Dostawa urządzeń aktywnych sieci komputerowej dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Data publikacji 2017-03-30
Data zakończenia 2017-04-07 10:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55345 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302370009
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postepowania jest dostawa urządzeń aktywnych sieci komputerowej dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica Poniatowskiego
Nr domu 15
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-055
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 32 2083547
Fax 32 2083568
Email mstanderska@sum.edu.pl
Adres strony url www.su.edu.pl
Regon 000289035
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do Kancelarii Zamawiającego, parter pokój nr 11
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Numer referencyjny RZP/PN/10/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących przypadków: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp. 2)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego(osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych. 3)zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy; 4)wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; 5)poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń i/lub bezpieczeństwa oraz w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów- gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. We wskazanych powyżej przypadkach, Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stad konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 6)zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając, jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy umowy czy też wyłącznie na kwestie nieuregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę; 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w każdym czasie. Zamawiający ustala gwarantowaną, minimalną wartość realizacji na poziomie 75 % ustalonej wartości umowy. 9)Zamawiający zastrzega sobie skrócenie terminu obowiązywania umowy w związku z wykorzystaniem wartości umowy przed upływem terminu jej obowiązywania lub wydłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania wartości umowy w okresie na jaki umowa została zawarta. We wskazanych powyżej przypadkach Zamawiający przygotuje odpowiedni Aneks do umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 07/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)