1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29 b, w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów” - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części:
a. Część 1- dostawa papieru kserograficznego do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
b. Część 2- dostawa materiałów dydaktycznych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów dydaktycznych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 80% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A i B do SIWZ.
6. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
Opis1. Dostawa materiałów dydaktycznych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29 b, w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części:
a. Część 1- dostawa papieru kserograficznego do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów dydaktycznych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 80% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku A do SIWZ.
6. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
1. Dostawa materiałów dydaktycznych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29 b, w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów” - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części:b. Część 2- dostawa materiałów dydaktycznych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kwidzynie, przy ul. Kościuszki 29b
3. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów dydaktycznych, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ.
5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia co najmniej w wysokości 80% ilości materiałów w każdym asortymencie wykazanych w Załączniku B do SIWZ.
6. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych rozwiązań wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane rozwiązania równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych rozwiązań. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
|
Ulica |
Kościuszki
|
Nr domu |
29 B
|
Miejscowość |
Kwidzyn
|
Kod Pocztowy |
82-500
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
556465000
|
Fax |
556465002
|
Email |
zamowienia@powiatkwidzynski.pl
|
Regon |
170818020
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla Starostwa Powiatowego w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 29 b, w związku z realizacją przez Powiat Kwidzyński/Starostwo Powiatowe w Kwidzynie projektu pn. „Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim - większa zatrudnialność uczniów” - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatkwidzynski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatkwidzynski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn ul. Kościuszki 29b,
|
Numer referencyjny |
OR.IV.272.09.2017r
|
Okres2c |
05/06/2020
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Ewentualne wartości podane w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. A w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs ogłoszony przez NBP w najbliższym dniu po ukazaniu się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w postępowaniu procedury wynikającej z dyspozycji przepisu art. 24aa ustawy pzp. 3.Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców- sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 36b ust. 2 ustawy Pzp). 4. Termin wykonania zamówienia. Od dnia podpisania umowy do dnia 05.06.2020
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta składa się z: 1) Formularza Ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Oryginału pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych; 3) Oświadczen i dokumentów okreslonych w rozdziale VII niniejszej SiWZ - zgodnie z załącznik nr 4 do SIWZ; 3)Podwykonawcy (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 5 do SIWZ; Załacznik nr A i B do SIWZ formularze cenowe
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 ustawy pzp. w następującym zakresie:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi, jeżeli strona Umowy, która wnioskuje o tę zmianę w przedstawionej kalkulacji kosztów wykonania zadania wykaże wpływ zmian o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp na koszty wykonania zadania.
3) Zmiana wysokości wynagrodzenia o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp nastąpi w formie aneksu do Umowy, który obowiązywał będzie od dnia wejścia w życie przepisów, na podstawie których dokonane zostaną zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 Ustawy Pzp
4) W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie ulega zmianie.
5) W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych, od kwoty wzrostu wynagrodzenia.
6) W przypadku zmiany o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 3 Ustawy Pzp wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
7) Zmian wynikających z dyspozycji przepisu art. 36b ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych;
8) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
9) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
10) Powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku stosuje się zasady wynikające z art. 36ba pzp.
11) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
07/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|