Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527432-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku.
2. Elementy wyposażenia obejmują:
2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) -
1) Tablica informacyjna – 1 szt.
2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt.,
3) Tablica informacyjna obiektu – 1 szt.,
2.2. Recepcja – I piętro:
1) Lada recepcyjna – 1 szt.
2) Komoda – 1 szt.
3) Fotel obrotowy – 1 szt.,
4) Fotel wypoczynkowy – 2 szt.,
5) Ekspozytor mobilny - 1 szt.,
6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.,
2.3. Szatnia – I piętro:
1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt.,
2) Wieszak obrotowy - 3 szt.,
3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt..
4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt..
2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna – I piętro
1) Stół konferencyjny - 36 szt..
2) Wózek do transportu stołów - 4 szt..
3) Krzesło konferencyjne - 150 szt..
4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt.,
5) System mobilnych ścian działowych – 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych.
6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt..
2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro):
1) Biurko - 1 szt.,
2) Fotel obrotowy – 1 szt.,
3) Szafa dwudzielna - 2 szt.,
4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.
2.6. Recepcja – II piętro
1) Lada recepcyjna - 1 szt.,
2) Szafka z szufladami - 1 szt.,
3) Fotel obrotowy - 1 szt.,
4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt.
5) Wieszak obrotowy – 1 szt.
6) Ekspozytor mobilny - 1 szt.
7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.
2.7. Pokoje gościnne – II piętro
1) Biurko - 3 szt.,
2) Fotel obrotowy - 3 szt.,
3) Komoda – 4 szt.,
4) Szafka z szufladami – 3 szt.,
5) Szafka z lustrem – 1 szt.,
6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę – 2 szt.,
7) Fotel rozkładany – 2 szt.
8) Stolik – 2 szt.,
9) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt.,
10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.,
2.8. Przestrzeń wystawowo – konferencyjna – II piętro
1) Stół konferencyjny – 29 szt.,
2) Wózek do transportu stołów – 3 szt.,
3) Krzesło konferencyjne – 100 szt.,
4) Wózek do transportu krzeseł – 6 szt.,
5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa – 1 szt..
6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych.
7) Lustro – 2 szt..
8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt.
3. Zakres prac obejmuje również:
1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń
w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności;
2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia;
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji;
4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z:
a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie,
b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego,
c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji,
d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ca7d922-c444-4b5b-8dd9-2b5ae5d3adf5
Biuletyn 527432-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
Regon 19057266000000
Zamawiajacy adres ulica Gradowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-802
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 300 08 42
Zamawiajacy fax 58 742 15 13
Zamawiajacy email sekretariat@hewelianum.pl
Adres strony url www.hewelianum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane na potrzeby projektu pt. „Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.hewelianum.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.hewelianum.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku
Numer referencyjny DPZ.26.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku. 2. Elementy wyposażenia obejmują: 2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) - 1) Tablica informacyjna – 1 szt. 2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt., 3) Tablica informacyjna obiektu – 1 szt., 2.2. Recepcja – I piętro: 1) Lada recepcyjna – 1 szt. 2) Komoda – 1 szt. 3) Fotel obrotowy – 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy – 2 szt., 5) Ekspozytor mobilny - 1 szt., 6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.3. Szatnia – I piętro: 1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt., 2) Wieszak obrotowy - 3 szt., 3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt.. 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.. 2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna – I piętro 1) Stół konferencyjny - 36 szt.. 2) Wózek do transportu stołów - 4 szt.. 3) Krzesło konferencyjne - 150 szt.. 4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt., 5) System mobilnych ścian działowych – 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt.. 2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro): 1) Biurko - 1 szt., 2) Fotel obrotowy – 1 szt., 3) Szafa dwudzielna - 2 szt., 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt. 2.6. Recepcja – II piętro 1) Lada recepcyjna - 1 szt., 2) Szafka z szufladami - 1 szt., 3) Fotel obrotowy - 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt. 5) Wieszak obrotowy – 1 szt. 6) Ekspozytor mobilny - 1 szt. 7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt. 2.7. Pokoje gościnne – II piętro 1) Biurko - 3 szt., 2) Fotel obrotowy - 3 szt., 3) Komoda – 4 szt., 4) Szafka z szufladami – 3 szt., 5) Szafka z lustrem – 1 szt., 6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę – 2 szt., 7) Fotel rozkładany – 2 szt. 8) Stolik – 2 szt., 9) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt., 10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.8. Przestrzeń wystawowo – konferencyjna – II piętro 1) Stół konferencyjny – 29 szt., 2) Wózek do transportu stołów – 3 szt., 3) Krzesło konferencyjne – 100 szt., 4) Wózek do transportu krzeseł – 6 szt., 5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa – 1 szt.. 6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 7) Lustro – 2 szt.. 8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt. 3. Zakres prac obejmuje również: 1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności; 2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia; 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji; 4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z: a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie, b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego, c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji, d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-08T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu mebli, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) zastosowania materiałów i rozwiązań technicznych nowocześniejszych od zaproponowanych w Ofercie, które wypełnią oczekiwania co do przedmiotu umowy wyrażone w Załączniku nr 1 do umowy; 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonywania lub montażu przedmiotu umowy; d) konieczności wykonania prac, badań i ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie wykonywania lub montażu przedmiotu umowy; e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań; 3) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych procedurą przetargową, sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi czy okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac; b) w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części prac; c) w przypadku zmiany stawek obowiązujących podatków, w szczególności podatku od towarów i Usług (VAT). 2. Jeśli o zmianę wnioskuje Wykonawca, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)