„Zakup i wdrożenie klastra dwóch urządzeń UTM bezpiecznego dostępu do sieci”

Data publikacji 2016-12-16
Data zakończenia 2016-12-29 11:30:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 368182 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488210009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa dwóch urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci, zwanych dalej „urządzeniami bezpiecznego dostępu do sieci”,
2) wykonanie usług wdrożeniowych (audyt i opis obecnego środowiska dostępu
do sieci, instalacja, konfiguracja, uruchomienie klastra, konfiguracja współpracy
z urządzeniem FortiAnalyzer) oraz usługi szkoleniowej,
2. Dostawa urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci
1) Szczegółowe parametry techniczne urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2) Urządzenia bezpiecznego dostępu do sieci dostarczone w ramach specyfikacji winny być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nie mogły zostać zakupione w ramach żadnego innego projektu realizowanego przez Wykonawcę lub osobę trzecią w kraju lub za granicą.
3) Urządzenia bezpiecznego dostępu do sieci muszą pochodzić z legalnego kanału
dystrybucyjnego określonego przez producenta tych urządzeń na terenie kraju.
4) Dostarczone urządzenia powinny po wdrożeniu współpracować z użytkowanymi
obecnie dwoma urządzeniami (możliwość trasowania VPN), które nadal będą
używane.
5) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie producenta
urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci sporządzone w języku polskim,
na okoliczności, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 i 3.
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 5 stanowi warunek dokonania odbioru
dostarczonych urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci przez Zamawiającego
i zapłaty wynagrodzenia.
7) Urządzenia bezpiecznego dostępu do sieci powinny posiadać deklarację zgodności
CE.
8) Nowo dostarczone urządzenia powinny swoją funkcjonalnością przejąć działanie
obecnie użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń Fortigate 300C.
3. Usługi wdrożeniowe
3.1. W ramach wykonania usług wdrożeniowych Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania szczegółowego audytu oraz kompletnego opisu obecnej topologii sieci oraz użytych mechanizmów sieciowych pod kątem wybrania najbardziej optymalnej topologii docelowej,
2) wykonania kompleksowego audytu konfiguracji i działania obecnie posiadanych przez Zamawiającego urządzeń UTM Fortigate, których konfiguracja ma stanowić punkt wyjścia do opracowania koncepcji wdrożenia nowych urządzeń UTM;
w zakresie filtracji ruchu należy założyć, że obecna polityka bezpieczeństwa jest uboga i winna być zbudowana praktycznie od nowa,
3) analizy utylizacji używanych obecnie łącz oraz przepływu danych w sieci pod kątem aktywnego wykorzystania przez poszczególne usługi biznesowe,
4) analizy wymogów bezpieczeństwa u Zamawiającego pod kątem przyszłej polityki na firewallu włącznie z wywiadem środowiskowym w celu uzupełnienia wiedzy i analizą działania poszczególnych aplikacji w celu określenia używanych portów TPC/UDP,
5) przygotowania koncepcji zmian w topologii, jeśli takie będą wymagane, do osiągnięcia najbardziej optymalnej pod względem szybkości działania i niezawodności topologii docelowej,
6) przygotowania koncepcji wdrożenia dwóch centralnych urządzeń UTM uwzględniając aspekt współpracy/integracji z sąsiednimi systemami i urządzeniami (typu przełączniki rdzeniowe, Active Directory) oraz przedstawione przez administratorów wymagania,
7) koncepcja wdrożenia poza tradycyjnymi elementami typu reguły filtracji oraz translacji powinna obejmować szczegółowe wdrożenie wszystkich obsługiwanych przez firewall funkcji UTM, tunele VPN (typu IPSec oraz SSL),jak również identyfikację użytkowników z wykorzystaniem kont w Active Directory oraz inteligentne balansowanie obciążenia łącz do Internetu; koncepcja wdrożenia winna objąć również zaprojektowanie strefy zdemilitaryzowanej (DMZ; ang. demilitarized zone) dla umieszczania wydzielonych urządzeń ograniczonego zaufania,
8) przygotowania awaryjnej procedury "rollback" na wypadek niepowodzenia wdrożenia, gwarantującego szybki powrót do stanu pierwotnego zapewniając podtrzymanie poprawnej pracy usług biznesowych,
9) wdrożenia dwóch centralnych firewalli w układzie redundantnym "High Availability" z uwzględnieniem wszystkich przedstawionych wymagań i zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji,
