Dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”

Data publikacji 2019-01-22
Data zakończenia 2019-01-31 00:00:00
Instytucja Powiat Puławski
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505544-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 385400002, 383300007, 385132006, 383420004, 391512007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”. Zamówienie będzie realizowane w 5 częściach, zwanych dalej częścią lub częściami. Dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach wraz z jego montażem (podłączeniem):
Część I
1.Płytki wzorcowe, zestaw – poz. 68- 1 szt.
38330000-7 Ręczne przyrządy do mierzenia długości

Część II
1.Mikroskop warsztatowy – poz. 69 - 1 szt.
38513200-6 Mikroskopy metalurgiczne

Część III
1.Oscyloskop– poz. 73 - 1 szt.
38342000-4 Oscyloskopy

Część IV
1.Twardościomierz Brinella - poz. 70- 1 szt.
2.Twardościomierz Rockwella – poz. 71 - 1 szt.
38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

Część V
39151200-7 Stoły robocze
1.Stół ślusarski – poz. 6 - 6 szt.

Miejsce realizacji zamówienia:
Część I-IV: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części.
Część V: Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach, ul. Sieroszewskiego 1, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 855110ab-7807-4415-becf-7fa81f46c1ef
Biuletyn 505544-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Puławski
Zamawiajacy adres ulica Aleja Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 886 11 36
Zamawiajacy email inwestycje@pulawy.powiat.pl
Adres strony url www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach wniosku o dofinansowanie projektu: „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”. Numer wniosku o dofinansowanie projektu RPLU.13.06.00-06-0006/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Numer referencyjny RI.272.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie 5 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”. Zamówienie będzie realizowane w 5 częściach, zwanych dalej częścią lub częściami. Dostawa sprzętu i przyrządów z obszaru mechanicznego oraz sprzętu ślusarskiego dla pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach dla pracowni w Zespole Szkół Nr 2 w Puławach wraz z jego montażem (podłączeniem): Część I 1.Płytki wzorcowe, zestaw – poz. 68- 1 szt. 38330000-7 Ręczne przyrządy do mierzenia długości Część II 1.Mikroskop warsztatowy – poz. 69 - 1 szt. 38513200-6 Mikroskopy metalurgiczne Część III 1.Oscyloskop– poz. 73 - 1 szt. 38342000-4 Oscyloskopy Część IV 1.Twardościomierz Brinella - poz. 70- 1 szt. 2.Twardościomierz Rockwella – poz. 71 - 1 szt. 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Część V 39151200-7 Stoły robocze 1.Stół ślusarski – poz. 6 - 6 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Część I-IV: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Część V: Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach, ul. Sieroszewskiego 1, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 38540000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Składana oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. UWAGA: dotyczy sekcji III.3 przedmiotowego ogłoszenia-Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie; Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. - realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów innego zaoferowanego sprzętu; - pojawienie się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji sprzętu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). 3) dla pozostałych zmian: - w przypadku zmiany przepisów prawa (wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian; 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający (osoba upoważniona zgodnie z umową zgodnie z § 2 ust.3 umowy) może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – w formie pisemnej. 4. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
IV 4 4 data 2019-01-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38330000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1.Płytki wzorcowe, zestaw – poz. 68- 1 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Część I Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38513200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1.Mikroskop warsztatowy – poz. 69 - 1 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Część II: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38342000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1.Oscyloskop– poz. 73 - 1 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Część III: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38540000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1.Twardościomierz Brinella - poz. 70- 1 szt. 2.Twardościomierz Rockwella – poz. 71 - 1 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Część IV: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Puławach, ul. Grzegorzewskiej 3, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1.Stół ślusarski – poz. 6 - 6 szt. Miejsce realizacji zamówienia: Część V: Centrum Kształcenia Zawodowego w Puławach, ul. Sieroszewskiego 1, 24-100 Puławy, zwany dalej placówką w ramach danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)