Przetarg nieograniczony na jednorazową dostawę artykułów papierniczych, eksploatacyjnych i biurowych dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unie Europejską (nr sprawy ZP/D/94/2012)

Data publikacji 2012-11-27
Data zakończenia 2012-12-06 09:30:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 250489 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251115, 301922001, 301922125, 301921253, 301970006, 301972204, 301973205, 301973308, 301976301, 301976442, 301992301, 301994107, 301995005, 302343001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów papierniczych, eksploatacyjnych i biurowych dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik 2a dla części I i załącznik nr 2b dla części II .
Część I - dostawa artykułów papierniczych, eksploatacyjnych i biurowych do pracy na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Tytuł projektu: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3 WEAiI). Nr projektu POKL.04.01.02-00-041/12.
Część II - dostawa artykułów eksploatacyjnych i biurowych do pracy na potrzeby projekt z Funduszu Mikroprojektów Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Uczelnie bez granic - budowa powiązań pomiędzy technicznymi uczelniami z Opola i Ostrawy Nr umowy: PL.3.22/3.3.07/11.02791/8.
Wartość przedmiotu zamówienia ustalona została na kwotę be podatku VAT: cz. I - 2 327,42 zł; cz. II - 995,52 zł

Opis

Część I - dostawa artykułów papierniczych, eksploatacyjnych i biurowych do pracy na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Tytuł projektu: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3 WEAiI). Nr projektu POKL.04.01.02-00-041/12Część II - dostawa artykułów eksploatacyjnych i biurowych do pracy na potrzeby projekt z Funduszu Mikroprojektów Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Uczelnie bez granic - budowa powiązań pomiędzy technicznymi uczelniami z Opola i Ostrawy Nr umowy: PL.3.22/3.3.07/11.02791/8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Opolska
Ulica ul. Prószkowska 76
Nr domu 76
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-758
Województwo opolskie
Tel 77 4498178, 4498177
Fax 77 4498180
Internet www.po.opole.pl
Regon 00000173230000
E-mail b.klopotowska@po.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/01/2013
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy artykułów biurowych, każda o wartości brutto co najmniej 1 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru)
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykaz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2a dla części I, załącznika 2b dla części II . 3. W przypadku udziału podwykonawców informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 7 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie jego parametrów (np. w przypadku Artykułów biurowych: kształt, kolor, pojemność; w przypadku Artykułów eksploatacyjnych: wydajność, kształt, kolor tuszu; w przypadku Artykułów papierniczych: białość papieru, gramatura itp.) jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia jakości dostarczanych Artykułów; 2) Zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą ubu Stron umowy; 3) Zmiana sposobu lub terminu płatności, o których mowa w § 4, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy; 4) Zmniejszenie wartości umowy wymaga zgody obu Stron umowy 5) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 6) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 7) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 8) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 9) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, wymagają pisemnej opinii osoby/-ób odpowiedzialnej/-ych za realizację umowy, o których mowa w § 3 ust. 5 pkt 2)
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.po.opole.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 22 bud. 7 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pokój 22 bud. 7 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Część I - dostawa artykułów papierniczych, eksploatacyjnych i biurowych do pracy na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Tytuł projektu: Czas inżynierów II - studia zamawiane na Politechnice Opolskiej (3 WEAiI). Nr projektu POKL.04.01.02-00-041/12. Część II - dostawa artykułów eksploatacyjnych i biurowych do pracy na potrzeby projekt z Funduszu Mikroprojektów Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Uczelnie bez granic - budowa powiązań pomiędzy technicznymi uczelniami z Opola i Ostrawy Nr umowy: PL.3.22/3.3.07/11.02791/8
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)