Dostawa materiałów promocyjno-szkoleniowych w podziale na pakiety

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-16 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362392 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych w podziale na części opisane Pakietem 1 i Pakietem 2: 1.1) Pakiet 1: Dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez Warszawski Uniwersytet Medyczny”, w ramach POWER 2014-2020: a) ołówki z gumką z nadrukiem – 2400 szt.; b) długopisy metalowe z nadrukiem – 2400 szt.; c) notesy z nadrukiem – 2400 szt.; d) teczki ofertowe na dokumenty z nadrukiem – 2400 szt.; e) torby bawełniane z nadrukiem – 2400 szt. 1.2) Pakiet 2: Dostawa pamięci USB - w liczbie: 108 szt. - dla uczestników zadań w zespołach projektowych realizowanych w ramach projektu pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES; wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy” w ramach POWER 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ „Formularz cenowy zawierający opis przedmiotu zamówienia”, do których załączone zostały wzory/projekty graficzne poszczególnych produktów (w formie oddzielnych plików - wzory: A, B, C, D, E i E1 - w odniesieniu do Pakietu 1; na druku Formularza cenowego - w odniesieniu do Pakietu 2). 3. Załączenie wzorów/projektów graficznych produktów ma wyłącznie na celu określenie pożądanego standardu i jakości produktów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dopuszcza produkty równoważne, tj. takie, których parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 4. Próbki materiałów promocyjno-szkoleniowych: 4.1)Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą po jednej próbce każdego z produktów stanowiących przedmiot zamówienia: w Pakiecie 1: - poz. 1/P1: ołówek z gumką z nadrukiem - poz. 2/P1: długopis metalowy z nadrukiem - poz. 3/P1: notes z nadrukiem - poz. 4/P1: teczka ofertowa na dokumenty z nadrukiem - poz. 5/P1: torba bawełniana z nadrukiem w Pakiecie 2: - poz. 1/P2: pamięć USB. 4.2) Załączone próbki materiałów promocyjno-szkoleniowych mają spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane w Formularzach cenowych, nadruki zastosowane w próbkach (logo) mogą być przykładowe, mają natomiast spełniać warunki opisane w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ w zakresie umiejscowienia i techniki wykonania. 4.3) Wykonawca realizując zamówienie dostarczy materiały promocyjno-szkoleniowe o identycznym modelu, kroju oraz rodzaju materiału zastosowanego w próbce, natomiast kolory przedmiotu zamówienia, kolory i wymiary nadruków dostosuje do wymagań Zamawiającego opisanych w Formularzach cenowych. 4.4) Uwaga: Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny złożonej oferty w ramach kryterium Jakość wykonania, dlatego brak którejkolwiek próbki bądź też złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami określonymi w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.5) Próbki jw. (stanowiące część oferty) nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 5.1) Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, 5.2) Przekazanie do akceptacji Zamawiającego (drogą mailową do osoby wskazanej w umowie) wizualizacji nadruków na produktach, przed ich wykonaniem. Wzory nadruków na poszczególne materiały reklamowe w odpowiednim pliku graficznym (eps, ai, pdf lub tiff) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 5.3) Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do następujących jednostek organizacyjnych WUM:Pakiet 1: Zakład Pielęgniarstwa Społecznego WUM (NZJ), ul. Ciołka 27, 01-445 Warszawa;Pakiet 2: Zakład Dydaktyki i Efektów Kształcenia Wydziału Nauki o Zdrowiu WUM (NZD),ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa (budynek ZIAM), pok. nr 9. 5.4) Uzgodnienie terminu dostawy oraz podpisania protokołu odbioru (zgodnego ze wzorem załączonym do umowy) z osobą wskazaną w umowie, upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz do podpisania protokołu odbioru. 6. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisanego Pakietem 1 - klauzula społeczna: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej) przy realizacji przedmiotu umowy min. 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub min. 1 osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust.1 przy realizacji przedmiotu umowy powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia ww. osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej lub osoby bezrobotnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowód jej zatrudnienia wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność tej osoby (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej) lub status osoby bezrobotnej (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, np. skierowanie właściwego urzędu pracy). 4) W przypadku nie zatrudnienia na zasadach wskazanych powyżej przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby, o której mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 pkt 5 Wzoru umowy (Załącznik nr 7.1 do SIWZ), chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób niepełnosprawnych/bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa przyjęcia pracy przez skierowane osoby. 5) Jeżeli niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej/osoby bezrobotnej w terminie określonym w umowie nastąpiło z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy wymienionych jw., wtedy Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku zatrudnienia takiej osoby lub wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin jej zatrudnienia.

Opis

Dostawa następujących materiałów promocyjno-szkoleniowych dla uczestników kursów realizowanych w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez Warszawski Uniwersytet Medyczny”, w ramach POWER 2014-2020: a) ołówki z gumką z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. b) długopisy metalowe z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. c) notesy z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. d) teczki ofertowe na dokumenty z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. e) torby bawełniane z nadrukiem – w liczbie: 2400 szt. Dostawa pamięci USB - w liczbie: 108 szt. - dla uczestników zadań w zespołach projektowych realizowanych w ramach projektu pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES; wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy” w ramach POWER 2014-2020.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02091
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 720 366
Fax 225 720 363
Email aez@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Regon 28891700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie w części dot. Pakietu 1 - realizowane jest w ramach projektu o symbolu FS156, pn. „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji pielęgniarek i położnych poprzez kształcenie podyplomowe organizowane przez WUM”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.05.04.00-00-0028/15-00/1210/494; zamówienie w części dot. Pakietu 2 - realizowane jest w ramach projektu o symbolu FS154, pn. „KOMPETENCJE-PRACA-SUKCES wzmocnienie potencjału dydaktycznego Uczelni poprzez podnoszenie kompetencji studentów WUM jako element zwiększający ich szanse na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.01.00-00-K034/15.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - pocztą lub osobiście; Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pok. 308
Numer referencyjny AEZ/S-193/2016
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy materiałów promocyjnych, w tym: 1.1) dla Pakietu nr 1 – nie więcej niż dwóch dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż 55.000,00 zł brutto; 1.2) dla Pakietu nr 2 – co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 1.500,00 zł brutto (zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdz. IX ust. 3 pkt 2 SIWZ). 2) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dostawy objęte Pakietem 1 i Pakietem 2, wystarczającym jest wykazanie dostaw jw. o łącznej wartości Pakietów, na które składana jest oferta.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b)oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument ten składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany modelu oferowanego produktu, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model produktu został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki > język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)