Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku
|
Ulica |
ul. Mickiewicza
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Sanok
|
Kod Pocztowy |
38500
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
013 4655950, 4655966
|
Fax |
134 655 959
|
Email |
asabat@pwsz-sanok.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz-sanok.edu.pl
|
Regon |
37102087700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz-sanok.4bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz-sanok.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok
|
Numer referencyjny |
DO. 225-01/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zadanie 1 – warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie.
Zadanie 2 – warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zadanie 3 – Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt.1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zawierający co najmniej:
Zadanie 1 – 2 dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100) brutto każda wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Zadanie 2 – 2 dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) brutto każda wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Ofertowy łącznie z Tabelą Cen poszczególnych elementów dostaw/prac i opisem technicznym urządzeń/oprogramowania wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca może dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (minimalna treść umowy wskazana jest w rozdziale XIII pkt 13 lit. c SIWZ) lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, musi zostać złożone w oryginale podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku:
a)zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy;
b)powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą” ), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
c)wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
d)nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania.
e)w przypadku, gdy urządzenia będące przedmiotem zamówienia zostaną wycofane z rynku przez producentów.
2.Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
3.Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
4.Jeżeli na podstawie art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług PWSZ w Sanoku otrzyma potwierdzenie, że wybrany sprzęt komputerowy, będący przedmiotem umowy jest przeznaczony dla placówek oświatowych, to kwota wynagrodzenia zostanie pomniejszona o podatek VAT, który wynosi 0%.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
03/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|