pl; kkos@wup-krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium W I części postępowania przewidziane składanie wadium. W II części postępowania nie przewiduje się wadium. Poniższe zapisy dotyczą I części postępowania. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące i 00/100 PLN), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1. pieniądzu: przelewem - wpłacane na rachunek bankowy Zamawiającego podany w niniejszym punkcie, tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego w banku Pekao SA nr 76 1240 6292 1111 0010 5134 2558; wpłata wadium winna być dokonana z tytułem wadium - przetarg - urządzenia sieciowe, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych,4. gwarancjach ubezpieczeniowych,5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć na ręce pracownika Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, Zespół Organizacji i Zarządzania, stanowisko ds. zamówień publicznych (pok. 608), a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej następujące elementy: 1. wskazanie dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie) i gwaranta (banku lub firmy ubezpieczeniowej udzielających gwarancji), 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją,3. kwotę gwarancji,4. termin ważności poręczenia/gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano :a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, jeśli nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw lub listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Zwrot, zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W części I i II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Wiedza W części I. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie (lub wykonuje - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 3 dostawy z wdrożeniem urządzeń sieciowych na łączną kwotę minimum 56.000,00zł brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia. w części II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjał W części | I II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne W części I: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (pracach wdrożeniowych systemu bezpieczeństwa), która posiada wykształcenie co najmniej średnie informatyczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu sieci komputerowych oraz uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach systemu bezpieczeństwa dla co najmniej 200 użytkowników sieci, a także posiada certyfikat poświadczający zdanie egzaminów ze znajomości konfiguracji dostarczanego systemu bezpieczeństwa wydany przez producenta oferowanego rozwiązania. W części II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja W części I i II. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz dostaw Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie: Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt. 6.2.2, tj. co najmniej 3 dostaw z wdrożeniem na łączną kwotę minimum 56000,00 zł brutto. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane/są wykonywane należycie są: poświadczenie (z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane/są wykonywane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane/są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy stanowi załącznik nr 8a i 8b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W części I Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku: 1. zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy, 2. opóźnienia w realizacji dostawy trwającego dłużej niż 10 dni roboczych, 3. opóźnienia we wdrożeniu Urządzeń trwającego dłużej niż 10 dni roboczych, 4. innego rodzaju nienależytego, zawinionego przez Wykonawcę wykonania Umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Urządzeń zaproponowanych w ofercie na Urządzenia równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane Urządzenia zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych Urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana Urządzeń wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. W części II Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku: 1. zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy,2. opóźnienia w realizacji dostawy trwającego dłużej niż 10 dni roboczych, 3. innego rodzaju nienależytego, zawinionego przez Wykonawcę wykonania Umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Urządzeń zaproponowanych w ofercie na Urządzenia równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane Urządzenia zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych Urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamiana Urządzeń wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.wup-krakow.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pok. 608.
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, pok. 608.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Część I: Wynagrodzenie finansowane jest:ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego,Funduszu Pracy. Część II: Wynagrodzenie finansowane jest:ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój,ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Województwa Małopolskiego w ramach Pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego,Funduszu Pracy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)