Dostawa elementów zużywalnych do aparatu Prometheus służącego do dializ wątrobowych oraz elementów zużywalnych do aparatu do technik ciągłych Fresenius Multifiltrate oraz Gambro Prismaflex służących do terapii nerkozastępczej, będących w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej.

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 10:00:00
Instytucja Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko - Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59992 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336316008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) elementów zużywalnych do aparatu Prometheus służącego do dializ wątrobowych oraz elementów zużywalnych do aparatu do technik ciągłych Fresenius Multifiltrate oraz Gambro Prismaflex służących do terapii nerkozastępczej będących w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej oraz preparatów do dezynfekcji i leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz.

Opis

W zakres zamówienia wchodzą między innymi:
-adsorber typu Prometh 01,
-dializator typu F 60S,
-cewniki Hemo-cath o długości i grubości 13,5 F długość 15, 20 lub 24 cm typu: SDL136E, SDL138E lub SDL139E.
Pakiet został szczegółowo opisany w zał. nr 4 do siwz.



W zakres zamówienia wchodzą między innymi:
-zestaw do hemodiafiltracji heparynowej KIT 4,
-igła plastikowa typu Spike dł. 72 mm . typu . 5015921,
-cytrynian sodu 46,7% typu DLC546.
Pakiet został szczegółowo opisany w zał. nr 4 do siwz.



W zakres zamówienia wchodzą między innymi:
-zestaw do plazmaferezy, kompatybilny z aparatem typu Prismaflex,
-worek na ultrafiltrat 9 litrowy,
- płyn dializacyjny bezwapniowy zawartość HCO3 = 22 mmol/l, worek dwukomorowy 5 l.
Pakiet został szczegółowo opisany w zał. nr 4 do siwz.


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
Ulica ul. Wyzwolenia
Nr domu 18
Miejscowość Bielsko - Biała
Kod Pocztowy 43300
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 33 816 43 70
Fax 33 816 44 01
Email zam.publiczne@onkologia.bielsko.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.onkologia.bielsko.pl
Adres strony url www.onkologia.bielsko.4bip.pl
Regon 24286529600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.onkologia.bielsko.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (tekst jedno. Dz. U. z 2016r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dostep do dokumentow ograniczony 43-300 Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji, Dział Zamówień Publicznych ( pokój nr 13 )
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Beskidzkie Centrum Onkologii-Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, budynek Dyrekcji, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 13.
Numer referencyjny 11/D/2017/PN
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia: -koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest do przedstawienia: - aktualnej koncesji lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia: a.wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w dializach wątrobowych w przypadku składania ofert na pakiet nr 1 oraz co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w terapiach nerkozastępczych w przypadku składania ofert na pakiet nr 2 i 3.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4.Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Zakresie warunkow udzialu 1.Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest do przedstawienia: aktualnej koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub stosowne zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w sprawie spełnienie wymogów kadrowych i lokalowych przy obrocie produktami leczniczymi w placówkach obrotu poza aptecznego i w punktach aptecznych w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia - dotyczy Wykonawców składających oferty na preparaty zarejestrowane jak produkt leczniczy. 2.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w dializach wątrobowych w przypadku składania ofert na pakiet nr 1 oraz co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w terapiach nerkozastępczych w przypadku składania ofert na pakiet nr 2 i 3.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do siwz; 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – zał. nr 4 do siwz; 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 4 ppkt 4.2. siwz, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1.3. polegają na zdolnościach innych podmiotów. 5.Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne posiadają aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1245); 6.Oświadczenie potwierdzające że wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 211) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów). 7.Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane preparaty będące produktami biobójczymi w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015 poz.1926 ), posiadają pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub posiadają decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka lub posiadają pozwolenie na obrót. 8.Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane preparaty będące preparatami niebezpiecznymi posiadają kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego - ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jednolity Dz.U. 2015, poz. 1203 z 2011r. z późn. zm.).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W przypadku zwiększonego zapotrzebowania szpitala na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zwiększoną ilością leczonych pacjentów, zakres asortymentu umowy jak i zobowiązanie finansowe Zamawiającego ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszonego zapotrzebowania szpitala na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zmniejszoną ilością leczonych pacjentów, zakres asortymentu umowy jak i zobowiązanie finansowe Zamawiającego ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do potrzeb Zamawiającego. 2.Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, powierzyć podmiotowi trzeciemu wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany zasobów innego podmiotu jak i podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy na etapie realizacji umowy, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że Wykonawca wykaże że nowe zasoby innego podmiotu jak i nowy podwykonawca lub podmiot spełniają warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4.Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi któraś z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 5.W odniesieniu do art. 144 ust. 1 pkt 1) przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiana taka będzie wynikać z nw. okoliczności lub będzie spełniać któryś z nw. warunków: 1) będzie korzystna dla Zamawiającego; 2) konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnych okoliczności niezależnych od stron umowy; 3) konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia. 4) zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 6.Podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić tylko w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT o zmienioną wartość tego podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b)zmian cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem wydanym przez właściwy organ administracji c)zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; d)zmian kursu waluty PLN względem waluty EURO - spadek powyżej 10%, w przypadku produktów importowanych, zgodnie z tabelą NBP. 7.W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, dopuszcza się możliwość dostarczania odpowiedników danego produktu objętego umową. 8.Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 9.Nie dopuszcza się zamienników w oferowanym przedmiocie zamówienia. Wyjątek stanowią okoliczności,których Zamawiający nie mógł przewidzieć, a które wpłynęłyby korzystnie na rachunek ekonomiczny Zamawiającego (np. ukazanie się na rynku nowego równie skutecznego a tańszego odpowiednika, okresowe promocje cenowe na produkty mogące stanowić odpowiedniki produktów zamawianych), pod warunkiem akceptacji Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena za realizację zamówienia
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)