Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Ulica |
Stefana Banacha
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-909
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 824 121
|
Fax |
261 824 108
|
Email |
ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Regon |
010210333
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-909 Warszawa ul. S. Banacha 2 pok. 225
|
Numer referencyjny |
073/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga:
a)aktualnej decyzji administracyjnej właściwego organu inspekcji sanitarnej lub inspekcji weterynaryjnej o zatwierdzeniu zakładu - Ustawa z dnia 14 marca 1985 r. w sprawie Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 2015r. poz. 1412),ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r . o inspekcji weterynaryjnej (Dz. U. 2015r. poz. 1482);
b)protokołu kontroli (lub innego dokumentu) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie stosowania systemu HACCP lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu HACCP (na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015r. poz. 594)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga:
a)wykazu minimum 2 osób uprawnionych do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (kierowcy środków transportu, inni upoważnieni pracownicy Wykonawcy) posiadający aktualną książeczkę zdrowia/ zaświadczenie wydane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną z potwierdzeniem braku przeciwwskazań do wykonywania pracy. (Załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SIWZ)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 osoby na warunkach określonych powyżej;
b)wykazu minimum 2 posiadanych sprawnych, specjalistycznych środków transportu, przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, dopuszczonych do transportu artykułów żywnościowych na podstawie decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 61, art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 r. poz. 594)( Załącznik nr 6.1 i/lub 6.2)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 pojazdy na warunkach określonych powyżej;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji
i o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)Aktualna decyzji administracyjnej właściwego organu inspekcji sanitarnej lub inspekcji weterynaryjnej o zatwierdzeniu zakładu - Ustawa z dnia
14 marca 1985 r. w sprawie Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 2015r. poz. 1412),ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r . o inspekcji weterynaryjnej
(Dz. U. 2015r. poz. 1482);
b)Protokół kontroli (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie stosowania systemu HACCP lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu HACCP (na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015r. poz. 594)
c)wykaz minimum 2 osób uprawnionych do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (kierowcy środków transportu, inni upoważnieni pracownicy Wykonawcy) posiadający aktualną książeczkę zdrowia/ zaświadczenie wydane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną z potwierdzeniem braku przeciwwskazań do wykonywania pracy. (Załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SIWZ)
d)wykaz minimum 2 posiadanych sprawnych, specjalistycznych środków transportu, przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, dopuszczonych do transportu artykułów żywnościowych na podstawie decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 61, art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 r. poz. 594)( Załącznik nr 6.1 i/lub 6.2)
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1)Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2)zmiany osób wykazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby wskazane do przejęcia obowiązków wynikających z pełnionych funkcji, będą posiadały przygotowanie, co najmniej równe osobom dotychczas pełniących tę funkcję oraz będą spełniały wymogi określone w SIWZ;
3)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania Umowy;
4)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, w miejscu realizacji umowy, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a)o charakterze niezależnym od Stron,
b)którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c)którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d)której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie
w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia;
5)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub decyzjami przełożonych, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy.
6)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ i umową.
7)konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie możliwości realizacji dodatkowych usług, przez dotychczasowego Wykonawcę, które nie zostały objęte przedmiotem umowy (zamówieniem podstawowym), o ile zmiany w tym zakresie stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
2)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
3)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu
umowy określonej pierwotnie w umowie.
3.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
Zamawiający nie mógł przewidzieć, pomimo iż działał z należytą
starannością,
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy
określonej pierwotnie w umowie.
4.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej
Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w
rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.).
5.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej
Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.) oraz jest mniejsza od 10% wartości przedmiotu umowy.
6. Wszelkie zmiany w Umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
08:45
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|