10) wykonanie rekonfiguracji innych urządzeń i systemów w sieci w celu poprawnej współpracy z firewallami (uruchomienie agregacji portów LACP, rekonfiguracja STP, integracja z AD, itp.),
11) wykonania rekonfiguracji dwóch obecnie użytkowanych urządzeń tak, by była możliwa współpraca z dostarczonymi urządzeniami poprzez trasowanie VPN,
12) wykonania konfiguracji dostarczonych urządzeń i ich integracja z posiadanym przez zamawiającego urządzeniem FortiAnalyzer,
13) wykonania gruntownych testów niezawodności i odporności na różne awarie i scenariusze zdarzeń (w szczególności awaria dowolnego linku, urządzenia, brak zasilania, zapętlenie ruchu w switchu w dowolnej strefie, awaria jednego z firewalli, awaria dowolnego portu w firewallu, awaria jednego z łącz do Internetu),
14) przeszkolenia co najmniej dwóch administratorów sieci z wdrożonej topologii ze szczegółowym przekazaniem wiedzy o zastosowanych mechanizmach jak również sposobie administracji i monitorowania firewalli oraz powiązanych systemów; w ramach szkolenia ma zostać również przekazana wiedza pozwalająca na rekonfigurację firewalli w zaawansowanym zakresie,
15) opracowania szczegółowej dokumentacji powykonawczej zawierającej opis działania firewalli wraz z opisem topologii całej sieci po wprowadzonych zmianach; dokumentacja powinna zawierać w szczególności precyzyjne rysunki całej topologii sieci w ujęciu logicznym jak i fizycznym wraz z adresacją, opisem vlanów, sposobu działania poszczególnych połączeń (LACP, 802.1Q) oraz użytych w sieci mechanizmów.
3.2. W ramach wdrożenia dwóch centralnych firewalli, o czym mowa w pkt 3.1 ppkt 9, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności wykonać:
1) konfigurację routingów statycznych na firewallu a w razie potrzeby wdrożenia routingu dynamicznego (RIP, OSPF, BGP),
2) konfigurację szczegółowej polityki bezpieczeństwa (reguły dostępu dla ruchu z Internetu, do Internetu oraz między pozostałymi strefami) zgodnie z wytycznymi ze strony Zamawiającego, nie naruszając wymogów bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego,
3) konfigurację filtracji stron WWW na podstawie kategorii oraz treści,
4) konfigurację filtracji AntySpam z uwzględnieniem czarnych i białych list zamawiającego,
5) integrację firewalla z systemem autoryzacji Microsoft Active Directory w trybie transparentnym lub przy użyciu dedykowanych agentów (system musi umożliwiać obydwa tryby integracji, a Zamawiający podczas wdrożenia wybierze właściwy),
tak aby możliwa była identyfikacja użytkowników,
6) konfigurację dostępu zdalnego SSL VPN (VPN Client, portal WebVPN) z użyciem autoryzacji przy pomocy certyfikatów oraz różnych poziomów dostępu dla różnych grup użytkowników AD,
7) na życzenie Zamawiającego, konfigurację uwierzytelnienia przy pomocy jednorazowych haseł SMS lub odczytanych z tokena (Zamawiający w takim przypadku, zapewni system jednorazowych haseł).
8) konfigurację, na życzenie Zamawiającego, zaprojektowanej strefy zdemilitaryzowanej (DMZ).
3.3. Jeśli podczas wdrożenia pojawi się potrzeba zainstalowania dodatkowej aplikacji lub usługi, Zamawiający zapewni warunki środowisko – sprzętowe, a Wykonawca będzie zobowiązany do instalacji, konfiguracji oraz integracji potrzebnego podsystemu/aplikacji (np. usługa Radius w domenie AD, system do zbierania i przechowywania logów).
3.4. Schemat połączeń, o którym mowa w pkt 3.1 ppkt 15 , powinien zostać dostarczony w formie pisemnej oraz w elektronicznym formacie edytowalnym (format *.VSD - Visio).
3.5. Wykonawca oświadcza, iż osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia
(w liczbie nie mniejszej niż 2) posiadają kwalifikacje do wykonywania pracy w zakresie wdrażania sieci komputerowych oraz posiadają certyfikaty FCNSP lub certyfikaty równoważne.
3.6.Prace wdrożeniowe zostaną wykonane przez inżyniera sieciowego, spełniającego
następujące wymagania:
1)wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
2)posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia we wdrażaniu sieci komputerowych,
3)posiadanie certyfikatu na poziomie "Professional" jednego z czołowych dostawców
rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, takiego jak Checkpoint, Fortinet, Cisco
lub równoważnego,
4)uczestnictwo w co najmniej 2 wdrożeniach firewalla UTM w układzie HA oraz sieci obsługującej co najmniej 500 użytkowników, gdzie wartość dostawy (sprzęt plus usługi) wynosiła co najmniej 100 000,00 zł netto.
