Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem (ustawienie) mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla:1) Zadanie I: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - meble dla dzieci. 2) Zadanie II: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - meble. 3) Zadanie III: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - wyposażenie. 4) Zadanie IV: świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice - krzesła. UWAGA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno, dwa lub trzy lub cztery zadania. Przedmiot Zadanie I: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dla dzieci wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2 Zamawiane meble przewidziane są dla dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia. 3)Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. 4) Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania przez grupę wiekową o której mowa w pkt. 2. 5)Szczegółowe zestawienie mebli stanowią załączniki nr 1A do siwz. Wykaz mebli i sprzętu jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1 A. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli i wyposażenia. 7) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1D do siwz. 8) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych.
Przedmiot Zadanie II: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2) Zamawiane meble przewidziane są do pomieszczeń w których będą przebywały dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia.3) Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. 4) Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania w pomieszczeniach w których przebywać będzie grupa wiekowa o której mowa w pkt. 2. 5) Szczegółowe zestawienie mebli stanowią załączniki nr 1B do siwz. Wykaz mebli jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1B. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli. 7) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1D do siwz. 8) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych.UWAGA: meble muszą być dostosowane do rodzaj wyposażenia zgodnie z załącznikiem 1 C. Przedmiot Zadanie III: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2) Zamawiane wyposażenie przewidziane jest do pomieszczeń w których będą przebywały dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia. 3) Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć z np. szafkami. Poszczególne elementy wyposażenia powinny być dostosowane do mebli z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku. 4)Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania
w pomieszczeniach w których przebywać będzie grupa wiekowa o której mowa w pkt. 2. 5) Szczegółowe zestawienie wyposażenia stanowi załączniki nr 1 C do siwz. Wykaz mebli jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1C. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli. 7) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1D do siwz. 8) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych. UWAGA: wyposażenie musi być dostosowane do rodzaj i kolorystyki mebli zgodnie z załącznikiem 1 B. Przedmiot niniejszego zadania obejmuje Zadanie IV: 1) Dostawę 100 krzeseł drewnianych do świetlicy gminnej w Ozorzycach zlokalizowanej przy ul. Krasińskiego. 2) Krzesła maja być obite materiałem (siedzisko wraz z oparciem), elementy drewniane maja być pomalowane bejcą i lakierem. 3) Załączniki nr 1 E i 1 F zawierają przybliżone wymagania zamawiającego. 4) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5%. 5) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 6) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy po zakończeniu ustawiania krzeseł |