Wykonanie i dostarczenie różnego rodzaju drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych: ulotek, plakatów, broszur, map, plansz

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 11:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ulotki,
  • Broszury

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42739 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221400003, 221500006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie różnego rodzaju drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych: ulotek, plakatów, broszur, map, plansz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego
Ulica ul. Żelazna 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-848
Województwo mazowieckie
Tel 22 8268211 w. 224
Fax 22 8267006, 8272552
Internet www.ztm.waw.pl
Regon 01260578000000
E-mail zamowienia@ztm.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy.
Czas D
Data zakończenia 09/12/2019
Wadium Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi polegające na druku materiałów informacyjno-promocyjnych, takich jak ulotki, plakaty lub foldery (broszury) w różnych formatach, o wartości łącznej 250 000 zł brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej Umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku nieprzewidzianego w momencie zawierania niniejszej Umowy ograniczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 skrócenie terminu realizacji druku materiału pn. Ulotka 396x210 mm składana do formatu 99 x 210 mm - 4 skrzydełka
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz wwww.ztm.waw.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego, pokój 216
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, Kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)