Przedmiotem zamówienia jet dostawa: Pakiet nr 1 Odzieży roboczej – komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia, Pakiet nr 2 Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki Pakiet nr 3 Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku Pakiet nr 4 Odzież dla ratownictwa medycznego

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2017-01-03 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież wierzchnia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360601 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 182000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia



Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa
Pakiet nr 1
Odzieży roboczej – komplety damskie, komplety męskie, fartuchy, odzież jednego dnia,
Przedmiotem zamówieni jest dostawa:
Pakiet nr 2
Odzieży roboczej - koszule, spodnie, rękawice, fartuchy robocze, polary, kurtki
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Pakiet nr 3
Odzieży operacyjnej wielorazowego użytku
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Pakiet nr 4
Odzież dla ratownictwa medycznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Szpitalna
Nr domu 22
Miejscowość Sucha Beskidzka
Kod Pocztowy 34-200
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel +48338723111
Fax +480338723111
Email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Regon 000304415
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespł Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka , Sekretariat, Blok C
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP75/16
Rodz zam D
Okres2c 31/01/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a,1b,1c,1d do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Próbki oferowanych wyrobów : Pakiet nr 1 1 komplet damski ze spódnicą 1 komplet damski ze spodniami 1 sukienkę (kolorową) Pakiet nr 2 1 koszula robocza 1 spodnie robocze 1 para rękawic roboczych 1 para rękawic mrozoochronnych 1 para rękawic antyurazowych 1 kurtka lub bezrękawnik Pakiet nr 3 1 komplet ( bluza + spodnie) 1 sukienka oraz próbki wszystkich wymaganych tkanin ( w każdym z wymaganych kolorów) o minimalnym rozmiarze min. 15/15 cm. Pakiet nr 4 Spodnie całosezonowe (zimowe) szt-1 Bluza polarowa -szt 1 Koszulka Polo z krótkim rękawem-szt -1 5. Materiały potwierdzające wymagania jakościowe Zamawiającego: Pakiet nr 1 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: • Certyfikatu zgodności tkaniny z normami PN-P-84525:1998, ENV 14237:2002, PN-EN ISO 13688:2014 , wystawionym przez niezależną jednostkę badawczą dla producenta tkaniny, • Certyfikat Oeko-Tex na tkaninę wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą dla producenta tkaniny, • Certyfikatem na zgodność wyrobu gotowego z normą PN-P-84525:1998, lub PN -89/P-84505 • Folder handlowy. Pakiet nr 2 Odzież robocza • Deklaracja zgodności PN lub EN, Odzież ochronna • Deklaracja zgodności EN, • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy Pakiet nr 3 Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wymagane dokumenty do odzieży zabiegowej zgodnej z norą PN-EN: • Deklaracja zgodności CE, • Wpis lub zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych, • Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny, • Wyniki badań tkaniny wykonane przez niezależną jednostkę badawczą , potwierdzające parametry techniczne zgodne z normą PN-EN 13795 we wskazanych zakresach, • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy firmy, • Certyfikat Oeko-Tex na tkaninę wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą dla producenta tkaniny. Pakiet nr 4 • Deklaracja zgodności EN • Oświadczenie oferenta, iż oferowana odzież spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 roku ( Dz.U. z 2010 r Nr. 209 poz. 1382 , • Instrukcja użytkowania, • Folder handlowy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła: zmiana stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 03/01/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)