Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni w zestawy tablic multimedialnych, roboty, tablety i laptopy wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Interaktywnie zintegrowani" w podziale na zadania. Zadanie 2. Zakup robotów do programowania z tabletami. a) zakup robotów do programowania 144 sztuki; b) zakup tabletów do programowania 60 sztuk.

Data publikacji 2020-02-21
Data zakończenia 2020-03-03 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513980-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni w zestawy tablic multimedialnych, roboty, tablety i laptopy wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Interaktywnie zintegrowani" w podziale na zadania.
Zadanie 2 Zakup robotów do programowania z tabletami.
a) zakup robotów do programowania 144 sztuki;
b) zakup tabletów do programowania 60 sztuk
Przedmiotem umowy jest zakup wraz z dostawą 144 sztuk robotów edukacyjnych oraz 60 sztuk tabletów do zajęć z programowania do pracowni szkolnych dla szkół podstawowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
- 30200000-1 Urządzenia komputerowe,
- 30213200-7 Komputer tablet
- 48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów komputerów osobistych (PC),

Jakiekolwiek nazwy własne użyte w OPZ są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Składając ofertę na produkt równoważny Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne.
Przedmiot Parametry/akcesoria wymagane przez Zamawiającego
Robot edukacyjny (zestaw)do nauki programowania odpowiedni dla uczniów z klas I-III
(72 szt.) 1. Fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych.
2. Wymagania dotyczące podzespołów i konstrukcji:
a. wymagania czujników: wykrywanie przeszkód, pomiar odległości, czujnik światła, czujnik dźwięku, czujnik dotyku, czujnik kontrastu podłoża, akcelerometr;
b. głośnik;
c. minimum dwie diody led RGB (wielokolorowe);
d. silnik/silniki umożliwiające poruszanie się robota w dowolnym kierunku po płaszczyźnie;
e. wytrzymała konstrukcja fabrycznie zmontowana z możliwością instalacji dodatkowych elementów,
f. certyfikat CE;
g. wbudowana bateria/akumulator pozwalająca na przynajmniej 4 h pracy, ładowanie przez port MicroUSB;
h. komunikacja IR, komunikacja Bluetooth w wersji kompatybilnej z dedykowanym tabletem (zalecana wersja 4.0 lub nowsza).
3. Funkcje i możliwości
a. Sterowanie zdalne (np. za pomocą pilota, kontrolera czy urządzenia mobilnego);
b. zmiana koloru podświetlenia diod LED;
c. wydawanie dźwięków;
d. dedykowana urządzeniu i wspierana przez producenta aplikacja w języku polskim (zgodna z systemem operacyjnym dedykowanego tabletu) umożliwiająca:
• programowanie robota (ruch, czujniki itd.);
• używanie różnych interfejsów programowania (min. 2, np.: blokowy, graficzny, tekstowy);
• wykonywanie ćwiczeń z programowania;
• przeprowadzenie scenariuszy do zajęć grupowych z programowania;
e. kompatybilność z akcesoriami, komunikacja z akcesoriami.
4. Wyposażenie:
a. Ładowarka i kabel zasilający (złącze micro USB);
b. Instrukcja w języku polskim;
c. materiały edukacyjne w języku polskim (dołączone do zestawu lub dostępne online);
d. scenariusze zajęć z robotami do pracy grupowej zgodnych celami Podstawy Kształcenia Ogólnego dla szkół Podstawowych w języku polskim (dołączone do zestawu lub dostępne online);.
e. Adapter do współpracy z laptopem z oprogramowaniem Windows10
5. Gwarancja: minimum 24 m-ce realizowana w Polsce.
Robot edukacyjny (zestaw)do nauki programowania odpowiedni dla dzieci z klas powyżej III
72 szt.) 1. Fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych.
2. Wymagania dotyczące podzespołów i konstrukcji:
a. wymagania czujników: wykrywanie przeszkód, pomiar odległości, czujnik światła, czujnik dźwięku, czujnik dotyku, czujnik kontrastu podłoża, akcelerometr;
b. głośnik;
c. minimum dwie diody led RGB (wielokolorowe);
d. silniki umożliwiające poruszanie się robota w dowolnym kierunku po płaszczyźnie;
e. wieloelementowe wymagające samodzielnego montażu;
f. certyfikat CE;
g. dedykowany akumulator pozwalający na przynajmniej 4h pracy, ładowanie przez port MicroUSB;
h. komunikacja IR, komunikacja Bluetooth w wersji kompatybilnej z dedykowanym tabletem (zalecana wersja 4.0 lub nowsza).
