Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 16 Pakietów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załączniki nr 2.1 ÷ 2.16 do SIWZ.
OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.4 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.5 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.6 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.7 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.8 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.9 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.10 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.11 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.12 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.13 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.14 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.15 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 2.16 do SIWZ. |
| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych
|
| Ulica |
ul. Powstańców
|
| Nr domu |
31
|
| Miejscowość |
Katowice
|
| Kod Pocztowy |
40038
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
32 255 22 26
|
| Fax |
32 255 22 26
|
| Email |
przetargi@zwps.pl
|
| Adres strony url |
www.zwps.pl
|
| Regon |
110038200000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zwps.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zwps.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego.
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice
|
| Numer referencyjny |
ZP/D/3/17
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Stosowne pełnomocnictwo(a) do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (nie dotyczy Pakietów: I poz. 8, V poz. 35, VI , VII poz. 15, XV);
2. Karty katalogowe (ulotki, opisy techniczne) potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakietów: II, V poz. 20, IX, X, XI, XII, XIII.
3. Próbki:
– minimum 10 sztuk – dotyczy Pakietu nr IV poz. 2;
– minimum 3 sztuki – dotyczy Pakietu nr V poz. 20;
– minimum 5 sztuk – dotyczy Pakietu nr XIII poz. 1 – 3.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) w kwestii dotyczącej przedmiotu umowy w przypadku, gdy konkretna pozycja określona w Formularzu asortymentowo - cenowym zostanie wycofana z produkcji lub z obrotu handlowego na terenie kraju – co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może dostarczyć przedmiot zamówienia o tożsamych parametrach lub lepszych, w takiej samej cenie lub niższej;
b) w kwestii dotyczącej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
oraz w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
100
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
18/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|