1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych w podziale na części opisane Pakietem 1 i Pakietem 2: 1.1) Pakiet 1: Dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez Warszawski Uniwersytet Medyczny”, w ramach POWER 2014-2020: a) ołówki z gumką z nadrukiem – 2400 szt.; b) długopisy metalowe z nadrukiem – 2400 szt.; c) notesy z nadrukiem – 2400 szt.; d) teczki ofertowe na dokumenty z nadrukiem – 2400 szt.; e) torby bawełniane z nadrukiem – 2400 szt. 1.2) Pakiet 2: Dostawa pamięci USB - w liczbie: 108 szt. - dla uczestników zadań w zespołach projektowych realizowanych w ramach projektu pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES; wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy” w ramach POWER 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ „Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia”, do których załączone zostały wzory/projekty graficzne poszczególnych produktów (w formie oddzielnych plików - wzory: A, B, C, D, E i E1 - w odniesieniu do Pakietu 1; na druku Formularza cenowego - w odniesieniu do Pakietu 2). 3. Załączenie wzorów/projektów graficznych produktów ma wyłącznie na celu określenie pożądanego standardu i jakości produktów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dopuszcza produkty równoważne, tj. takie, których parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 4. Próbki materiałów promocyjno-szkoleniowych: 4.1)Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą po jednej próbce każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia: w Pakiecie 1: - poz. 1/P1: ołówek z gumką z nadrukiem - poz. 2/P1: długopis metalowy z nadrukiem - poz. 3/P1: notes z nadrukiem - poz. 4/P1: teczka ofertowa na dokumenty z nadrukiem - poz. 5/P1: torba bawełniana z nadrukiem w Pakiecie 2: - poz. 1/P2: pamięć USB. 4.2) Załączone próbki materiałów promocyjno-szkoleniowych mają spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane w Formularzach cenowych, nadruki zastosowane w próbkach (logo) mogą być przykładowe, mają natomiast spełniać warunki opisane w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ w zakresie umiejscowienia i techniki wykonania. 4.3) Wykonawca realizując zamówienie dostarczy materiały promocyjno-szkoleniowe o identycznym modelu, kroju oraz rodzaju materiału zastosowanego w próbce, natomiast kolory przedmiotu zamówienia, kolory i wymiary nadruków dostosuje do wymagań Zamawiającego opisanych w Formularzach cenowych. 4.4) Uwaga: Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny złożonej oferty w ramach kryterium Jakość wykonania, dlatego brak którejkolwiek próbki bądź też złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami określonymi w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.5) Próbki jw. (stanowiące część oferty) nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 5.1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, 5.2) Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf lub tiff) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 5.3) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do następujących jednostek organizacyjnych WUM:Pakiet 1: Zakład Pielęgniarstwa Społecznego WUM (NZJ), ul. Ciołka 27, 01-445 Warszawa;Pakiet 2: Zakład Dydaktyki i Efektów Kształcenia Wydziału Nauki o Zdrowiu WUM (NZD),ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa (budynek ZIAM), pok. nr 9. 5.4) Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania protokołu odbioru (zgodnego ze wzorem załączonym do umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołu odbioru. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego Pakietem 1 - klauzula społeczna: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) przy realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub min. 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust.1 przy realizacji przedmiotu umowy powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia ww. osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub osoby bezrobotnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowód jej zatrudnienia wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność tej osoby (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej) lub status osoby bezrobotnej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, np. skierowanie właściwego urzędu pracy). 4) W przypadku nie zatrudnienia na zasadach wskazanych powyżej przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby, o której mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt 5 Wzoru umowy (Załącznik nr 7.1 do SIWZ), chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób niepełnosprawnych/bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa przyjęcia pracy przez skierowane osoby. 5) Jeżeli niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej w terminie określonym w umowie nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy wymienionych jw., wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia takiej osoby lub wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin jej zatrudnienia.
OpisDostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez Warszawski Uniwersytet Medyczny”, w ramach POWER 2014-2020: a) ołówki z gumką z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. b) długopisy metalowe z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. c) notesy z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. d) teczki ofertowe na dokumenty z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. e) torby bawełniane z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. Dostawa pamięci USB - w liczbie: 108 szt. - dla uczestników zadań w zespołach projektowych realizowanych w ramach projektu pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES; wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy” w ramach POWER 2014-2020. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Nr domu |
61
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02091
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225 720 366
|
Fax |
225 720 363
|
Email |
aez@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Regon |
28891700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie w części dot. Pakietu 1 - realizowane jest w ramach projektu o symbolu FS156, pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.05.04.00-00-0028/15-00/1210/494; zamówienie w części dot. Pakietu 2 - realizowane jest w ramach projektu o symbolu FS154, pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.01.00-00-K034/15.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.wum.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - pocztą lub osobiście; Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pok. 308
|
Numer referencyjny |
AEZ/S-193/2016
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy materiałów promocyjnych, w tym: 1.1) dla Pakietu nr 1 – nie więcej niż dwóch dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż 55.000,00 zł brutto; 1.2) dla Pakietu nr 2 – co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 1.500,00 zł brutto (zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdz. IX ust. 3 pkt 2 SIWZ). 2) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dostawy objęte Pakietem 1 i Pakietem 2, wystarczającym jest wykazanie dostaw jw. o łącznej wartości Pakietów, na które składana jest oferta.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b)oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument ten składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany modelu oferowanego produktu, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model produktu został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
16/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
> język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|