„DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ OS.SZKOLNE 28 W KRAKOWIE”

Data publikacji 2017-04-03
Data zakończenia 2017-04-13 11:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57589 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391400005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli dla Domu Pomocy Społecznej os. Szkolne 28 w Krakowie
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 następujące części
- Część I – meble z drzewa sosnowego na wyposażenie pokoi w budynku DPS os. Sportowe 9
- Część II – zestawy mebli na wyposażenie pokoi dziennego pobytu (Świetlice) w budynku DPS os. Szkolne 28
- Część III -meble na wyposażenie pokoi mieszkańców w budynku DPS os. Szkolne 28
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty w zał. nr 2,2a i 2b (Formularz cenowy) do niniejszej SIWZ.
- Opis parametrów technicznych mebli oraz innych elementów przedmiotowo istotnych znajduje się załączniku nr 2 c do SIWZ.
- Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, do którego będą dostarczane meble, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, w celu zapoznania się z warunkami wykonywania dostaw/robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia. Uzyskane w ten sposób dodatkowe informacje będą przydatne do oceny zakresu prac, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca


Opis

Szafa sosnowa wykonana z drzewa sosnowego lakierowanego(lakier bezbarwny) - wymiary 200x90x60 cm 20 szt
Nakastlik z drzewa sosnowego lakierowanego - wymiary 60x40x40cm 18 szt.
Stół z drzewa sosnowego lakierowanego - wymiary 75x80x50 cm 3 szt.
Krzesło drewniane - wykonane z drzewa sosnowego lakierowanego 6 szt.
Szafka 1 Wymiary 162x280x60 cm 1 szt.
Szafka 2 Wymiary 206x80x60 1 szt.
Szafka 3 Wymiar 140x80x60 cm 1 szt.
Stół -blat wykonany z materiału odporniejszego na uszkodzenia - stół wzmocniony stelażem. 2 szt.
Fotele - fotel wykonany z Eko-skóry z wysokim oparciem, i stabilnym podłożem. 19 szt.
Sofa - sofa wykonana z Eko-skóry z wysokim oparciem i stabilnym podłożem. 2 szt.
Kolor do wyboru przez zamawiającego.Szafa ubraniowa - wymiary 200x90x60 cm 28 szt.
nakastlik - wymiary 60x40x40 23 szt.
Stół - wymiar 75x80x50 cm 7 szt.
Stół - - wymiar 75x70x50 cm 1 szt.
Pólka wieszana na ścianę wymiar 30x80x20 cm 11 szt.
Kolory mebli do wyboru przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica os. Szkolne
Nr domu 28
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31977
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 126 444 079
Fax 126 444 079
Email dps.szkolne28@gmail.com
Regon 392049700000
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/dpsz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/dpsz
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym wsiedzibie Zamawiającego DPS os. Szkolne 28; 31-977 Kraków lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo Pocztowe /Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830/.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej ; os. Szkolne 28; 31-977 KRAKÓW
Numer referencyjny PN.271.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw , przy czym każda z nich musi być o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg załącznika nr 4 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1pkt. 12-22 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)