Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e – usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej

Data publikacji 2016-10-17
Data zakończenia 2016-10-27 10:30:00
Instytucja Miasto Rydułtowy
Miejscowość Rydułtowy
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 325179 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e – usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej.
2. Celem zamówienia jest zapewnienie organom administracji publicznej miast Radlin i Rydułtowy, ich obywatelom i przedsiębiorcom dostępu przy pomocy środków komunikacji elektronicznej do:
1)zintegrowanych, aktualnych i kompletnych informacji gromadzonych w rejestrach publicznych na poziomie gminy oraz świadczonych z ich wykorzystaniem usług elektronicznych on-line, szczególnie na najwyższych możliwych poziomach dojrzałości,
2)zasobów dotyczących informacji przestrzennej oraz zasobów zdjęciowych, zgromadzonych obecnie w postaci papierowej, a posiadających istotną wartość dla obywateli w tym przedsiębiorców,
3)zwiększonej funkcjonalności aplikacji front – office udostępnianych mieszkańcom Rydułtów i Radlina – poprzez zastosowanie najnowszego oprogramowania oraz dostosowanie serwisów do europejskiego standardu dostępności dla niepełnosprawnych WCAG 2.0 w zakresie aplikacji front – office.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:
1) ZADANIE nr 1 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych, które zapewnią skuteczne uruchomienie e-usług,
2) ZADANIE nr 2 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów,
3) ZADANIE nr 3 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia portalu komunikacji społecznej,
4) ZADANIE nr 4 - Dostawa sprzętu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych, które zapewnią skuteczne uruchomienie e-usług:
1) wdrożenie nowego Systemu e-Urząd umożliwiającego wgląd mieszkańców i przedsiębiorców we własne zobowiązania wobec urzędu, dokonywanie płatności online w tym zakresie, powiadamianie użytkowników o zobowiązaniach poprzez e-mail i SMS oraz udostępnienie e-usług publicznych poprzez platformę ePUAP i SEKAP (Miasto Rydułtowy),
2) rozszerzenie istniejącego systemu e-Urząd poprzez wdrożenie nowych modułów w celu zwiększenia możliwości analitycznych oraz udostępnienie e-usług publicznych poprzez platformę ePUAP i SEKAP(Miasto Radlin)Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów:
1)rozbudowa istniejącego geoportalu o: Moduł prowadzenia rejestru wydanych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego wraz z integracją z mapą, Moduł rejestracji oznakowania dróg wraz z integracją z mapą, Moduł obsługi rejestrów opisowo-graficznych obiektów wraz z integracją z mapą,
Moduł serwera i klienta usług sieciowych WMS / WFS, Moduł obsługi rejestru zdjęć z terenu miasta wraz z integracją z mapą oraz dodawaniem zdjęć przez internautów, Moduł obsługi rejestru linii autobusowych, Ewidencja sieci
systemowe statystyki pobrań / odtworzeń dokumentów,Przeniesienia i konfiguracji w Geoportalu baz danych znajdujących się w wewnętrznym systemie GIS Zamawiającego.Portal należy dostosować do wymogów WCAG 2.0 (Miasto Rydułtowy),
2)wdrożenie nowego publicznego geoportalu w celu uzyskanie możliwości wizualizacji opracowanych w ramach projektu baz danych w przestrzeni oraz ich redystrybucji wewnątrz urzędu
Moduł Geoportal
Moduł prowadzenia rejestru wydanych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego wraz z integracją z mapą
Moduł rejestracji oznakowania dróg wraz z integracją z mapą
Moduł ewidencji grobów oraz osób pochowanych wraz z integracją z mapą
Moduł obsługi rejestrów opisowo-graficznych obiektów wraz z integracją z mapą
Moduł serwera i klienta usług sieciowych WMS / WFS
Moduł obsługi rejestru zdjęć z terenu miasta wraz z integracją z mapą oraz dodawaniem zdjęć przez internautów
Moduł obsługi rejestru linii autobusowych
Ewidencja sieci
zgłaszanie uwag i problemów poprzez dodawanie do bazy danych geoportalu obiektów wraz z opisem wskazujących na charakter zauważonego problemu, usterki, itp.
Portal musi umożliwić prezentowanie warstw tematycznych wygenerowanych na podstawie danych z systemu finansowo- podatkowego.
