dostawę materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu i plazmą.

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-13 09:45:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59526 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331241305
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji parą wodną, tlenkiem etylenu i plazmą w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz cenowy.

Opis

Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji para wodną i tlenkiem etylenuPapier krepowany zielony i niebieski super miękki do sterylizacji parą wodnąWskaźniki chemiczne i biologiczne, testy symulacyjne, zintegrowane; taśmy neutralne i wskaźnikowe; etykiety ze wskaźnikami chemicznymiWskaźniki chemiczne do kontroli procesu mycia i dezynfekcji w myjniach-dezynfektorachSystem dokumentacji do sterylizacji parą wodnąSystem dokumentacji do sterylizacji tlenkiem etylenuMateriały eksploatacyjne do systemu kontenerowego firmy AesculapMateriały eksploatacyjne do systemy sterylizacji plazmowej "Sterrad 100S": kaseta do sterylizatora, akcesoria do plazmyMateriały eksploatacyjne do systemu sterylizacji plazmowej "Sterrad 100S": wskaźniki chemiczne, rękawy tyvek, wskaźniki biologiczne, inkubator do wskaźników biologicznych, test kontroli zgrzewu, system dokumentacji procesuPreparaty do mycia i dezynfekcji manualnej w myjni dezynfektorze i myjni ultradźwiękowej oraz preparaty do konserwacji i pielęgnacji sprzętu medycznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Ulica Al. Jana Pawła II
Miejscowość Ostrołęka
Kod Pocztowy 07410
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 297 652 122
Fax 297 604 569
Email szpitalo@szpitalo.nazwa.pl
Adres strony url www.szpital.ostroleka.pl
Regon 30461600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka
Numer referencyjny MSS-TZP-ZPP-26-9/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 oraz art. 26 ust. 2f ustawy PZP: 1) Dla wyrobów medycznych: Dokumenty dopuszczenia do obrotu/użytkowania dla przedmiotu zamówienia, wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) – aktualne na dzień składania ofert. Deklaracja zgodności lub certyfikaty CE oferowanych modeli i typów urządzeń - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych. Wpisy do rejestru wyrobów medycznych lub zgłoszenia/powiadomienia oferowanych modeli i typów urządzeń, jeśli są wymagane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.) - dotyczy wszystkich zaoferowanych i dostarczonych urządzeń medycznych. 2) Dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi: Dokumenty dopuszczenia do obrotu – aktualne na dzień składania ofert. 3) Próbki przedmiotu zamówienia w ilości i rodzaju określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ i umowy ,,Opis przedmiotu zamówienia”. 4) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia paramentów określonych i wymaganych przez Zamawiającego wyszczególnionych w Załączniku nr 1 SIWZ i umowy: a) dla części 1 zamówienia poniższe dokumenty lub równoważne:  kompletna charakterystyka wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3,  oświadczenie wydane przez producenta folii o zgodności z normami PN EN 868-3, PN EN 868-5  charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności,  opisy producenta na: wytrzymałość na rozciąganie w stanie suchym i mokrym, na rozdarcie, przebicie, wykonanie folii – grubość, liczba warstw, b) dla części 2 zamówienia poniższe dokumenty lub równoważne::  charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2.  Oświadczenie producenta wyrobu o okresie przechowywania sterylnego pakietu – 180 dni. c) dla części 3 zamówienia poniższe dokumenty lub równoważne::  poz. 10 zintegrowany test EO: System zapewnienia jakości, zgodny z normą ISO 9001:2000 produkcja w warunkach tzw. podwyższonej czystości – na podstawie załączonego opisu producenta. d) dla części 8 zamówienia: zaoferowany materiał w zadaniu nr 1 musi być kompatybilny z systemem sterylizacji plazmowej „Sterrad 100S” oraz walidowany w tym systemie zgodnie z normą ISO 14937 - na potwierdzenie spełnienia tych warunków należy załączyć oświadczenie Wykonawcy. e) dla części 9 zamówienia poniższe dokumenty lub równoważne::  poz. 1 wskaźniki chemiczne wieloparametrowe do kontroli procesu sterylizacji plazmowej: aktualny dokument producenta poświadczający brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych oraz Deklaracja Producenta potwierdzająca typ wskaźnika.  poz. 2 wskaźnik chemiczny taśmowy: Charakterystyka techniczna taśmy potwierdzając spełnienie wymagań.  poz. 6 test kontroli prawidłowej pracy zgrzewarki oraz jakości zgrzewu do zastosowania w opakowaniach HDPE-Tyvek (niezbędna instrukcja). f) dla części 10 zamówienia poniższe dokumenty lub równoważne::  aktualne dopuszczenia do obrotu i świadectwa wymagane w Polsce oraz dokumenty potwierdzające spektrum działania (preparaty o działaniu dezynfekcyjnym) i ich zastosowanie – potwierdzone dokumentem od producenta.  ulotki informacyjne producenta, instrukcje użycia oraz karty charakterystyki substancji chemicznej lub niebezpiecznej.  Produkty przeznaczone do dezynfekcji w służbie zdrowia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie: • preparaty do narzędzi – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42 EWG o wyrobach medycznych. • dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań i uzyskanie wymaganych wyników - zaświadczenia, certyfikaty, wydane przez uprawnione instytucje na podstawie badań oraz raporty badań mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria, posiadające system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej). • należy dołączyć materiały producenta, foldery, opisy, katalogi, ulotki itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. Warunki badania i poziom redukcji drobnoustrojów określają normy. 2. W przypadku wątpliwości, czy przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia katalogów, opisów przedmiotu zamówienia itp. 3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy - Formularz cenowy. 2) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. 3) Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i w jego granicach, strony dopuszczają, z zastrzeżeniem ust. 1, następujące zmiany umowy, w tym w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany przedmiotu umowy na jego równoważny odpowiednik o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wskazany w umowie (w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego) z uwagi na: • zmianę numeru katalogowego, modelu, typu lub; • wycofanie z obrotu lub; • wstrzymanie produkcji oferowanego modelu / typu lub; • wprowadzenie do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego) lub; • brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności lub; • wystąpienie przejściowego braku przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta lub; • inne obiektywne zdarzenia i okoliczności, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert; z zastrzeżeniem, że cena netto zamienionego przedmiotu umowy nie będzie wyższa od ceny zawartej w ofercie. 2) obniżenia ceny netto przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub producenta; 3) nie zrealizowania przez Zamawiającego w całości przedmiotu umowy w terminie określonym w § 6 – przedłużenia jej obowiązywania; 4) ze względu na potrzeby Zamawiającego zmiany ilościowe w asortymencie w ramach wartości brutto przedmiotu umowy. 5) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. 6) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 09:45
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)