3.7.Po wykonaniu II etapu umowy, Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 30-dniowego pełnego wsparcia telefonicznego lub VPN (czas reakcji 4 godz.), a w razie krytycznych problemów – wizyty na miejscu u Zamawiającego w następnym dniu roboczym. Z tytułu udzielonego wsparcia, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
3.8. Wszystkie zmiany w projekcie oraz wdrożone mechanizmy w sieci muszą być adekwatne do wymagań, zaleceń oraz sugestii Zamawiającego.
3.9. W trakcie wykonywania prac wdrożeniowych Wykonawca winien ze szczególną
starannością zabezpieczyć znajdujący się w rejonie prac sprzęt teleinformatyczny.
Urządzenia i kable winny być zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi,
zapyleniem, zawilgoceniem oraz zapewniać wymagany sposób wentylacji i wymaganą
temperaturę pracy.
3.10.Prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą powodować żadnych przerw w pracy
systemów Zamawiającego w godzinach od 5:30 do 22:00. Wszystkie prace związane
z koniecznością wyłączenia dotychczas używanych urządzeń mogą być przeprowadzane
wyłącznie w godzinach od 22.00 do 5.30, po uprzednim uzgodnieniu terminu prac
ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego.
3.11. Wszelkie zmiany w połączeniach i rekonfiguracje urządzeń muszą być uzgodnione ze Służbami Informatycznymi Zamawiającego.
3.12. Szczegółową topografię sieci oraz konfigurację obecnie posiadanych urządzeń
związanych z realizacją umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w terminie
do 7 dni, licząc od daty zawarcia umowy.
3.13. W ramach dokonanego wdrożenia Wykonawca udzieli lub przeniesie na Zamawiającego licencje aktywacyjne dla wszystkich instalowanych programów
komputerowych, uprawniające do korzystania z tych programów przez Zamawiającego
zgodnie z ich przeznaczeniem, oraz do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń,
przez okres co najmniej 3 lat od dokonania wdrożenia.
4.Usługa szkoleniowa
4.1. W ramach wykonania usługi szkoleniowej, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić jednorazowe szkolenie z zakresu konfiguracji i użytkowania urządzeń UTM bezpiecznego dostępu do sieci dla maksymalnie trzech osób wskazanych przez Zamawiającego w wymiarze co najmniej 4 godzin.
4.2. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
5. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w następujących etapach:
1) etap I – dostawa urządzeń bezpiecznego dostępu do sieci,
2) etap II – wykonanie usług wdrożeniowych oraz usługi szkoleniowej.
5.2. Do wykonania etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy.
5.3. Do wykonania etapu II Wykonawca przystąpi niezwłocznie po dokonaniu odbioru
etapu I.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Ulica Park Kingi
Nr domu 1
Miejscowość Wieliczka
Kod Pocztowy 32-020
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 12 2787111, 12 2787132
Fax 122 787 110
Email marzena.siewruk@kopalnia.pl
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Regon 000041683
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.kopalniawieliczka.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopalniawieliczka.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830 osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka
Numer referencyjny KSW/2016/SI/48
Rodz zam D
Okres2c 70
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a)udokumentowanie, że osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia posiadają kwalifikacje do wykonywania pracy w zakresie wdrażania sieci komputerowych oraz posiadają certyfikaty FCNSP lub certyfikaty równoważne, b)udokumentowanie, że w skład zespołu wykonującego przedmiot zamówienia będzie wchodzić osoba posiadająca kwalifikacje inżyniera sieciowego, spełniającego następujące wymagania: - wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne - posiadanie co najmniej 5 lat doświadczenia we wdrażaniu sieci komputerowych - posiadanie certyfikatu na poziomie "Professional" jednego z czołowych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, takiego jak Checkpoint, Fortinet, Cisco lub równoważnego, - uczestnictwo w co najmniej 2 wdrożeniach firewalla UTM w układzie HA oraz sieci obsługującej co najmniej 500 użytkowników, gdzie wartość dostawy (sprzęt plus usługi) wynosiła co najmniej 100 tys. zł netto, c)udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu sieciowego wraz z wdrożeniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto),
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 2) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy sprzętu sieciowego wraz z wdrożeniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Oświadczenia, o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginałów podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium 1. Wadium w wysokości: 7 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/SI/48 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zmiana w sposobie wdrożenia systemu objętego przedmiotem niniejszej umowy spowoduje poprawę jego funkcjonalności lub spowoduje obniżenie ceny przy zachowaniu zakładanej funkcjonalności – dopuszcza się wprowadzenie zmian w zakresie rzeczowym usług wdrożeniowych objętych umową oraz wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu ich wykonania; 2) niedostępności na rynku urządzeń lub oprogramowania niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy; 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi przestoju lub opóźnienia; 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi wystąpienia siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 – 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 29/12/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)