Dostawa jednostek centralnych komputerów klasy PC, monitorów ekranowych, oprogramowania systemowego i specjalizowanego oraz serwera wraz z oprogramowaniem do Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie w ramach zadania pn. „Budowa siedziby Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie przy ul. Daszyńskiego 6”

Data publikacji 2016-12-20
Data zakończenia 2016-12-28 08:30:00
Instytucja Powiat Pruszkowski
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370649 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 488200002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych komputerów klasy PC, monitorów ekranowych, oprogramowania systemowego i specjalizowanego oraz serwera wraz z oprogramowaniem do Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie. Zamówienie jest podzielone na dwie części :
Część 1: dostawa jednostek centralnych komputerów klasy PC, monitorów ekranowych, oprogramowania systemowego i specjalizowanego
Część 2: dostawa serwera wraz z oprogramowaniem
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Miejscem dostarczenia sprzętu jest Liceum Ogólnokształcącego im. T. Zana w Pruszkowie, przy ul. Daszyńskiego 6. Koszt dostarczenia sprzętu, w tym także koszty opakowania oraz ubezpieczenia, ponosi Wykonawca. Wykonawca nie zobowiązuje Zamawiającego do przechowywania oryginalnych opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zał. A (część 1) i zał. B (część 2), stanowiące załączniki do SIWZ.
Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia:
1) dokumenty określające zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (podpisana karta gwarancyjna);
2) atesty, certyfikaty Unii Europejskiej EC zezwalające na jej używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp.;
3) dowód udzielenia licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji technicznej przedmiotu zamówienia przed wyborem najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do zademonstrowania oferowanych urządzeń w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania wezwania. Weryfikacja polegać będzie na ocenie zgodności oferowanego sprzętu z wymogami SIWZ. W przypadku niespełnienia wymogów, o których mowa powyżej, kolejny Wykonawca spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, którego oferta otrzyma najwyższą punktację, zostanie wezwany do zademonstrowania przedmiotu zamówienia, itd.
Załącznikiem do formularza ofertowego będzie opracowany przez Wykonawcę obligatoryjny wykaz wszystkich oferowanych w ramach dostawy elementów, zawierający nazwy producentów oraz identyfikatory produktów (PN - part number), umożliwiające jednoznaczną identyfikację elementów.


Opis

Dostawa jednostek centralnych komputerów klasy PC, monitorów ekranowych, oprogramowania systemowego i specjalizowanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. A (część 1) Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. B (część 2)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Pruszkowski
Ulica ul. Drzymały
Nr domu 30
Miejscowość Pruszków
Kod Pocztowy 05-800
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 7381400
Fax 22 7289247
Email zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
Adres strony url www.powiat.pruszkow.pl
Regon 013267144
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pruszkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pruszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – w kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, parter (sala A), wejście A
Numer referencyjny WO – ZP.272.43.2016
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Dostawa sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: •Dla części 1 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. •Dla części 2 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: • Dla części 1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę komputerów tj. jednostek centralnych komputerów klasy PC, o wartości minimum 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) • Dla części 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę serwera o wartości minimum 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (otrzymała najwyższą punktację), w wyznaczonym nie krótszym jednak niż 5 dni terminie do złożenia, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ww. ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione/go nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, należy w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić na wezwanie Zamawiającego, następujące dokumenty: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ww. ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione/go nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Wykonawcy; 5) OŚWIADCZENIE: o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych; o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 6) zobowiązanie innego podmiotu, które musi zawierać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiednio dokumenty opisane w pkt 7.3 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (otrzymała najwyższą punktację), w wyznaczonym nie krótszym jednak niż 5 dni terminie do złożenia, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentu, o których mowa w pkt 7.2. ppkt 2 SIWZ, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego warunku.
Inne dokumenty niewymienione 1.formularz oferty 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 4.stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru 5.wykaz wszystkich oferowanych w ramach dostawy elementów, zawierający nazwy producentów oraz identyfikatory produktów (PN - part number)
Wadium Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości •na część 1 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100). •na część 2 –1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 0/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2)zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; 3)zmiany wynagrodzenia w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy konieczności zmiany zakresu zamówienia, o ile jest ona korzystna dla realizacji zamówienia. 4)pozostałe zmiany wynikające z treści projektu umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/12/2016
Godzina składania wniosków 08:30
IV 4 4 jezyki Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji i usług serwisu w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji i serwisu, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesiące, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji i serwisu zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)