3. Funkcje i możliwości
a. Sterowanie zdalne (np. za pomocą pilota, kontrolera czy urządzenia mobilnego);
b. zmiana koloru podświetlenia diod LED;
c. wydawanie dźwięków;
d. dedykowana urządzeniu i wspierana przez producenta aplikacja w języku polskim (zgodna z systemem operacyjnym dedykowanego tabletu) umożliwiająca:
i. pełne programowanie robota (ruch, czujniki itd.);
ii. używanie różnych interfejsów programowania (min. 2, np.: blokowy, graficzny, tekstowy);
iii. wykonywanie ćwiczeń z programowania;
iv. przeprowadzenie scenariuszy do zajęć grupowych z programowania;
e. kompatybilność z akcesoriami, komunikacja z akcesoriami.

4. Wyposażenie :
a. Ładowarka i kabel zasilający (złącze micro USB);
b. Instrukcja w języku polskim;
c. materiały edukacyjne w języku polskim (dołączone do zestawu lub dostępne online);
d. scenariusze zajęć z robotami do pracy grupowej zgodnych celami Podstawy Kształcenia Ogólnego dla szkół Podstawowych w języku polskim. (dołączone do zestawu lub dostępne online);
e. Adapter do współpracy z laptopem z oprogramowaniem Windows10

5. Gwarancja: minimum 24 m-ce realizowana w Polsce.
Tablety do sterowania robotami (60 sztuk.) 1. Fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych.
2. Wyposażenie:
a. Ładowarka wraz z kablem USB;
b. Pojemność akumulatora min 3500 mAh
c. szkło lub folia zabezpieczająca ekran;
d. Instrukcja w języku polskim,
e. dedykowane etui z funkcją podstawki
3. Zainstalowany system operacyjny umożliwiający korzystanie z oprogramowania robota edukacyjnego i innych bezpłatnych aplikacji wspierających naukę programowania dostępnych na rynku. Zalecana wersja Android 7.0 lub nowsza lub równoważny system operacyjny
4. Oprogramowanie powinno aktualizować się automatycznie po podłączeniu tabletu do sieci.
5. Specyfikacja techniczna:
a. preferowana przekątna ekranu: minimum 9”
b. rozdzielczość ekranu 1280x800
c. procesor minimum czterordzeniowy o taktowaniu nie mniejszym niż 1,3 GHz
d. pamięć RAM minimum 2 GB
e. pamięć wewnętrzna minimum 16 GB
f. wymagane moduły komunikacji:
• WiFi 802.11 a/b/g/n/ac,
• Bluetooth w wersji kompatybilnej z dedykowanym robotem (zalecana wersja 4.0 lub nowsza)
g. wejścia / wyjścia:
• MicroUSB
• słuchawkowe
h. aparat fotograficzny:
• minimum 2.0 Mpix – przód
• minimum 3,0 Mpix – tył
• głośniki w obudowie
• Certyfikaty i atesty: CE
6. Gwarancja: minimum 24 m-ce realizowana w polskiej dystrybucji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36e1b09d-80af-4ef2-bf71-ce53053f4b35
Biuletyn 513980-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
Regon 01525966001220
Zamawiajacy adres ulica Plac Czerwca 1976 roku nr 1
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-495
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 60 00
Zamawiajacy fax 22 443 60 11
Zamawiajacy email imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl
Adres strony url www.ursus.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ,,Interaktywnie zintegrowani” - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ursus.warszawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ursus.warszawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursus, Plac Czerwca 1976 Roku Nr 1, 02-495 Warszawa, pokój nr 18
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni w zestawy tablic multimedialnych, roboty, tablety i laptopy wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Interaktywnie zintegrowani" w podziale na zadania. Zadanie 2. Zakup robotów do programowania z tabletami. a) zakup robotów do programowania 144 sztuki; b) zakup tabletów do programowania 60 sztuk.
