Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki VI - II części

Data publikacji 2016-07-15
Data zakończenia 2016-07-26 11:00:00
Instytucja Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137789 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391550003, 391300002, 381100006, 391360004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki - II części.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych systemowych.
- Cześć II: Dostawa i montaż mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia.
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg wyżej podanego podziału.
2. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Wycena/szczegółowa wykaz regałów metalowych systemowych dla części
I (wg załącznika nr 5a do SIWZ).
- Wycena/szczegółowa wykaz mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia dla części II (wg załącznika nr 5b do SIWZ).
Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji pod adresem wskazanym przez Zamawiającego) w okresie gwarancyjnym. Czynności serwisowe w okresie gwarancji w zakresie objętym gwarancją wykonawcy wykonywane są bezpłatnie (należy je uwzględnić w cenie ofertowej).
- Zamawiający opisując przedmiot zamówienia odwołał się do wskazania konkretnych oznaczeń towarowych i ich pochodzenia z uwagi na jak bardziej dokładne
i precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia, jego cech i wymagań funkcjonalnych. Z uwagi na powyższe Zamawiający bardzo wyraźnie wskazuje, iż we wszystkich elementach przedmiotu zamówienia dopuszcza rozwiązania (wyposażenie meblowe) -równoważne- tzn. posiadające te same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, cechy funkcjonalne, a także spełniające wszystkie wskazane, a obowiązujące w tym zakresie normy.
- Zamawiający wskazuje także, iż w kwestii dotyczącej wymaganych certyfikatów oraz norm zgodności poprzez zwrot -równoważny- rozumie certyfikat wystawiony przez uprawniony niezależny podmiot, który to certyfikat potwierdza spełnienie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego.
- Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach mebli ±2% (za wyjątkiem sytuacji, gdzie w opisie mebla tolerancja jest już podana lub wykluczona), jednak
z zastrzeżeniem, iż wszystkie meble danego rodzaju muszą posiadać te same wymiary.
- Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz uwzględniając lokalizację elementów wyposażenia stanowiących przedmiot dostawy do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego na parterze budynku nr 6, na Osiedlu Mieszkań Czynszowych - Bacieczki VI - w Białymstoku (wg załącznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca przygotowując ofertę powinien uwzględnić wymagania zawarte w projekcie aranżacji wnętrz wg załącznika Nr 9 do SIWZ.

Opis

Załącznik nr 5a do SIWZ, dostawa i montaż oraz ustawienie regałów metalowych uwzględniające projekt aranżacji wnętrz.Załącznik nr 5b do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
Ulica ul. Marii Skłodowskiej-Curie 14A
Nr domu 14A
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-097
Województwo podlaskie
Tel 85 6767224
Fax 85 6767220
Internet www.ksiaznicapodlska.pl
Regon 00027671300000
E-mail ksiaznica@ksiaznicapodlaska.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny wojewódzka samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszystkie istotne postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a/7b do SIWZ. 1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a)zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b)zmian formy prawnej Wykonawcy; c)w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; d)zaistnienia wszelkich obiektywnych, nie zależnych od stron umowy, i nie znanych w dacie podpisania umowy okoliczności uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zaś zmiana zapisów postanowień umowy umożliwi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, leży w interesie publicznym, i nie spowoduje zwiększenia zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy ew przypadku wystąpienia siły wyższej określonej w § 7 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa ust. 1 lit. e). 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona przed jej planowanym wprowadzeniem do umowy, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ust.2. 4.Bezpośrednie uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, mające lub mogące mieć wpływ na postanowienia umowy, są nieważne bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej przed realizacją tych uzgodnień. 5.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy PZP następujące zmiany: a)danych teleadresowych; b)danych rejestrowych c)danych przedstawicieli stron umowy. 16.2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 16.3. Uwaga - w Załączniku Nr 7a/7b zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 20
Kryt 3 Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz www.ksiaznicapodlaska.pl
Adres uzyskania siwz Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, sekretariat pok. nr 112
Data składania wniosków 26/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, sekretariat pok. nr 112
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Składając ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część II: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
Wiedza 5.2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: dla części I wykażą co najmniej dwa zamówienia na dostawę wraz z montażem regałów lub mebli systemowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każde (dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. dla części II wykażą co najmniej dwa zamówienia na dostawę wraz z montażem mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każde (dla dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 50 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia może wykazać te same dostawy na potwierdzenie spełniania warunku dla części I i części II o ile są to dostawy wielorodzajowe, obejmujące zarówno regały lub meble systemowe jak i inne meble biurowe w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien wówczas w wykazie wyraźnie wskazać że: - dana dostawa obejmuje zarówno dostawy na potwierdzenie warunku dla I części zamówienia jak i dla II części zamówienia, - podać odrębnie wartość dostawy regałów lub mebli systemowych i odrębnie wartość innych mebli biurowych tak aby można było ocenić spełniania warunku udziału w postępowaniu odrębnie dla części I i odrębnie dla części II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych, lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda, aby Wykonawca wskazał szczegółowe informacje dotyczące zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i sprawdzenia - podczas realizacji przedmiotu zamówienia - czy doszło do rzeczywistego przekazania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia w sposób wykazany przez Wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Data zakończenia 20/12/2016
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)