Dostawy materiałów kancelaryjnych

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 12:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59914 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej na dostawy materiałów kancelaryjnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Stołeczna Policji
Ulica ul. Nowolipie
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00150
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 6038608. 6037691
Fax 226 037 642
Email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.waw.pl
Regon 1212648200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 2
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.policja.waw.pl/zam/powyzej-30-000-euro/wszczete
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres wskazany w sekcj I.1)
Numer referencyjny WZP - 1180/17/44/Z
Rodz zam D
Okres2c 18
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeni działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania co najmniej dwóch dostaw materiałów kancelaryjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00PLN brutto każda w ramach jednej umowy. W przypadku nadal wykonywanych dostaw Zamawiający uzna warunek za spełnionych jeżeli wartość dostawy już zrealizowanej wyniesie co najmniej 200 000,00PLN brutto dla każdej dostawy w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu,na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są należycie wykonywane. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Z kim umowa bedzie zawarta S
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Tak
Ograniczenie liczby uczestnikow 5
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe 1. Zamawiający dokonywał będzie zakupów asortymentu w ramach umów wykonawczych w rodzaju oraz ilości wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych. 2. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość i rodzaj asortymentu. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron. 3. Cena jednostkowa brutto w PLN za asortyment zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w wyniku przekazanego przez Zamawiającego zaproszenia, nie może być mniej korzystna od zaoferowanej w ofercie złożonej przez tego Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. W przypadku złożenia oferty, w której cena brutto w PLN za 1 szt. asortymentu będzie wyższa od wskazanej w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę, z zastrzeżeniem zapisu Rozdz. XVII § 8 ust.2 dokumentacji zamówienia. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w wyniku przekazanego zaproszenia złoży ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska najwyższą wartość punktową wyliczoną zgodnie z zapisem Rozdz. XIII pkt. 6 dokumentacji zamówienia. Z Wykonawcą tym zostanie zawarta umowa wykonawcza, która stanowić będzie podstawę realizacji zamówienia. Wzór umowy wykonawczej stanowi załącznik nr 1 do ogólnych warunków umowy ramowej. 5. Zamawiający informuje, że wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniach prowadzonych w oparciu o zawarte umowy ramowe dokonywany będzie w oparciu o kryterium - cena brutto - znaczenie 100%.
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają zmiany stawki podatku VAT, w przypadku jej ustawowej zmiany. Zmiana wymaga aneksu do umowy.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)