Numer referencyjny UD-XI-ZZP.271.10.2020.IMA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni w zestawy tablic multimedialnych, roboty, tablety i laptopy wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Interaktywnie zintegrowani" w podziale na zadania. Zadanie 2 Zakup robotów do programowania z tabletami. a) zakup robotów do programowania 144 sztuki; b) zakup tabletów do programowania 60 sztuk Przedmiotem umowy jest zakup wraz z dostawą 144 sztuk robotów edukacyjnych oraz 60 sztuk tabletów do zajęć z programowania do pracowni szkolnych dla szkół podstawowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): - 30200000-1 Urządzenia komputerowe, - 30213200-7 Komputer tablet - 48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów komputerów osobistych (PC), Jakiekolwiek nazwy własne użyte w OPZ są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Składając ofertę na produkt równoważny Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne. Przedmiot Parametry/akcesoria wymagane przez Zamawiającego Robot edukacyjny (zestaw)do nauki programowania odpowiedni dla uczniów z klas I-III (72 szt.) 1. Fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych. 2. Wymagania dotyczące podzespołów i konstrukcji: a. wymagania czujników: wykrywanie przeszkód, pomiar odległości, czujnik światła, czujnik dźwięku, czujnik dotyku, czujnik kontrastu podłoża, akcelerometr; b. głośnik; c. minimum dwie diody led RGB (wielokolorowe); d. silnik/silniki umożliwiające poruszanie się robota w dowolnym kierunku po płaszczyźnie; e. wytrzymała konstrukcja fabrycznie zmontowana z możliwością instalacji dodatkowych elementów, f. certyfikat CE; g. wbudowana bateria/akumulator pozwalająca na przynajmniej 4 h pracy, ładowanie przez port MicroUSB; h. komunikacja IR, komunikacja Bluetooth w wersji kompatybilnej z dedykowanym tabletem (zalecana wersja 4.0 lub nowsza). 3. Funkcje i możliwości a. Sterowanie zdalne (np. za pomocą pilota, kontrolera czy urządzenia mobilnego); b. zmiana koloru podświetlenia diod LED; c. wydawanie dźwięków; d. dedykowana urządzeniu i wspierana przez producenta aplikacja w języku polskim (zgodna z systemem operacyjnym dedykowanego tabletu) umożliwiająca: • programowanie robota (ruch, czujniki itd.); • używanie różnych interfejsów programowania (min. 2, np.: blokowy, graficzny, tekstowy); • wykonywanie ćwiczeń z programowania; • przeprowadzenie scenariuszy do zajęć grupowych z programowania; e. kompatybilność z akcesoriami, komunikacja z akcesoriami. 4. Wyposażenie: a. Ładowarka i kabel zasilający (złącze micro USB); b. Instrukcja w języku polskim; c. materiały edukacyjne w języku polskim (dołączone do zestawu lub dostępne online); d. scenariusze zajęć z robotami do pracy grupowej zgodnych celami Podstawy Kształcenia Ogólnego dla szkół Podstawowych w języku polskim (dołączone do zestawu lub dostępne online);. e. Adapter do współpracy z laptopem z oprogramowaniem Windows10 5. Gwarancja: minimum 24 m-ce realizowana w Polsce. Robot edukacyjny (zestaw)do nauki programowania odpowiedni dla dzieci z klas powyżej III 72 szt.) 1. Fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych. 2. Wymagania dotyczące podzespołów i konstrukcji: a. wymagania czujników: wykrywanie przeszkód, pomiar odległości, czujnik światła, czujnik dźwięku, czujnik dotyku, czujnik kontrastu podłoża, akcelerometr; b. głośnik; c. minimum dwie diody led RGB (wielokolorowe); d. silniki umożliwiające poruszanie się robota w dowolnym kierunku po płaszczyźnie; e. wieloelementowe wymagające samodzielnego montażu; f. certyfikat CE; g. dedykowany akumulator pozwalający na przynajmniej 4h pracy, ładowanie przez port MicroUSB; h. komunikacja IR, komunikacja Bluetooth w wersji kompatybilnej z dedykowanym tabletem (zalecana wersja 4.0 lub nowsza). 3. Funkcje i możliwości a. Sterowanie zdalne (np. za pomocą pilota, kontrolera czy urządzenia mobilnego); b. zmiana koloru podświetlenia diod LED; c. wydawanie dźwięków; d. dedykowana urządzeniu i wspierana przez producenta aplikacja w języku polskim (zgodna z systemem operacyjnym dedykowanego tabletu) umożliwiająca: i. pełne programowanie robota (ruch, czujniki itd.); ii. używanie różnych interfejsów programowania (min. 2, np.: blokowy, graficzny, tekstowy); iii. wykonywanie ćwiczeń z programowania; iv. przeprowadzenie scenariuszy do zajęć grupowych z programowania; e. kompatybilność z akcesoriami, komunikacja z akcesoriami. 4. Wyposażenie : a. Ładowarka i kabel zasilający (złącze micro USB); b. Instrukcja w języku polskim; c. materiały edukacyjne w języku polskim (dołączone do zestawu lub dostępne online); d. scenariusze zajęć z robotami do pracy grupowej zgodnych celami Podstawy Kształcenia Ogólnego dla szkół Podstawowych w języku polskim. (dołączone do zestawu lub dostępne online); e. Adapter do współpracy z laptopem z oprogramowaniem Windows10 5. Gwarancja: minimum 24 m-ce realizowana w Polsce. Tablety do sterowania robotami (60 sztuk.) 1. Fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych. 2. Wyposażenie: a. Ładowarka wraz z kablem USB; b. Pojemność akumulatora min 3500 mAh c. szkło lub folia zabezpieczająca ekran; d. Instrukcja w języku polskim, e. dedykowane etui z funkcją podstawki 3. Zainstalowany system operacyjny umożliwiający korzystanie z oprogramowania robota edukacyjnego i innych bezpłatnych aplikacji wspierających naukę programowania dostępnych na rynku. Zalecana wersja Android 7.0 lub nowsza lub równoważny system operacyjny 4. Oprogramowanie powinno aktualizować się automatycznie po podłączeniu tabletu do sieci. 