Wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w salach 207 i 307

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-05-04 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91386 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324120004, 453112002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w salach lekcyjnych 207 i 307 na
podstawie nakładów rzeczowych - zał. nr 9 do SIWZ, oraz szkicu rozmieszczenia
stanowisk - zał. nr 8 do SIWZ,
wykonanie niezbędnych pomiarów ww. instalacji,
wykonanie projektu powykonawczego zamontowanej instalacji w salach 207 i 307,
wykonanie projektu powykonawczego zamontowanej instalacji w sali 110 (cztery
stanowiska dla elektroników - szkic stanowisk - zał. nr 8a do SIWZ),
demontaż instalacji istniejącej w salach 207 i 307
w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku zgodnie z nakładami rzeczowymi zawartymi w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
Ulica ul. Szczecińska 60
Nr domu 60
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76-200
Województwo pomorskie
Tel 059 8433178
Fax 059 8433178
Internet www.zsp1slupsk.pl
Regon 00018893700000
E-mail sekretariat@zsp1slupsk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: szkoła
Rodzaj zam inny szkoła
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 03/08/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1,
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno główne zamówienie polegające na robotach elektrycznych o wartości powyżej 30.000 zł. (trzydzieści tysięcy złotych netto), oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
Potencjał Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1,
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania, nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacje elektryczne oraz aktualne zaświadczenia przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej, dwóch robotników wykwalifikowanych w specjalności instalacje elektryczne posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne E - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP - zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ, rozdział VI, ust. 2 pkt. 1).
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokument pełnomocnictwa zgodnie z rozdziałem V ust. 3 i 4 SIWZ. Dokument pełnomocnictwa zgodnie z rozdziałem VI ust.5 SIWZ kserokopie dokumentów potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem w celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: 1) w sytuacji zaistnienia siły wyższej: 2) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust.2, 3) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia, 4) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, 5) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; 6) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert;
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania robót
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.zsp1slupsk.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 - sekretariat 76-200 Słupsk ul. Szczecińska 60
Data składania wniosków 04/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 76-200 Słupsk ul. Szczecińska 60
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)