Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miejski w Dobrzanach
|
Ulica |
ul. Staszica 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Dobrzany
|
Kod Pocztowy |
73-130
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
0915620201 w. 37
|
Internet |
www.bip.dobrzany.pl
|
E-mail |
promocja@dobrzany.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/03/2015
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
2. Wykonawca wnosi wadium :
- w pieniądzu
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- gwarancjach bankowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
3.Wadium należy wnieść w terminie do 07.12.2012 r. do godz.9:00
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:
PKO BP SA Stargard Szczec. 44 1020 4867 0000 1302 0007 9913
tytuł wpłaty: - Wadium wykluczenie cyfrowe
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał posiadanie uprawnień do wykonywania działalności telekomunikacyjnej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
|
Wiedza |
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 100.000,00 zł. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających jej należyte wykonanie
|
Zdolne |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udowodnił dysponowanie odpowiednią siecią zapewniającą objęcie sygnałem internetowym miasto i gminę Dobrzany, warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz nadajników zapewniających dostęp do sieci internet dla miejscowości w gminie Dobrzany wraz z informacją na temat miejscowości objętych sygnałem z tego nadajnika
|
Sytuacja |
posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)formularz ofertowy
2)zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy
3)Oświadczenie o okresie gwarancji w postaci podpisania formularza oferty
4)wykaz nadajników sygnału internetowego;
5)pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;
6)Podwykonawcy
7)dowód wpłaty wadium
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących okolicznościach:
1)Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2)Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Wdrażającą / Pośredniczącą II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, w szczególności zmiana terminu zakończenia przedmiotu zamówienia wynikająca ze zmiany harmonogramu wniosku z zastrzeżeniem, że łączny okres realizacji zamówienia nie może przekroczyć 24 miesięcy.
3)Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej / Pośredniczącej II stopnia.
4)Gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów.
2.Zamawiający dokona zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy:
1)Zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron Umowy, w szczególności zdarzenia siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do
ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o
2)okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec.
3)W sytuacji opóźnienia otrzymania środków finansowych z Instytucji Wdrażającej /Instytucji Pośredniczącej II stopnia na finansowanie przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie termin płatności określony w § 5 pkt 1 Umowy o czas opóźnienia w przekazaniu środków finansowych Zamawiającemu.
4.Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu. Liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu.
3.Warunki zmian:
a)inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego
b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
4.Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki zmiany umowy określone w SIWZ.
Wprowadzenie zmian nastąpić może jedynie po powiadomieniu Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia otrzymania projektu zmian do umowy, nie wyrazi uzasadnionego sprzeciwu wobec proponowanych zmian.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.dobrzany.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski ul.Staszica 1, 73-130 dobrzany pok.5/6
|
Data składania wniosków |
07/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski, ul. Staszica 1, 73 - 130 Dobrzany, w pokoju nr 3/4 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
projektu pt: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzany o numerze POIG/8.3/2011/ZPOM/199/11 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|