| 3.1.Rodzaj zamówienia: Dostawy Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Miejskiego Nr 2 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 3.2. Podział na 6 części: (zadania)
 Zadanie nr 1- mięso i wędliny
 Zadanie nr 2- warzywa i owoce
 Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze
 Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne
 Zadanie nr 5 – ryby
 Zadanie nr 6 -  nabiał i przetwory mleczne.
 W zakresie zadania nr 1: Zadanie nr 1 - mięso i wędliny Zamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2017 do Gimnazjum MiejskiegoNr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim.
 
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 2: Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim.
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ. W zakresie zadania nr 3: Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II  w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ. W zakresie zadania nr 4: Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II  w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ. W zakresie zadania nr 5: Zadanie nr 5 - ryby Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II  w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ. W zakresie zadania nr 6: Zadanie nr 6-  nabiał i przetwory mleczne Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ. 3.3. Wielkość zamówienia oraz asortyment został określony w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2 część 1-6do SIWZ) i jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu, co do ilości (mniejszej lub większej ilości) w zależności od aktualnych potrzeb stołówek. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy. 3.4. Częstotliwość dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem , mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw, zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć pomiędzy godziną 7.00, a 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów będących przedmiotem niniejszej umowy na własny koszt i ryzyko, do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Budowlanej 2 w dniach roboczych. Przez dni robocze rozumieć należy dni od poniedziałku do piątku włącznie. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym dokładny termin dostawy zamówionych produktów. 3.5. Dostawa towaru następować będzie transportem własnym Dostawcy. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie natychmiastowym nie później niż w ciągu 1 godziny. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówieniowego towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie - Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. W takim przypadku Wykonawca zostanie obciążony różnicą ceny zakupu niedostarczonego towaru pomiędzy ceną przedstawioną w formularzu asortymentowo-cenowym, a ceną wystawioną na fakturze zakupu i pozostałymi kosztami zakupu. 3.6. Rozliczenie Wykonawcy z Zamawiającym będzie następować po każdej dostawie, na podstawie faktury VAT z terminem płatności określonym w umowie. 3.7. Dostarczane środki spożywcze muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym: • Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zawartość cukrów, sodu/soli oraz tłuszczy w produktach nie powinna przekraczać wartości wykazanych w wyżej wymienionym rozporządzeniu (Dz. U. z 2015 poz.1256). Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia( Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami); • Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.Urz. UE l 354 z 31.12.2008 r.) Dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t.34, str.319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późniejszymi zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.), • Ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r. poz.1577 ze zm.). 3.8. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części (maksymalnie na 6 części). Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 6 części (zadań). Ocenie będzie podlegać każda część (zadanie) z osobna.
 
 
 
 OpisZamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ.
 Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2017 do Gimnazjum
 Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ.
 Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ.Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II  w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis
 przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ.
 Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2
 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ
 Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2017 do Gimnazjum Miejskiego Nr 2 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ.
 | 
		
		
			                									
						| Biuletyn | 2016 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Gimnazjum Miejskie Nr 2 im. Jana Pawła II | 
							                									
						| Ulica | ul. Budowlana | 
							                									
						| Nr domu | 2 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Mińsk Mazowiecki | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 05300 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | mazowieckie | 
							                									
						| Tel | 0-25 758 95 47 | 
							                									
						| Fax | 0-25 758 95 47 w. 17 | 
							                									
						| Email | minskgimnr2@go2.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.gm2.pl | 
							                							                									
						| Regon | 71164215900000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | jednostka organizacyjna administracji samorządowej | 
							                							                							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.gim2-minskmaz.4bip.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Tak | 
							                									
						| Oferty lub wnioski | Wszystkie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Gimnazjum Miejskie Nr 2 im. Jana Pawła II, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 2 | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | K.241.1.2016 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 02/01/201731/12/2017 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | Zamawiający dopuszcza możliwość nie składania zamówienia w okresie przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przerw związanych z działalnością stołówki. | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. | 
							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. | 
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Dysponował co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do transportu środków spożywczych spełniającym wymagania sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami i decyzją Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii w odniesieniu danego środka transportu. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzorów stanowiących załączniki nr 6 do SIWZ, oraz na podstawie aktualnej decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii, do przewozu środków spożywczych w odniesieniu do danego środka transportu. posiadał lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP. Warunek zostanie oceniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, Dysponował osobami wykonującymi zamówienie (kierowcy i pomocnicy), posiadającymi odpowiednie zezwolenie na pracę w kontekście z żywnością. Warunek zostanie oceniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załączniki nr 4 do SIWZ w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załączniki nr 4 do SIWZ, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załączniki nr 6 do SIWZ, aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii, do przewozu środków spożywczych w odniesieniu do danego środka transportu, oświadczenie Wykonawcy – opis środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia jakości – posiadanie lub rozpoczęcie wdrażania systemu HACCP, dysponowanie osobami wykonującymi zamówienie (kierowcy i pomocnicy), posiadającymi odpowiednie zezwolenie
na pracę w kontekście z żywnością - załącznik nr 7 do SIWZ. | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1)Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 
2) Formularze asortymentowo-cenowe wypełnione i podpisane przez wykonawcę wg. wzorów stanowiących załącznik nr 2 część 1-6 do SIWZ odrębnie dla każdego zadania (części).
3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załączniki nr 4 do SIWZ | 
							                							                									
						| Czy wadium | Nie | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                									
						| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy obejmuje ustanowienie | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
• zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
• wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia:
• Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie, 
• W przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej odnośnymi przepisami prawa, 
• W przypadku zmiany innych przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczących grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny oraz obrotu, handlu środkami spożywczymi objętymi przedmiotem zamówienia itp. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy poprzez zmianę wartości zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb stołówki. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 19/12/2016 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 10:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski urzędowy | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Le czy nast | Nie | 
							                							                									
						| Le czy nasta | Nie | 
							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Nie | 
							                							                									
						| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie | 
							                									
						| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie | 
							                							                							                							                									
						| IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |