| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
| Ulica |
ul. Libelta
|
| Nr domu |
28
|
| Miejscowość |
Kcynia
|
| Kod Pocztowy |
89240
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Tel |
525 893 742
|
| Fax |
523 847 678
|
| Email |
mgops@kcynia.pl
|
| Adres strony url |
www.mgops-kcynia.pl
|
| Regon |
9255435600000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mgops-kcynia.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mgops-kcynia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Na piśmie
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni; ul. Libelta 28; 89-240 Kcynia; Sekretariat - pok. 15.
|
| Numer referencyjny |
MGOPS.271.1.2.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
02/01/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
tj.: muszą być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać zdolność techniczną lub zawodową.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
tj.: muszą wykazać wykonanie równoważnych dostaw (tzn. bonów towarowych na zakup towarów pierwszej potrzeby, tj. żywności i środków higieny osobistej) w ilości nie mniejszej niż 2 (dwie) dostawy w ciągu ostatnich trzech lat, każda o wartości podobnej do (lub większej od) wartości oferty Wykonawcy składanej w przedmiotowym postępowaniu – za wartość podobną Zamawiający uzna wykonaną dostawę bonów o wartości +/-20% wartości oferty Wykonawcy składanej w przedmiotowym postępowaniu, liczonej wg szacunkowej planowanej ilości, tj. 10 980 sztuk
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. a) SIWZ,
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ,
e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b i c,
b) wykaz wykonanych (lub obecnie wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonane (są wykonywane) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. b SIWZ,
c) oświadczenia podmiotów, o których mowa w pkt. IV ppkt 3 SIWZ, stwierdzające, że udostępniają Wykonawcy swoje zasoby osobowe niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli działają przez pełnomocnika.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególności w zakresie:
a) zmiany, wprowadzenia bądź rezygnacji z wykonania umowy z udziałem podwykonawców,
b) zmiany ilości dostarczanych bonów, w szczególności z uwagi na zmianę ilości świadczeniobiorców i wysokości pobieranych przez nich zasiłków, w zakresie określonym w §1 ust. 2 i 3,
c) zmiany ilości punktów handlowych na terenie Gminy Kcynia akceptujących bony Wykonawcy.
3. Każda zmiana umowy, jeżeli nie wynika z inicjatywy Zamawiającego, wymaga jego akceptacji.
|
| Kryt 0 |
Ilość punktów handlowych na terenie Gminy Kcynia, w których można zrealizować bony Wykonawcy
|
| Kryt 0p |
85
|
| Data składania wniosków |
21/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski (inne - wraz z tłumaczeniem)
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|