Portal musi udostępnić systemowe statystyki pobrań / odtworzeń dokumentów
Przeniesienia i konfiguracji w Geoportalu baz danych znajdujących się w wewnętrznym systemie GIS Zamawiającego
Portal musi zostać wykonany zgodnie z wymaganiami WCAG 2.0 (Miasto Radlin)
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia portalu komunikacji społecznej - zgłaszanie i obsługa propozycji do budżetu obywatelskiego w powiązaniu z mapą
portal należy wykonać zgodnie z wymaganiami WCAG 2.0Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego:
1) Serwer – 1 szt.
Urządzenie firewall – 1 szt.
Zestaw komputerowy – 5 szt.
System operacyjny serwera – 1 lic.
Licencje dostępowe (cal) do serwera – 120 lic. (Miasto Rydułtowy),
2) Serwer – 1 szt.
UPS – 1 szt.
Zestaw komputerowy – 5 szt.
System operacyjny serwera – 2 lic.
Licencje dostępowe (cal) do serwera – 120 lic. (Miasto Radlin)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miasto Rydułtowy
Ulica ul. Ofiar Terroru
Nr domu 36
Miejscowość Rydułtowy
Kod Pocztowy 44280
Województwo śląskie
Tel 324 537 411
Fax 324 537 410
Adres strony url www.rydultowy.pl
Podmiot2c Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, 27253611000000, Sylwia Brachmańska +48324537409
Regon 27253611000000
E-mail um@rydultowy.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie, działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
Zamawiajacy powierzyl nie
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Wspolne udzielanie zamowienia Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Miasto Rydułtowy, zamówienia będą udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.rydultowy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rydultowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) - adres ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy
Numer referencyjny BP.271.000010.2016
Rodz zam U
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow DLA ZADANIA NR 1 Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, każda dla gmin o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys, przedmiotem których była dostawa, wdrożenie oraz integracja z platformą ePUAP, systemu informatycznego w zakresie e-usług publicznych. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. DLA ZADANIA NR 2 Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, każda dla gmin o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys, przedmiotem których było jednocześnie: 1) dostawa, wdrożenie oraz integracja z systemem GIS i systemem księgowo-podatkowym zamawiającego, systemu informatycznego do obsługi geoportalu, 2) przetworzenie do formy cyfrowej materiałów niecyfrowych. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. DLA ZADANIA NR 3 Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, przedmiotem których było wdrożenie portalu komunikacji społecznej do obsługi budżetu obywatelskiego w gminach o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego. DLA ZADANIA NR 4 Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy, przedmiotem których była: dostawa oraz uruchomienie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 4)  oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty dla zadania nr 1– wg wzoru na załączniku nr 1a do SIWZ*, 2) formularz oferty dla zadania nr 2 - wg wzoru na załączniku nr 1b do SIWZ*, 3) formularz oferty dla zadania nr 3 - wg wzoru na załączniku nr 1c do SIWZ*, 4) formularz oferty dla zadania nr 4 - wg wzoru na załączniku nr 1d do SIWZ*, 5)udokumentowanie wniesienia wadium (kopia przelewu/lub innego dokumentu), 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy *w zależności od liczby zadań, na które Wykonawca składa ofertę
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe dotyczące sprzętu komputerowego (w zakresie zadania nr 4)
Wadium Stosownie do przepisu art. 45 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) dla zadania nr 1 w wysokości 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy i 00/100), 2) dla zadania nr 2 w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100), 3) dla zadania nr 3 w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100), 4) dla zadania nr 4 w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 6a, 6b, 6c i 6d (Rydułtowy) oraz 7a, 7b, 7c i 7d (Radlin) do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana postanowień umowy oprócz obligatoryjnego wymogu dochowania formy pisemnej jest dopuszczalna w sytuacjach określonych w ust. 4 - 5 i na warunkach opisanych w ust. 6, a także w razie zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, niemożliwych do przewidzenia, np. zmiana przepisów prawnych powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, 2) przyspieszenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia powodującego skrócenie terminów realizacyjnych. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) konieczności zastosowania zamiennych elementów przedmiotu zamówienia skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia, 2) rezygnacji z części zamówienia nie powodujących obniżenia jakości przedmiotu zamówienia skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia. 6. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, zmiana elementów mających wpływ na wysokość wynagrodzenia wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, itp., 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności; a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana nie może spowodować wykroczenia dostawy/usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ
Data składania wniosków 27/10/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)