DOSTAWA I MONTAŻ NOWYCH METALOWYCH REGAŁÓW JEZDNYCH I STACJONARNYCH DLA POTRZEB ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO

Data publikacji 2016-11-08
Data zakończenia 2016-11-16 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 338849 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych metalowych regałów jezdnych i stacjonarnych dla potrzeb archiwum zakładowego i w Wydziałach Ksiąg Wieczystych sądów rejonowych
2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przeszkolić archiwistów w zakresie obsługi regałów w każdym z sądów,
3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z atestowanych i posiadających stosowane certyfikaty materiałów, w tym atest higieniczny lub równoważny, które Wykonawca (zwycięzca przetargu) dołączy wraz z dostawą regałów. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości
4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone i zamontowane regały wg deklaracji Wykonawcy w ofercie, nie krócej jak 1 rok, maksymalnie 5 lat.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia regałów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, niemodernizowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, posiadających wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta. Przedmiot dostawy wykonany wg obowiązujących norm PN – EN.
6. Kolor regałów zostanie ostatecznie wybrany przez Zamawiającego na etapie podpisania umowy z kompletnego wzornika próbek kolorów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ulica ul. Energetyczna
Nr domu 4
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53330
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 717 987 777
Fax 717 987 714
Email janusz.semp@wroclaw.sa.gov.pl
Internet http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
Adres strony url http://www.wroclaw.sa.gov.pl/
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, 53 - 330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
Numer referencyjny Z-362-11/16
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca (dot. wszystkich wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: w przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, wykonawca załączy stosowane oświadczenie do składanej oferty wg formularza określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-362-11/16” oraz NIP Wykonawcy. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 – 14.30 lub załączone do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawiera się niniejszą Umowę, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień mowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji mowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT, 2) podczas realizacji Umowy wystąpią siły wyższe, rozumiane jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)