5. Specyfikacja techniczna: a. preferowana przekątna ekranu: minimum 9” b. rozdzielczość ekranu 1280x800 c. procesor minimum czterordzeniowy o taktowaniu nie mniejszym niż 1,3 GHz d. pamięć RAM minimum 2 GB e. pamięć wewnętrzna minimum 16 GB f. wymagane moduły komunikacji: • WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, • Bluetooth w wersji kompatybilnej z dedykowanym robotem (zalecana wersja 4.0 lub nowsza) g. wejścia / wyjścia: • MicroUSB • słuchawkowe h. aparat fotograficzny: • minimum 2.0 Mpix – przód • minimum 3,0 Mpix – tył • głośniki w obudowie • Certyfikaty i atesty: CE 6. Gwarancja: minimum 24 m-ce realizowana w polskiej dystrybucji.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Umowa zostanie zawarta na okres: 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: 1)Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania lub serwerów i oprogramowania o wartości dostawy nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, oceni, czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany w postępowaniu złożyć dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w zakresie: 1) wykazu dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do S.I.W.Z.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zestawienia oferowanego sprzętu i oprogramowania, sporządzone według wzoru formularzy - stanowiących załączniki nr 9a i 9b do S.I.W.Z. Wykonawca będzie zobowiązany w postępowaniu złożyć wymienione zestawienia na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz „Oferta”, sporządzona według wzoru formularza – stanowiący załącznik nr 5 do S.I.W.Z.; 2) Formularz „Cenowy”, sporządzony według wzoru – stanowiący załącznik nr 6 do S.I.W.Z.; 3) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie sporządzone według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 7 do S.I.W.Z. Wykonawca, składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. 4) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części zamówienia przy użyciu innych podmiotów. Na podstawie zobowiązania (oryginał) lub innych dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I pkt. 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. Udział w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy, wymienione w części; - IV pkt.I.1a S.I.W.Z., składa pisemnie, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie własne wykonawcy, - IV pkt.I.1b S.I.W.Z., składa pisemnie, ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którego spełnianie warunków dotyczy. 2) Dokumenty wymienione w części IV pkt II S.I.W.Z, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą przedłożyć tak, aby potwierdzić spełnienie warunków. 3. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych w część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty inne równoważne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Jeżeli wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty dla tych podmiotów wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto – 60%. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. Cena brutto służy zamawiającemu do prawidłowej oceny ofert i uzyskania punktacji na jednakowych zasadach dla każdego wykonawcy.
Informaje udostepnione wykonawcom Zamawiający przeprowadzi aukcję, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane droga elektroniczną na adres e-mail wskazany przez wykonawcę w druku „OFERTA”.
Informaje przebiegu aukcji Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej wykonawcom, którym zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Warunki do licytacji W toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień. Jako kwota wyjściowa do aukcji elektronicznej (postąpień) będzie uwzględniona kwota brutto z najkorzystniejszej oferty w przedziale od 0,5% - 1% podana w formularzu cenowym złożonym z ofertą z uwzględnieniem obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej wykonawcom, którym zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobę składającą w aukcji postąpienia w imieniu wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: – posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10; – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; – zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; – posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); – posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę; – posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 minut
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający zamyka aukcję, gdy w podstawowym czasie przewidzianym na 15 minut nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji elektronicznej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-03-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane? 1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. Infolinia telefoniczna: 606-950-000, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. II. Wykaz osób uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami 1. W sprawach merytorycznych: Kierownik ZFE – Wiesław Gińko – e-mail: wginko@um.warszawa.pl ; tel: +48 22 443-61-62; 2. W sprawach proceduralnych; Główny specjalista ZZP – Iwona Magdziarz – e-mail: imagdziarz@um.warszawa.pl; tel: + 48 22 443-60-98. III. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 1. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 93 ustawy PZP. 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 3. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

Criterion

Kryteria Gwarancja jakości (G)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)