Dostawa drukarek i laptopów

Data publikacji 2016-11-22
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 348943 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

cz. 1 Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna z dodatkowym podajnikiem papieru na co najmniej 500 arkuszy – 80 sztuk
cz. 2 Komputer przenośny – 34 sztuki

Opis

Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna z dodatkowym podajnikiem papieru na co najmniej 500 arkuszy – 80 sztukKomputer przenośny – 34 sztuki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego
Nr domu 2a
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-844
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8412743
Fax 61 8412744
Email przetargi@po.policja.gov.pl
Adres strony url http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
Regon 630703410
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie osobiście lub za pośrednictwem poczty lub posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17a, 60-838 Poznań
Numer referencyjny ZZP-2380-97/2016
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz ze wskazaniem oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. W/w dokumenty należy złożyć w wyznaczonym terminie oraz miejscu, w zamkniętej kopercie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w sto-sunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 5 i na określonych w nich warunkach: 1. Zmiana terminu dostawy: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 2 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz o planowanym terminie dostawy. 2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu świadczenia spowodowana czasowym wstrzymaniem produkcji towarów lub brakiem towarów na polskim rynku, na przedmiot tożsamy o lepszych parametrach technicznych, przy zachowaniu ceny wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu uzasadnienie wraz ze wskazaniem okoliczności będących podstawą takiej zmiany. 3. Dopuszczalne są zmiany dotyczące realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, 3) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie z zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp - pod warunkiem, że Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia sto-sowania ustawy i wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp; 4. Dopuszczalne są zmiany, w przypadku gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie zachowaniem art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp - pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy, Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia jej stosowania i po dokonaniu zmian, wykonana obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust. 1 c ustawy Pzp; 5. Dopuszczalna jest zmiana wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, którego ma zastąpić nowy wykonawca: 1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - pod warunkiem, że w przypadku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający nie wprowadzi kolej-nych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania ustawy Pzp; 6. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e; 7. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi pod warunkiem, że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy a wartość zmian zostanie wyliczona na podstawie art. 144 ust. 1 d ustawy Pzp. 8. Wszelkie zmiany umowy o których mowa w niniejszym paragrafie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy będzie aukcja Nie
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php
Licytacja IV.4.7 http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
Licytacja IV.4.8 Wykonawca, aby wziąć udział oraz umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji i wraz z przedmiotowym wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informacje o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki w tym duże i małe litery, jeżeli takie zastosowano przy rejestracji). 2. Wymagania techniczne dotyczące urządzeń informatycznych: komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa
Licytacja IV.4.9 dla cz. 1 - W toku licytacji Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia podając cenę brutto. 2. Cena wywoławcza wynosi 180 000,00 złotych brutto 3.Minimalna wartość postąpienia wynosi 200,00 zł. brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 200.09 będzie oznaczało 200 zł i 9 groszy). 4. Oferty podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. 5. System nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą 6. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 7. W celu złożenia postąpienia, Wykonawca dopuszczony do procedury winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk /lista postąpień/ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk /złóż postąpienie/. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje Wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk /złóż/.8. W prawej części ekranu znajduje się aktualny czas. Jest on o tyle istotny, iż ten czas jest decydujący dla oceny momentu dokonywania poszczególnych czynności, w tym również i dla oceny, czy dane postąpienie zostało złożone przed zamknięciem licytacji / zakończeniem etapu. Powyższe rozwiązanie pozwoli uniknąć problemów związanych z niejednolitością czasów ustawionych na komputerach poszczególnych uczestników licytacji dla cz. 2 - Niniejsze zamówienie objęte jest mechanizmem odwróconego obciążenia VAT. W związku z tym, że przedmiot zamówienia obejmuje towar wymieniony w załączniku nr 11 do ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U z 2016 poz. 710)oraz jego wartość przekracza 20 000 zł netto, na nabywcy ciąży obowiązek rozliczenia podatku od tej transakcji. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, że cena wywoławcza oraz oferty składane są w kwotach netto, a Zamawiający doliczy do oferty wybranego Wykonawcy należny podatek VAT oraz dokona jego odprowadzenia. W toku licytacji Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia podając cenę netto. 2. Cena wywoławcza netto wynosi 41 463,00 złotych 3.Minimalna wartość postąpienia wynosi 70,00 zł. netto. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 200.09 będzie oznaczało 200 zł i 9 groszy). 4. Oferty podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. 5. System nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą 6. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 7. W celu złożenia postąpienia, Wykonawca dopuszczony do procedury winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk /lista postąpień/ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk /złóż postąpienie/. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje Wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk /złóż/.8. W prawej części ekranu znajduje się aktualny czas. Jest on o tyle istotny, iż ten czas jest decydujący dla oceny momentu dokonywania poszczególnych czynności, w tym również i dla oceny, czy dane postąpienie zostało złożone przed zamknięciem licytacji / zakończeniem etapu. Powyższe rozwiązanie pozwoli uniknąć problemów związanych z niejednolitością czasów ustawionych na komputerach poszczególnych uczestników licytacji.
Etapy licytacji 1
IV IstotnePostanowienia umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia i jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego
IV 6 5 Nie
Wartość zamknięcia licytacji dla cz. nr 1 - godzina 11:30 dla cz. nr 2 - godzina 13:30
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)