GuidZP400 |
789fe192-818d-4a34-8fb0-0bb8fcd3b6d2
|
Biuletyn |
645215-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
Regon |
1229324000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-591
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 601 47 30
|
Zamawiajacy fax |
22 8456751, 6463708
|
Zamawiajacy email |
bzp.wpp@mswia.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mswia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Spraw Wewnetrznych i Administracji, Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemów zabezpieczających dostęp do zasobów.
|
Numer referencyjny |
BZP-WPP-2374-2-30-DT-PN-JS/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup systemów zabezpieczających dostęp do zasobów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162601,63
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia: w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 21.12.2018 r. Termin dostawy i uruchomienie o którym mowa w § 2 ust. 1 projektu Umowy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie oceniany przez Zamawiającego na zasadach określonych w rozdziale XV SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
1.2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczy-pospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.1. – składa do-kument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.
1.2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnio-nych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyj-nym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszka-nia tej osoby. Przepisy ppkt 1.2.1.w zakresie terminu wystawienia dokumentów sto-suje się odpowiednio.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne oświadczenie w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9. Zmiany Umowy
1.Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:
1) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowego modelu urządzeń objętych Umową, Zamawiający dopuszcza zmianę modelu pod warunkiem, że nowy model spełnia wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu Umowy; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, a pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian;
2) w przypadku zakończenia wytwarzania urządzeń objętych Umową lub wycofania
ich z produkcji lub z obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu urządzenia zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu Umowy; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, a pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian;
3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad urządzeń objętych Umową, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy, polegającą na zastąpieniu danego urządzenia urządzeniem zastępczym, spełniającym wszystkie wymagania przewidziane w szczegółowym opisie przedmiotu Umowy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, a pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian;
4) w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego podając nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, a pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-11-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Termin oraz miejsce składania ofert:
Ofertę w zamkniętym opakowaniu (kopercie) - opisanym jak w rozdziale XII ust. 8 i 10 - należy złożyć do dnia 21 listopada 2018 r., do godziny 10:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej zlokalizowanej na parterze budynku przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie lub przesłać na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-672 Warszawa, ul. Domaiewska 36/38.
Kancelaria Ogólna jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15-16:15.
2.Termin oraz miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 listopada 2018 r., o godzinie 12:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, II piętro, pok. nr 205.
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie w sekcji „Dokumenty udostępnione” informacje dotyczące:
3.1 kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3.2 firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3.3 ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (w zakresie, w jakim dotyczą).
Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert:
Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert odbywa się przez Punkt wystawiania kart gości zlokalizowany na wejściu głównym. Punkt jest czynne w godzinach 8.15 – 16.15. Celem wystawienia karty gościa należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 156-59 lub 131-55 dzwoniąc z Punktu. Do wystawienia karty gościa niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem.
UWAGA! Ze względu na procedury bezpieczeństwa funkcjonujące w siedzibie Zamawiającego, prosimy Wykonawców, chcących uczestniczyć w otwarciu ofert o uwzględnienie czasu niezbędnego na otrzymanie zgody na wejście do obiektu.
|