Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Data publikacji 2016-11-14
Data zakończenia 2016-11-22 11:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Bartoszyce
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 342156 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

ZESTAW KOMPUTEROWY-10, ZESTAW KOMPUTEROWY-10, DRUKARKA MONOCHROMATYCZNA-2,
NOTEBOOK-1,PRZEDŁUŻENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO/SUBSKRYPCJI AKTUALIZACJI-1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Ulica ul. Grota Roweckiego
Nr domu 1
Miejscowość Bartoszyce
Kod Pocztowy 11200
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 7626221 w. 34
Fax 897 626 222
Email olbaorg@praca.gov.pl
Adres strony url http://www.pupbartoszyce.pl
Regon 51093016400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pupbartoszyce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pupbartoszyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna za pomocą operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pwiatowy Urząd Pracy, 11-20 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1
Numer referencyjny DO.260.2.3.2016.HN
Rodz zam D
Okres2c 28/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 157373.98
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymienionego warunku. Zamawiający dokona jego weryfikacji na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 25 a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3 do siwz;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz: •co najmniej trzech (3) wykonanych dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, •oraz załączy dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, protokoły odbioru). Dokumenty te muszą być wystawione przez Zamawiającego, tj. odbiorcę danego zamówienia. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Za dowody należytego wykonania umowy jest uznawane poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć dokumenty o których mowa w pkt VIII.2.2.1. oraz zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do siwz.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VIII.2.2.1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w wyniku ustawowych zmian, urzędowo obowiązującej stawki podatku do towarów i usług (VAT). 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zmiany w projekcie umowy, w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawcom składającym ofertę wspólną oraz powołując się na zasoby innych podmiotów.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 22/11/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)