„Zakup macierzy typu NAS o pojemności 24TB oraz Zakup macierzy typu NAS o pojemności 12TB”

Data publikacji 2016-10-28
Data zakończenia 2016-11-07 11:30:00
Instytucja Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332529 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302345003
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: zakup macierzy typu NAS o pojemności 24TB oraz zakup macierzy typu NAS o pojemności 12TB w ilości po jednej sztuce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że funkcjonalność oferowanego sprzętu równoważnego w stosunku do osprzętu wskazanego przez Zamawiającego posiada nie gorsze parametry techniczne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Ulica Aleja IX Wieków Kielc
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25516
Panstwo Polska
Województwo świętokrzyskie
Tel 413 421 534
Fax 413 421 834
Email zo27@kielce.uw.gov.pl
Adres strony url www.kielce.uw.gov.pl
Regon 51426500000
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kielce.uw.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony Tak
Czy podzielone na czesci Nie
Dostep do dokumentow ograniczony www.kielce.uw.gov.pl
Oferty wnioski dostepne Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, al IX Wieów Kielc 3, 25516 Kielce, Biur Administracyjno-Gospodarcze, budynek A, pokój 332.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Numer referencyjny AG-I.272.1.22.2016
Rodz zam D
Okres2c 35
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Czas dostawy przedmiotu zamówienia – max. 35 dni kalendarzowych liczony od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ, 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a mianowicie: Dokumentów na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: 1) Szczegółowej specyfikacji technicznej potwierdzającej zgodność oferowanych macierzy z wymogami stawianymi w SIWZ,
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Wybor wyk nie dotyczy
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wycofania z produkcji sprzętu wskazanego w ofercie. Wykonawca przedstawi oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego modelu sprzętu i zastąpienie go nowym modelem. Nowy model musi posiadać równoważne lub lepsze parametry od wycofanego z produkcji już sprzętu. Cena oferty w przypadku zamiany sprzętu nie ulega zmianie. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Data składania wniosków 07/11/2016
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.8 nie dotyczy
Licytacja IV.4.9 nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie doyczy
IV IstotnePostanowienia 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotycz
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wartość zamknięcia licytacji nie dotyczy
Wymagania zabezpieczenia umowy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)