Dostawa przez Wykonawcę dla AMW w roku 2017 produktów wędliniarskich i drobiu

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-16 09:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362218 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151311202, 151120006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

część I: produkty wędliniarskie;
część II: drób.


Opis

Zakres podany w SIWZZakres podany w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Ulica ul. Śmidowicza
Nr domu 69
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81103
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel (058) 6262537
Fax 058 6262963
Email apara@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Regon 19006413600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Marynarki Wojennej 81-127 Gdynia , ul. Śmidowicza 69 bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
Numer referencyjny 41/ZP/16
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Dokument, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz. U. z 2015 r., poz. 678). 3. Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP. Dokument, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz. U. z 2015 r., poz. 678).
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że towar będący przedmiotem zamówienia spełnia wymagania obowiązujących przepisów prawa (załącznik nr 6).
Wadium Zamawiający przewiduje konieczności złożenia wadium. Dla części I – 11.000,00 (słownie jedenaście tysięcy złotych 00/100 gr) Dla części II – 3.000,00 (słownie trzy tysiące złotych 00/100 gr) Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, ale nie przekroczy ona kwoty 209 000 euro. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa,co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)