Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Data publikacji 2017-04-12
Data zakończenia 2017-04-24 12:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Miejscowość Ciecierzyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65047 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fabrycznie nowych:
Część nr I: 40 szt. drukarek ,
Część nr II: 40 szt. urządzeń wielofunkcyjnych,
zwanych dalej „sprzętem”. Szczegółowy opis parametrów technicznych znajduje się w Rozdziale III ppkt 1.1. i ppkt 1.2. siwz.
2. Wykonawca dostarczy, rozładuje i wniesie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn sprzęt w ilości i asortymencie określonym w ppkt 1.1 (Część nr I) i w ppkt 1.2. (Część nr II).
3. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o gotowości do dostarczenia sprzętu z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego. Dostarczenie sprzętu może być wyznaczone w dni pracujące Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00.
4. Odbiór zamówionego przez Zamawiającego sprzętu zostanie potwierdzony w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do umowy. Protokoły odbioru stwierdzające prawidłowe wykonanie umowy stanowią podstawę do wystawienia faktury VAT.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na sprzęt na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.
6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.



Opis

Zakup i dostawa na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 40 sztuk fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania drukarek o minimalnych parametrach technicznych określonych w rozdziale III ppkt 1.1.siwzZakup i dostawa na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 40 sztuk fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania urządzeń wielofunkcyjnych o minimalnych parametrach technicznych określonych w rozdziale III ppkt 1.2. siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Ulica Elizówka 65A
Nr domu -
Miejscowość Ciecierzyn
Kod Pocztowy 21-003
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 81 7568810
Fax 81 7563941
Email agnieszka.partyka@arimr.gov.pl, lubelski@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Regon 1061308300082
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelski Oddział Regionalny ARiMR, Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn, kancelaria pok. 114A (1 piętro)
Numer referencyjny BOR03.2610.1.2017.AP
Rodz zam D
Okres2c 31
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Uwaga: (dotyczy zarówno składania oferty na Część nr I jak i na Część nr II) Wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000 złotych brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia „zdolność techniczna” zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 SIWZ, uznaje się co najmniej 2 dostawy sprzętu o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda dostawa. Wykaz należy złożyć na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.
Wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Uwaga: Składając ofertę na obie Części należy złożyć odrębne wadia! 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK o/Lublin nr: 62 1130 1206 0000 3160 0020 0035. Wadium należy wnieść z dopiskiem na przelewie: „wadium – przetarg na zakup drukarek i urzadzeń wielofunkcyjnych – Część nr …”. 4. Wadium w innej dopuszczonej formie, niż w pieniądzu, wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa winno być doręczone na adres: Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elizówka 65, 21-003 Ciecierzyn oraz złożone w formie oryginału w osobnej kopercie razem z ofertą. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie /na pierwsze żądanie/ gwaranta do wypłaty na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. W przypadku wadium wnoszonego przez jednego z uczestników konsorcjum w innej dopuszczalnej formie, niż w pieniądzu, celem dopuszczenia konsorcjum do udziału w postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego wynikało jednoznacznie, że Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ma prawo zatrzymać wadium w przypadku nie podpisania lub niemożliwości podpisania umowy przez konsorcjum, a nie tylko przez wnoszącego wadium, z powodów określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne z datą uznania konta bankowego Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy, w tym również zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; 2. zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec; 4. w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 5. zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. 6. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 5 § 8 umowy. 8. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: lubelski@arimr.gov.pl). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia i Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 Ustawy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający nie ustanawia standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a Ustawy. Zamawiający nie umożliwia złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 Ustawy.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)