1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku.
2. Elementy wyposażenia obejmują:
2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) -
1) Tablica informacyjna – 1 szt.
2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt.,
3) Tablica informacyjna obiektu – 1 szt.,
2.2. Recepcja – I piętro:
1) Lada recepcyjna – 1 szt.
2) Komoda – 1 szt.
3) Fotel obrotowy – 1 szt.,
4) Fotel wypoczynkowy – 2 szt.,
5) Ekspozytor mobilny - 1 szt.,
6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.,
2.3. Szatnia – I piętro:
1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt.,
2) Wieszak obrotowy - 3 szt.,
3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt..
4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt..
2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna – I piętro
1) Stół konferencyjny - 36 szt..
2) Wózek do transportu stołów - 4 szt..
3) Krzesło konferencyjne - 150 szt..
4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt.,
5) System mobilnych ścian działowych – 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych.
6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt..
2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro):
1) Biurko - 1 szt.,
2) Fotel obrotowy – 1 szt.,
3) Szafa dwudzielna - 2 szt.,
4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.
2.6. Recepcja – II piętro
1) Lada recepcyjna - 1 szt.,
2) Szafka z szufladami - 1 szt.,
3) Fotel obrotowy - 1 szt.,
4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt.
5) Wieszak obrotowy – 1 szt.
6) Ekspozytor mobilny - 1 szt.
7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.
2.7. Pokoje gościnne – II piętro
1) Biurko - 3 szt.,
2) Fotel obrotowy - 3 szt.,
3) Komoda – 4 szt.,
4) Szafka z szufladami – 3 szt.,
5) Szafka z lustrem – 1 szt.,
6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę – 2 szt.,
7) Fotel rozkładany – 2 szt.
8) Stolik – 2 szt.,
9) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt.,
10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.,
2.8. Przestrzeń wystawowo – konferencyjna – II piętro
1) Stół konferencyjny – 29 szt.,
2) Wózek do transportu stołów – 3 szt.,
3) Krzesło konferencyjne – 100 szt.,
4) Wózek do transportu krzeseł – 6 szt.,
5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa – 1 szt..
6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych.
7) Lustro – 2 szt..
8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt.
3. Zakres prac obejmuje również:
1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń
w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności;
2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia;
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji;
4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z:
a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie,
b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego,
c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji,
d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu. |
GuidZP400 |
3ca7d922-c444-4b5b-8dd9-2b5ae5d3adf5
|
Biuletyn |
527432-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
|
Regon |
19057266000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gradowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-802
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 300 08 42
|
Zamawiajacy fax |
58 742 15 13
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@hewelianum.pl
|
Adres strony url |
www.hewelianum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane na potrzeby projektu pt. „Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.hewelianum.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.hewelianum.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
DPZ.26.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku.
2. Elementy wyposażenia obejmują:
2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) -
1) Tablica informacyjna – 1 szt.
2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt.,
3) Tablica informacyjna obiektu – 1 szt.,
2.2. Recepcja – I piętro:
1) Lada recepcyjna – 1 szt.
2) Komoda – 1 szt.
3) Fotel obrotowy – 1 szt.,
4) Fotel wypoczynkowy – 2 szt.,
5) Ekspozytor mobilny - 1 szt.,
6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.,
2.3. Szatnia – I piętro:
1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt.,
2) Wieszak obrotowy - 3 szt.,
3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt..
4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt..
2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna – I piętro
1) Stół konferencyjny - 36 szt..
2) Wózek do transportu stołów - 4 szt..
3) Krzesło konferencyjne - 150 szt..
4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt.,
5) System mobilnych ścian działowych – 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych.
6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt..
2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro):
1) Biurko - 1 szt.,
2) Fotel obrotowy – 1 szt.,
3) Szafa dwudzielna - 2 szt.,
4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.
2.6. Recepcja – II piętro
1) Lada recepcyjna - 1 szt.,
2) Szafka z szufladami - 1 szt.,
3) Fotel obrotowy - 1 szt.,
4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt.
5) Wieszak obrotowy – 1 szt.
6) Ekspozytor mobilny - 1 szt.
7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.
2.7. Pokoje gościnne – II piętro
1) Biurko - 3 szt.,
2) Fotel obrotowy - 3 szt.,
3) Komoda – 4 szt.,
4) Szafka z szufladami – 3 szt.,
5) Szafka z lustrem – 1 szt.,
6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę – 2 szt.,
7) Fotel rozkładany – 2 szt.
8) Stolik – 2 szt.,
9) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt.,
10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt.,
2.8. Przestrzeń wystawowo – konferencyjna – II piętro
1) Stół konferencyjny – 29 szt.,
2) Wózek do transportu stołów – 3 szt.,
3) Krzesło konferencyjne – 100 szt.,
4) Wózek do transportu krzeseł – 6 szt.,
5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa – 1 szt..
6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych.
7) Lustro – 2 szt..
8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt.
3. Zakres prac obejmuje również:
1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń
w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności;
2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia;
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji;
4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z:
a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie,
b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego,
c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji,
d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu mebli, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć:
1) zastosowania materiałów i rozwiązań technicznych nowocześniejszych od zaproponowanych w Ofercie, które wypełnią oczekiwania co do przedmiotu umowy wyrażone w Załączniku nr 1 do umowy;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonywania lub montażu przedmiotu umowy;
d) konieczności wykonania prac, badań i ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie wykonywania lub montażu przedmiotu umowy;
e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
3) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych procedurą przetargową, sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi czy okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
4) zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac;
b) w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części prac;
c) w przypadku zmiany stawek obowiązujących podatków, w szczególności podatku od towarów i Usług (VAT).
2. Jeśli o zmianę wnioskuje Wykonawca, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-03-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|