Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Jarosław
|
Ulica |
ul. Piekarska
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Jarosław
|
Kod Pocztowy |
37500
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
166 248 610
|
Fax |
166 248 613
|
Email |
ug@jaroslaw.pl
|
Adres strony url |
www.jaroslaw.itl.pl
|
Regon |
65090048200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług”.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.jaroslaw.itl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Jarosław, ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław
|
Numer referencyjny |
UG.2710/13/2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
10
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Termin realizacji zamówienia wynosi do 10 miesięcy (dla obydwu zadań), licząc od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
4.2. Harmonogram realizacji poszczególnych elementów (Etapów) zamówienia (Harmonogram Ramowy Zamówienia) dla Zadania Nr 1.
1) dostawa sprzętu serwerowego oraz oprogramowania bazodanowego – 21 dni od daty zawarcia umowy,
2) dostawa i wdrożenie oprogramowania w zakresie:
- opracowanie portalu sprawozdawczości jednostek,
- opracowanie portalu umożliwiającego składanie deklaracji VAT dla jednostek podległych gminie
do 30 dni od daty zawarcia umowy,
3) dostawa i wdrożenie oprogramowania w zakresie:
- rozbudowy i aktualizacji systemów dziedzinowych,
- opracowanie portalu e-należności
do 60 dni od daty zawarcia umowy,
4) integracja systemów dziedzinowych z systemem EZD oraz portalem e -należności oraz opracowanie e-usług – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
5) opieka serwisowa nad zakupionym oprogramowaniem w okresie realizacji projektu – rozpoczęcie świadczenia usługi w dniu zakończenia wdrożenia danego rodzaju oprogramowania – do 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
4.3. Harmonogram realizacji poszczególnych elementów (Etapów) zamówienia (Harmonogram Ramowy Zamówienia) dla Zadania Nr 2.
1) zakup oprogramowania do zarządzania zasobami informacji przestrzennej – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
2) digitalizacja zasobów w wybranych obszarach informacji przestrzennej – do 270 dni od daty zawarcia umowy,
3) uruchomienie e-usług w oparciu o zasoby informacji przestrzennej – do 10 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
4.4. W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego Szczegółowego Harmonogramu realizacji umowy uwzględniającego warunki realizacji przedstawione w pkt. 4.2. i 4.3. SIWZ.
4.5. Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość przedłużenia usług opieki serwisowej nad zakupionym w ramach Zadania Nr 1 oprogramowaniem (dalej: Usługi Opieki Serwisowej) na okres do 60 miesięcy liczony od daty określonej w stosownym zamówieniu przesłanym przez Zamawiającego, na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze Umowy. Z zastrzeżeniem, że stosowne zamówienie na Usługi Opieki Serwisowej Zamawiający może wysłać do Wykonawcy w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Zamawiający może wykupić Usługi Opieki Serwisowej w kilku kolejnych zamówieniach z zastrzeżeniem, że suma okresów świadczenia tych usług z wszystkich zamówień nie może przekroczyć 60 miesięcy. Wykonawca składający ofertę w Zadaniu nr 1 uwzględnia w cenie oferty okres 60 miesięcy świadczenia Usług Opieki Serwisowej. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4.6. Jeśli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SIWZ) nie postanowiono inaczej w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia, Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi od daty odbioru na okres:
1) 24 miesięcy na dostarczone Oprogramowanie,
2) 60 miesięcy na sprzęt serwerowy,
- z zastrzeżeniem że, okres gwarancji na sprzęt rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia zaznaczono inaczej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla Zadania Nr 1;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że;
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde, obejmujące uruchomienie systemu informatycznego obejmującego co najmniej zintegrowane moduły: finansowo-księgowy, podatkowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
b) będzie dysponował na czas realizacji zadania co 2 osobami, które uczestniczyły w realizacji co najmniej 3 projektów polegających na wdrożeniu rozwiązań klasy back-office w sektorze administracji o łącznej wartości tych projektów 500 tys. zł.
Dla Zadania Nr 2;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że;
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 20 000,00 zł każde, obejmujące dostawę i wdrożenie systemów do zarządzania informacją przestrzenną oraz digitalizację zasobów informacji przestrzennej oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składania ofert, lub inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
d) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 – jeżeli Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.2. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 7.4 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ
c) Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a) dwa dyski przenośne lub dwa komplety płyt DVD, w tym jeden zapasowy, na których przekaże próbkę systemów dziedzinowych wraz z zintegrowanym systemem EZD w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, posiadającym funkcjonalności opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania. Zakres zainstalowanych na dyskach (lub płytach) pakietów oprogramowania oferowanych przez Wykonawcę powinien obejmować wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia sprawnego demonstrowania zgodnie z zaplanowanym scenariuszem.
b) Dokumenty, w tym wydruki z testów i stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wskazane w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
|
Wadium |
9.1. Wysokość wadium.
1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) – dla Zadania Nr 1.
1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) – dla Zadania Nr 2.
Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.:
a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię bankowego polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego;
b) oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.
9.2. Forma wadium.
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy:
a) wskazanie Wykonawcy (w przypadku konsorcjum – nazwy wszystkich Wykonawców),
b) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia,
c) wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
d) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,
e) wskazanie sumy gwarancyjnej,
f) określenie terminu ważności gwarancji,
g) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Pzp.
h) w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, którą należy zwrócić Gwarantowi, zaleca się, aby nie była trwale związana z ofertą.
i) dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 1. lit. e - g muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
9.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego - Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Jarosławiu, Nr konta:
03 2030 0045 1110 0000 0094 6480 z zaznaczeniem, którego postępowania ono dotyczy – wadium – przetarg – UG.2710/13/2016 – MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJA ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW”
2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
3) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, dopuszczonych przez Zamawiającego, należy załączyć w oryginale do oferty, w osobnej kopercie opisanej ,,WADIUM DO PRZETARGU – UG.2710/13/2016 – NA MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJA ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW.
9. 4. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
9.5. Zwrot i utrata wadium.
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.5.6.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6) Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itp.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PO
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ;
b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ;
c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części
|
Data składania wniosków |
21/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|