Sukcesywna dostawa papieru A3 i A4 dla Jednostek Administracji Państwowej

Data publikacji 2017-04-11
Data zakończenia 2017-04-25 10:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63222 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru A3 i A4 dla Jednostek Administracji Państwowej oraz ich delegatur/jednostek organizacyjnych.
2. Cały oferowany papier musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych oraz prawnych oraz roszczeń wobec osób trzecich, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być pełnowartościowy w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nie uszkodzony mechanicznie, kompletny. Papier musi być opakowany oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt.
3. Okres gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony papier wynosi 12 miesięcy licząc od daty każdorazowej dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Ulica ul. Powsińska
Nr domu 69/71
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-903
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 694 61 18, 22 694 60 92
Fax 22 694 61 21
Email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Regon 1226172500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Zamawiajacy powierzyl Informacje na temat podmiotu, któremu Zamawiający powierzyli prowadzenie postępowania znajdują się w Sekcji I.1 niniejszego ogłoszenia.
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającymi w niniejszym postępowaniu są: 1) Ministerstwo Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, 00-089 Warszawa; 2) Podlaski Urząd Wojewódzki, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok; 3) Prokuratura Okręgowa w Łodzi, ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź; 4) Prokuratura Okręgowa w Poznaniu, ul. Solna 10, 61-736 Poznań; 5) Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków; 6) Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krakowie, ul. Łobzowska 67, 30-038 Kraków.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.centrum.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrum.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02–903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych
Numer referencyjny 2017/24
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie dostawy obejmujące minimum 2 zamówienia (rozumiane jako umowy), które polegały na dostawach papieru do urządzeń drukujących i kopiujących o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert wartość każdej z wykonywanych dostaw - w zakresie zrealizowanej części dostaw - wynosi co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.7 ust. 1 pkt 2 lit. a, oraz składa dokument, o którym mowa w ust. 1, dotyczący tego podmiotu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.7 ust. 1 pt 2 lit. a, oraz składa dokument, o którym mowa w ust. 1, dotyczący tych podwykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, którą stanowi Formularz oferty: 1) wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący integralną część oferty; 2) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 2 SIWZ. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Jednostka zastrzega sobie prawo zmian treści umowy dotyczących: 1) zmniejszenia wartości niniejszej umowy w przypadku zmniejszenia środków Jednostki przewidzianych na realizację przedmiotowego zamówienia w kolejnym roku budżetowym; 2) zmiany: nazwy, adresu, statusu firmy (zmiana formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej); 3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Jednostki, zmiany stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Jednostki np. podział Jednostki lub połączenie Jednostek, 4) zmiany przez Wykonawcę typu zaoferowanego papieru ksero o parametrach nie gorszych niż zaoferowane. Zmiana taka może być dokonana tylko i wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Jednostki, na pisemny wniosek Wykonawcy i wyłącznie w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowany przez niego w ofercie papier ksero, nie jest dostępny na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży, 5) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć; 6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 8) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. 9) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich akceptacji przez drugą stronę.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)