| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
|
| Ulica |
ul. Sikorskiego 86 A
|
| Nr domu |
86 A
|
| Miejscowość |
Tarnobrzeg
|
| Kod Pocztowy |
39-400
|
| Województwo |
podkarpackie
|
| Tel |
015 8236505
|
| Fax |
015 8236505
|
| Internet |
www.word.tarnobrzeg.pl
|
| Regon |
83036649000000
|
| E-mail |
sekretariat@word.tarnobrzeg.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa osoba prawna
|
| Rodzaj zam inny |
Samorządowa osoba prawna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
48
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 59 1020 4913 0000 9902 0010 1774.
4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje:
a) wskazanie nazwy postępowania;
b) wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa,
dokładny adres);
c) wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu z siedzibą w Tarnobrzegu, ul. Sikorskiego 86A.
d) wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy;
e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia;
f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego;
g) wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert;
h) wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.
5. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami:
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie
oświadczenia (wzór zał. nr 3).
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i
doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej jedną dostawę
wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem, systemu teleinformatycznego
wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 150.000
zł brutto.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie
oświadczenia (wzór zał. nr 3).
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie
oświadczenia (wzór zał. nr 3).
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i
finansowej Wykonawcy zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli
Wykonawca udokumentuje posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną wartości co najmniej złożonej
oferty brutto.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i
doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej jedną dostawę
wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem, systemu teleinformatycznego
wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 150.000
zł brutto;
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy jeśli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
do oferty, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo
określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w zakresie:
a) terminu realizacji zamówienia, wynikającego z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć wcześniej, takich jak wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o różnicę wynikającą z podwyższenia tego podatku;
c) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów STW, w tym w zakresie funkcji Systemu. Wykonawca jest nie uprawniony do żądania w takim przypadku zmiany wynagrodzenia.
2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy;
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami;
c) zmiana pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Funkcjonalność systemu
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.word.tarnobrzeg.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego,ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg
|
| Data składania wniosków |
22/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego,ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg, Sekretariat
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 15 823 56 00, tel./fax. 15 823 65 05, e-mail: sekretariat@word.tarnobrzeg.pl. W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się z Panem Andrzejem Kraszewskim - Głównym specjalistą ds. informatyki, tel. 15 823 65 05 w dniach pracy WORD - od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|