Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miasto Rydułtowy
|
Ulica |
ul. Ofiar Terroru
|
Nr domu |
36
|
Miejscowość |
Rydułtowy
|
Kod Pocztowy |
44280
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
324 537 411
|
Fax |
324 537 410
|
Adres strony url |
www.rydultowy.pl
|
Podmiot2c |
Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, 27253611000000, Sylwia Brachmańska +48324537409
|
Regon |
27253611000000
|
E-mail |
um@rydultowy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie, działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie
|
Czy przeprowadza wapolnie |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Miasto Rydułtowy, zamówienia będą udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rydultowy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rydultowy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) - adres ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy
|
Numer referencyjny |
BP.271.000010.2016
|
Rodz zam |
U
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
DLA ZADANIA NR 1
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, każda dla gmin o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys, przedmiotem których była dostawa, wdrożenie oraz integracja z platformą ePUAP, systemu informatycznego w zakresie e-usług publicznych. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
DLA ZADANIA NR 2
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, każda dla gmin o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys, przedmiotem których było jednocześnie:
1) dostawa, wdrożenie oraz integracja z systemem GIS i systemem księgowo-podatkowym zamawiającego, systemu informatycznego do obsługi geoportalu,
2) przetworzenie do formy cyfrowej materiałów niecyfrowych.
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
DLA ZADANIA NR 3
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi, przedmiotem których było wdrożenie portalu komunikacji społecznej do obsługi budżetu obywatelskiego w gminach o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys.
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
DLA ZADANIA NR 4
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy, przedmiotem których była: dostawa oraz uruchomienie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty dla zadania nr 1– wg wzoru na załączniku nr 1a do SIWZ*,
2) formularz oferty dla zadania nr 2 - wg wzoru na załączniku nr 1b do SIWZ*,
3) formularz oferty dla zadania nr 3 - wg wzoru na załączniku nr 1c do SIWZ*,
4) formularz oferty dla zadania nr 4 - wg wzoru na załączniku nr 1d do SIWZ*,
5)udokumentowanie wniesienia wadium (kopia przelewu/lub innego dokumentu),
6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy
*w zależności od liczby zadań, na które Wykonawca składa ofertę
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karty katalogowe dotyczące sprzętu komputerowego (w zakresie zadania nr 4)
|
Wadium |
Stosownie do przepisu art. 45 ust. 5 ustawy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:
1) dla zadania nr 1 w wysokości 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy i 00/100),
2) dla zadania nr 2 w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100),
3) dla zadania nr 3 w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100),
4) dla zadania nr 4 w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100)
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 6a, 6b, 6c i 6d (Rydułtowy) oraz 7a, 7b, 7c i 7d (Radlin) do SIWZ.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana postanowień umowy oprócz obligatoryjnego wymogu dochowania formy pisemnej jest dopuszczalna w sytuacjach określonych w ust. 4 - 5 i na warunkach opisanych w ust. 6, a także w razie zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących sytuacjach:
1) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, niemożliwych do przewidzenia, np. zmiana przepisów prawnych powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia,
2) przyspieszenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia powodującego skrócenie terminów realizacyjnych.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) konieczności zastosowania zamiennych elementów przedmiotu zamówienia skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia,
2) rezygnacji z części zamówienia nie powodujących obniżenia jakości przedmiotu zamówienia skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia.
6. Warunki dokonywania zmian:
1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, zmiana elementów mających wpływ na wysokość wynagrodzenia wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, itp.,
2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron,
3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności;
a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców,
b) zmiana nie może spowodować wykroczenia dostawy/usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ
|
Data składania wniosków |
27/10/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|