| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
| Ulica |
ul. Sienkiewicza
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowość |
Racibórz
|
| Kod Pocztowy |
47-400
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
034181056
|
| Fax |
324153381
|
| Email |
przetargi@rckik.pl
|
| Adres strony url |
www.rckik.pl
|
| Regon |
000868514
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sienkiewicza 3A, 47-400 Racibórz , pok.203 - piętro II
|
| Numer referencyjny |
RCKiK 03/17
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
31/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 200.000 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- świadectwo jakości wyrobów czekoladowych,
- dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 3 do SIWZ).
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ).
b) ważna polisa od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 200.000 zł. (słowienie: dwieście tysięcy złotych).
c) świadectwo jakości wyrobów czekoladowych,
d) dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ),
b) próbki czekolad po jednej tabliczce czekolady z każdego wymaganego w SIWZ smaku,
c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
d) wykaz czynności, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z informacją na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m. in.: firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że istniejące powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Wadium |
5 000 PLN
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1) . Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany:
a. nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego,
b. wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym,
c. zmiany postanowień domaga się podmiot tworzący Zamawiającego; w takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez podmiot tworzący Zamawiającego w formie pisemnej,
d. wycofanie z produkcji przedmiotu umowy do obrotu handlowego i dostarczenie produkt równoważnego, spełniającego parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia,
e. zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę,
f. obniżenia ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie,
g. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. w przypadku:
1)zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
2)powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
3.Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data składania wniosków |
16/03/2017
|
| Godzina składania wniosków |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|