„Rozwój zaawansowanych cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Miedźna”

Data publikacji 2017-03-06
Data zakończenia 2017-03-16 10:30:00
Instytucja Gmina Miedźna
Miejscowość Miedźna
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37647 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących Zadań wchodzących w zakres projektu „Rozwój zaawansowanych cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Miedźna”:Zadanie 1. Oprogramowanie - E-usługi (licencje)Zadanie 2. Oprogramowanie (środowisko pracy)Zadanie 3. Infrastruktura techniczna (sprzęt)Zadanie 4. Prace wdrożeniowo - instalacyjne Zadanie 5. Szkolenia Zadanie 6. Polityka bezpieczeństwa
Projekt jest istotnym strategicznie etapem rozbudowy obecnej infrastruktury teleinformatycznej o nowe rozwiązania aplikacyjne, systemowe oraz sprzętowe, zapewniającym możliwość wdrożenia ilościowo i jakościowo bardziej dojrzałych elektronicznych usług publicznych, opartych o poddane procesowi modernizacji i integracji systemy aplikacyjne „front-office” i „back-office”, wspomagające realizację zadań ustawowych będących w kompetencji Wnioskodawcy. Założeniem generalnym projektu jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli jak i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. Kluczowym produktem Projektu jest wdrożenie „Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą” (ZSZG) który zapewni możliwość świadczenia spersonalizowanych usług publicznych 4 i 5 kategorii.
Projekt „Rozwój zaawansowanych cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Miedźna” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Miedźna
Ulica ul. Wiejska
Nr domu 131
Miejscowość Miedźna
Kod Pocztowy 43227
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 032 2116338, 2116196, 2116160
Fax 322 116 089
Email info@miedzna.pl
Adres strony url www.miedzna.pl
Regon 27625829100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie, działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.miedzna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzędu Gminy w Miedźnej, ul Wiejska 131 pokój nr 15 w budynku A lub przesyłka pocztową ( poleconą) na adres Gmina Miedźna, ul. Wiejska 131 43-227 Miedźna
Numer referencyjny ZP.271.1.2017
Rodz zam U
Okres2c 16/02/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie: a)co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania do świadczenia „E- usług” dla co najmniej 25 stanowisk oraz wartości co najmniej 250.000 zł brutto każda. Przy czym wymaga się aby dostawa i wdrożenie oprogramowania do świadczenia „E- usług”, o którym mowa w poprzednim zdaniu łącznie obejmowała wdrożenie systemu informatycznego służącego do świadczenia „e-usług” obejmujących co najmniej 4 z następujących 8 obszarów: -eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu PODATKÓW LOKALNYCH -eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań z tytułu GOSPODARKI ODPADAMI oraz komunikacja z firmami wywozowymi -eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i regulacji zobowiązań w zakresie OPŁAT LOKALNYCH -eUsługi w zakresie udostępnienia informacji z prowadzonych ewidencji -eUsługi - możliwość składania elektronicznych formularzy oraz informacja o stanie sprawy i korespondencji -eUsługi - udostępnienie informacji w zakresie wykonania budżetu oraz wymiana informacji budżetowo - finansowych między jednostkami organizacyjnymi a gminą -eUsługi w zakresie udostępnienia informacji i komunikacji ogólnej z mieszkańcami gminy -eUsługi w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta b)co najmniej 2 zamówienia polegających na dostawie, instalacji i konfiguracji sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda. Przy czym wymaga się, aby łącznie wykazane zamówienia obejmowały co najmniej: zestawy komputerowe oraz serwer. Uwaga nr 2:W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: a)Kierownik projektu (1 osoba), posiadający:certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów wyższych w specjalności: zarządzanie projektami,-udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku kierownika Projektu o wartości co najmniej 250.000 zł brutto,b)Specjalista w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „E- usług” (minimum 2 osoby) posiadający: -udział w minimum 2 wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „E- usług” na stanowisku wdrożeniowca, c)Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienie sprzętu informatycznego (minimum 2 osoby) posiadający: -udział w minimum 1 dostawie, konfiguracji i uruchomienie sprzętu informatycznego (co najmniej: serwer oraz stacje komputerowe) na stanowisku wdrożeniowca, Uwaga nr 3: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):- w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1.1.: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga nr 5:Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.1.2.: 4.3.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga nr 6 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z poźn.zm oraz z 2016 r. poz. 352), 2)w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3)w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4)w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty i formularz Techniczno-cenowy- załącznik nr 1 i 1A do SIWZ.Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Próbkę oprogramowania aplikacyjnego - „Oprogramowanie - E-usługi”.” opracowaną zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 5.1. i 2. Rozdziału XIII SIWZ oraz DODATEK nr 2: Potwierdzenie spełnienia wymagań SIWZ – Opis próbki oprogramowania do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do umowy/załącznik nr 8 do SIWZ. 2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.6. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 1.4. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 2.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia; Uwaga nr 4: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych SIWZ Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą próbki oprogramowania aplikacyjnego - „Oprogramowanie - E-usługi”. