Dostawa artykułów biurowych (3)

Data publikacji 2017-04-10
Data zakończenia 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62747 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych (3). 2 pakiety. Pakiet 1 – Akcesoria do drukarek komputerowych Pakiet 2 – Bębny obrazowe

Opis

Akcesoria do drukarek komputerowych. 22 pozycje asortymentoweBębny obrazowe. 3 pozycje asortymentowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Truchana
Nr domu 7
Miejscowość Chorzów
Kod Pocztowy 41500
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 32 3490141, 32 3490145
Fax 323 490 145
Email karina.m@chcpio.pl
Adres strony url http://www.przetargi.chcpio.pl
Regon 27150344900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przetargi.chcpio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przetargi.chcpio.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Władysława Truchana 7, 41-500 Chorzów - Sekretariat Dyrektora
Numer referencyjny PNU/18/2017
Rodz zam D
Okres2c 23/05/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający poza oświadczeniami nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający poza oświadczeniami nie wymaga żadnych dodatkowych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione a)Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1, b)Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC) wg zał. nr 2, c)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 5 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, d)Informacja Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania,oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał.nr 7. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści formularza ofertowego wg zał. nr 1. e) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.8 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. f) pełnomocnictwo g) Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobów (jeśli dotyczy).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Strony ustalają, że ceny jednostkowe wyszczególnione w załączniku nr 2 obowiązują do końca trwania umowy. W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana wartości brutto (wym. w zał. nr 2), przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron. 6. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub konieczności wycofania danego przedmiotu zamówienia, zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż przedmiot zamówienia będący przedmiotem przetargu, pod warunkiem iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany przedmiot zamówienia może być innego producenta z zastrzeżeniem, iż musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. 7. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawa Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 3 miesiące od terminu obowiązywania umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 2 ust. 7, 8, 9, 10 umowy. 12. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015r, poz. 2008 z późn. zm.), b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 2 pkt 12 niniejszej umowy.
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)