1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych i biurowych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, zwanych dalej meblami. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2016), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ:
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
1)Część A: meble metalowe,
2)Część B: meble biurowe.
5.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
6.Adres dostawy:
1)Część A: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Spraw Osobowych i Socjalnych, Ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
2)poz. 1 - Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Spraw Osobowych i Socjalnych, Ul. Bankowa 12,40-007 Katowice,
poz. 2 - Uniwersytet Śląski w Katowicach, Biblioteka Wydziału Nauk o Ziemi, Ul. Będzińska 60,41-200 Sosnowiec,
poz. 3 - Uniwersytet Śląski w Katowicach, Cieszyn, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji,ul. Bielska 62, 43 - 400 Cieszyn.
7.Wymagany minimalny termin gwarancji: 36 m-cy.
8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Ulica |
ul. Bankowa
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40007
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
323 592 048
|
Fax |
323 592 048
|
Email |
dzp-l@us.edu.pl
|
Adres strony url |
www.us.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok.69, IIIp.
|
Numer referencyjny |
DZP.381.110.2016.DW.
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zmawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zmawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zmawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę./ 2. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ./ 3. Wykonawcy zagraniczni: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 lit. a) stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie./2.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Oryginał.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanych mebli wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).Przykładowy wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,/2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,/3)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6 umowy ,/4)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,/5)zakończenia serii produkcyjnej danego mebla oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.110.2016.DW,/6)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę,/7)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą -na pisemny wniosek jednej ze Strony,/8)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
|
Data składania wniosków |
04/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|