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć próbkę oferowanego oprogramowania aplikacyjnego „Oprogramowanie - E-usługi” w postaci komputera przenośnego (laptopa) z zainstalowanymi wszystkimi modułami/funkcjonalnościami zgodnie z wymaganiami zawartymi w DODATEK nr 2: Potwierdzenie spełnienia wymagań SIWZ – Opis próbki oprogramowania do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do umowy/załącznik nr 8 do SIWZ wraz z działającą testową bazą danych zgodną z wymaganiami SIWZ oraz wszelkimi niezbędnymi do prawidłowego działania systemu elementami umożliwiającymi właściwe działanie systemu takimi jak zmienne środowiskowe, biblioteki systemowe, komponenty systemu operacyjnego w tym zainstalowane przeglądarki internetowe (co najmniej MS Internet Explorer, Mozilla Firefox). Próbka musi być dostarczona w formie fizycznych urządzeń, nie jest dopuszczalne stosowanie emulatorów. Na dostarczonej próbce w postaci komputera przenośnego (laptopa) Zamawiający wymaga założenia konta użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania, tak aby możliwe było założenie nowego użytkownika systemu, wprowadzenie danych testowych, wykonywanie wykazów oraz wszelkich innych czynności umożliwiających przeprowadzenie weryfikacji oferowanego systemu celem potwierdzenia, iż oferta odpowiada treści SIWZ. Login użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania: ADMIN. Hasło użytkownika posiadającego prawa administracyjne do oprogramowania: ADMIN. Ponadto wymagane jest dołączenie kompletnej instrukcji uruchomienia i użytkowania próbki „Oprogramowanie - E-usługi”. 2. Sprawdzenie Wiarygodności Ofert. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, do prezentacji oferowanego oprogramowania – Próbka oprogramowania aplikacyjnego - „Oprogramowanie - E-usługi”. Prawo zastrzeżone w zdaniu poprzedzającym wykonywane jest w szczególności wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza). 2)Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie gotowego oprogramowania - „Oprogramowanie - E-usługi”, który w momencie złożenia oferty musi posiadać co najmniej funkcjonalności opisane w DODATEK nr 2: Potwierdzenie spełnienia wymagań SIWZ – Opis próbki oprogramowania do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do umowy/załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Celem prezentacji oferowanego oprogramowania „Oprogramowanie - E-usługi”, jest zweryfikowanie czy odpowiada ono określonym przez Zamawiającego wymaganiom w zakresie wybranych funkcjonalności wskazanych w DODATEK nr 2: Potwierdzenie spełnienia wymagań SIWZ – Opis próbki oprogramowania do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do umowy/załączniku nr 8 do SIWZ. 4)W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wezwania Wykonawców do prezentacji oferowanego oprogramowania, o której mowa powyżej w pkt 1) wraz z wezwaniem Zamawiający przekaże scenariusze prezentacji zawierające zamkniętą listę funkcjonalności podlegających prezentacji oraz wyznaczy czas przeznaczony na prezentację. 5)Prezentacja odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. 6)Prezentacja jest elementem weryfikacji oferowanego oprogramowania „Oprogramowanie - E-usługi”, która dokonywana jest przez komisję przetargową. 7)Przebieg prezentacji jest dokumentowany przez komisję przetargową w formie protokołu. Komisja przetargowa, dla potrzeb sporządzenia protokołu może utrwalać przebieg prezentacji za pomocą urządzeń rejestrujących obraz lub dźwięk. 8)Zamawiający powiadomi Wykonawców o skorzystaniu z prawa, o którym mowa w pkt. 1) powyżej, nie później niż 5 dni roboczych (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) przed wyznaczonym dniem prezentacji. 9)W trakcie prezentacji niedopuszczalne jest prowadzenie przez strony negocjacji treści oferty, zadawanie pytań przez Wykonawcę oraz wyjaśnianie wątpliwości. 10)Stwierdzenie pierwszej niezgodności z deklaracją w ofercie w zakresie wymagań i parametrów oferowanego zintegrowanego systemu skutkować będzie odrzuceniem oferty. 11)Prezentacja musi być przeprowadzona na próbce - komputer przenośny (laptop), oferowanego oprogramowania - „Oprogramowanie - E-usługi” dostarczonego wraz z ofertą. 12)Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 13)Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne do przeprowadzenia prezentacji zasoby konieczne do wykonania prezentacji wybranych funkcjonalności wskazanych w DODATEK nr 2: Potwierdzenie spełnienia wymagań SIWZ – Opis próbki oprogramowania do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do umowy/załącznik nr 8 do SIWZ tj.: a.zasoby sprzętowe: -sprzęt wymagany w ramach próbki - komputer przenośny (laptop);-projektor.b.zasoby programowe - oferowane programy, systemy operacyjne, bazy danych itp. c. zapewnienie na czas prezentacji dostępu do Internetu np. poprzez modem/router GSM.
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 16.03.2016r do godz. 10:30. Wadium może być wniesione w: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta:Bank Spółdzielczy w Miedźnej konto nr 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006 Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 1.9 niniejszego rozdziału SIWZ.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.10. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:1) zmiany terminu realizacji umowy:a)w przypadku gdy na skutek zdarzeń losowych niezawinionych przez strony umowy konieczna będzie zmiana w kolejności i / lub terminach wykonania przedmiotu zamówienia określonych w Harmonogramie Realizacji, b) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia.2)w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego.3)w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw.4)w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, będzie następstwem wytycznych i/lub zaleceń Instytucji Zarządzającej, która przyznała środki UE na współfinansowanie zamówienia na usługę.
Kryt 0 cena ofertowa
Kryt 0p 50.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/03/2017
Godzina składania wniosków 10:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)