GuidZP400 |
86095c81-b9be-414e-8fa1-aedb5721bbaf
|
Biuletyn |
504509-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego
|
Regon |
00132731200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefa Ryszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 419 910
|
Zamawiajacy fax |
322 419 910
|
Zamawiajacy email |
tosta@sp5.chorzow.pl
|
Adres strony url |
http://www.nowastrona.sp5.chorzow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1) RPSL.11.01.04-24-0093/18 „WSPIERAĆ I UCZYĆ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) RPSL.11.01.04-24-0092/18 „LEPSZA SZKOŁA – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ II” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego ul. Ryszki 55, 41-500 Chorzów Tel./fax. (32) 24 19 910 www.nowastrona.sp5.chorzow.pl; email: sp5@sp5.chorzow.pl
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Postępowanie przeprowadza Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Chorzowie. Poszczególne szkoły podpiszą umowy dotyczące ich części zamówienia.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://nowastrona.sp5.chorzow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego, ul. Ryszki 55, 41-500 Chorzów, Sekretariat Szkoły
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Numer referencyjny |
ZP 01/01/2020 r.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na dziesięć części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów wyboru ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy, dla każdej części na którą Wykonawca składa ofertę, wraz z oświadczeniem, że oferowane produkty są zgodne z wymaganiami przedstawionymi w SIWZ. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne zgodnie z zapisami SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany terminu wykonania umowy: a) w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności przesunięcia terminu realizacji dostaw, spowodowanych przerwami technologicznymi producentów – działania sił wyższych. Na wniosek Wykonawcy możliwe jest przesunięcie terminu dostaw do 14 dni. Wykonawca, występujący o zmianę postanowień zawartej umowy, zobowiązany jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający musi wyrazić zgodę na przesunięcie terminu dostaw; b) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku przedłużenia sie prac budowlanych w pomieszczeniach warsztatów szkolnych. W takim przypadku termin realizacji zostanie przedłużony o okres wynikający z przedłużenia robót budowlanych. Powiadomienie przez zamawiającego wykonawcy o terminie zakończenia prac remontowo-budowlanych nastąpi drogą mailową i telefoniczną w dni robocze. Termin na wykonanie zamówienia będzie liczony od następnego dnia po powiadomieniu. 3) zmiana Stron umowy; 4) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w§ 8 ust. 1 projektu umowy, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie informacji przekazanych przez Strony; 6) zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto, przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian, a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 7) zmiana podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców. 2. Zamawiający nie może wprowadzać zmian do umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Po dokonaniu zmiany umowy, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-02-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna dla wykonawców dotycząca ochrony danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Kusocińskiego, ul. Ryszki 55, 41-500 Chorzów; b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: 508 534 287, biuro@bitprotect.pl *); c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z powyższym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: - zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zawarcia umowy Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu realizacji umowy, następnie zarchiwizowane zgodnie z kat. archiwalną B10; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu trwałości projektu; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca winien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu dla Szkół Podstawowych w Chorzowie w 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty w postępowaniu.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę dostawa pomocy dydaktycznych oraz innego sprzętu w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |