SPZZOZ.NT.III.382-3/17 Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70369 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337700008, 392240008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych ora akcesoriów do sterylizacji.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy:
Pakiet nr 1: Artykuły gospodarcze, higieniczne i środki czystości
Pakiet nr 2: Środki do dezynfekcji i mycia naczyń stołowych w zmywarkach mechanicznych
Pakiet nr 3: Środki do mycia i dezynfekcji do kuchni szpitalnej
Pakiet nr 4: Środki mające zastosowanie w myjni do basenów
Pakiet nr 5: Środki myjąco- czyszczące do powierzchni
Pakiet nr 6: Artykuły do mycia powierzchni
Pakiet nr 7: Akcesoria do dezynfekcji
Pakiet nr 8: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji
Pakiet nr 9: Akcesoria do sterylizacji
Pakiet nr 10: Metkownica i etykiety
Pakiet nr 11: Preparaty myjąco – dezynfekujące do rąk, powierzchni i sprzętu
Pakiet nr 12: Preparaty myjąco – dezynfekujące do rąk, powierzchni i sprzętu
Pakiet nr 13: Preparaty myjąco – dezynfekujące do rąk, powierzchni i sprzętu
Pakiet nr 14: Preparaty myjąco – dezynfekujące do powierzchni i sprzętu
Pakiet nr 15: Preparaty myjąco – dezynfekujące do powierzchni i sprzętu
Pakiet nr 16: Preparaty myjąco – dezynfekujące do powierzchni i sprzętu

Pakiet nr 17: Preparaty myjąco – dezynfekujące do rąk, powierzchni i sprzętu
Pakiet nr 18: Testy do myjni na Bloku Operacyjnym

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ oraz pozostałych załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
Ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Miejscowość Nowa Dęba
Kod Pocztowy 39460
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 15 8462651 w. 120
Email sekretariat@zoznowadeba.pl
Adres strony url www.zoznowadeba.pl
Regon 56329800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zoznowadeba.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej- zgodnie z SIWZ
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZZOZ w Nowej Dębie, ul. M.C. Skłodowskiej 1 a, 39-460 Nowa Dęba, Sekretariat
Numer referencyjny SPZZOZ.NT.III.382-3/17
Rodz zam D
Okres2c 15/03/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem braku podstaw wykluczenia Wykonawcy będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczeń - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 i Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem braku podstaw wykluczenia Wykonawcy będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczeń - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 i Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem braku podstaw wykluczenia Wykonawcy będzie złożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę oświadczeń - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 i Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; Informacje zwarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie – aktualne na dzień składania ofert należy złożyć wraz z ofertą; b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2015 r. poz. 184,1618 i 1634 z późniejszymi zmianami) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ww. dokument Wykonawca składa w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z postępowania wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Zgodnie z SIWZ pkt.VI.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, określonych w paragrafie 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., o których mowa wyżej, składa: 1) w punkcie VI.2. b) – składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy powyższego punktu 3.1.1)a). 3.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1.1).a) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis powyższego pkt. 3.2. stosuje się odpowiednio. 3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zwarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie – aktualne na dzień składania ofert należy złożyć wraz z ofertą;
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ pkt. VI.5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 5.2. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 5.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.4. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wybrana w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 3 i z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z SIWZ pkt. VI.6. Wykonawca polegający na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: 6.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Ustawy. 6.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.1., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej w pkt. 6.1. 6.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt.1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. – w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. 6.8. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt. 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy.zgodnie z SIWZ pkt.VI.7.Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7.2. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7.3. Zgodnie z art. 36 b.1. Ustawy - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1a. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 7.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SIWZ pkt. XXVIII.Zawartość ofert; a) Wszystkie dokumenty i oświadczenia zgodnie z rozdziałem VI niniejszej SIWZ; b) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; c) Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy (Pakiety 1 – 18); d) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) Załącznik nr 4 – Wzór umowy; f) Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania; g) Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie dot. grupy kapitałowej; h) Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia. i) Załącznik nr 8 do SIWZ - Informacja wykonawcy o powstaniu u zamawiającego obowiązku podatkowego w wyniku wyboru oferty wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SIWZ pkt. VI.4.W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1. Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Złożenie ww. oświadczenia będzie potwierdzeniem, że: 1. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem dostaw posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania oraz spełnia określone prawem wymogi dla – artykułów gospodarczych/artykułów higienicznych/środków dezynfekcyjnych/akcesoriów do sterylizacji………………/………….. – w tym określonych w Pakietach nr: ………………………………………………………………………………………………….. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo asortyment zgodny z opisem przetargowym, odpowiedniej jakości, z odpowiednim terminem daty ważności podanym w sposób widoczny na opakowaniu, zapakowany zgodnie z normami dla danego rodzaju asortymentu. 3. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem dostaw posiada odpowiednie dokumenty (Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu dotyczące poszczególnych artykułów, inne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania) i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia. 4. W Pakietach nr ……………w pozycji nr …………………. zaoferowany asortyment jest zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 876, jednolity tekst, z późniejszymi zmianami). 5. Dostawy realizowane będą zgodnie z warunkami transportu i normami jakościowymi obowiązującymi dla danego rodzaju asortymentu. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i w pkt.3 niniejszego oświadczenia - dostarczone zostaną Zamawiającemu na każde pisemne wezwanie, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji umowy, w terminie 3 dni od daty przesłania wezwania (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4.2. W Pakietach nr: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18 (w Załaczniku nr 2 do SIWZ): Opisy - charakterystyki oferowanego asortymentu wydane przez producenta, wykonawcę lub jednostkę notyfikowaną - zawierające opis (zastosowanie, działanie, właściwości, skład chemiczny, zużcie produktu) przedmiotu oferty w formie m.in. ulotek, folderów i parametrów, certyfikatów, badań, protokołów itp. - w odniesieniu do każdej pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ w Formularzu asortymentowo - cenowym, w ww. pakietach, potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Autentyczność dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. 4.3. Dotyczy Pakietów nr 1-18: Dodatkowo dla produktów kwalifikowanych jako niebezpieczne - Karta charakterystyki produktów niebezpiecznych - zgodna z aktualnymi przepisami; 4.4. Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania ww. dokumentów, wykonawca ma obowiązek poinformowania o tym Zamawiającego - w formie załączenia do oferty stosownego oświadczenia; 4.5.Ww. informacje jak również informacje na opakowaniach oferowanego asortymentu muszą być przedstawione w języku polskim.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z SIWZ-Załącznik nr 4 Wzór umowy (dot. Pakietów nr 1-10,18) Paragraf 1, pkt: 7. Zgodnie z art.144 ust. 1 ww. Ustawy – Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej realizacji, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy; b) w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego; c) w przypadku wycofania ze sprzedaży zaoferowanego asortymentu lub wprowadzenia asortymentu o lepszych parametrach użytkowych dopuszcza się zmianę zaoferowanego asortymentu – przy zachowaniu ceny przetargowej, za zgodą Zamawiającego; d) w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT - cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto. W przypadku niewykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia i przedłużenia czasu trwania umowy - co do cen na pozostałe ilości zamówienia – zastosowanie będą miały przepisy Art. 142.ust. 5 Ustawy; e) wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji rynkowych; f) w zakresie danych identyfikacyjnych stron umowy; strony zobowiązują się informować o zmianie tych danych pod rygorem skutków stąd wynikających; g) w zakresie zmiany cen urzędowych. 8. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w § 1 ust. 7 z wyjątkiem § 1 ust. 7 pkt. b), musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks. Wszelkie zmiany i uzupełnienia WZÓR UMOWY niniejszej umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową. 9. W przypadku dostawy asortymentu w opakowaniach, których wielkość, pojemność jest inna niż w Formularzu asortymentowo – cenowym – cena jednostkowa tych artykułów będzie przeliczona w proporcjach matematycznych w stosunku do oferowanych produktów. Zgodnie z SIWZ-Załącznik nr 4 Wzór umowy(dot. Pakietów nr 11-17) Paragraf 1, pkt: 5. Zgodnie z art.144 ust. 1 ww. Ustawy – Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej realizacji, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy; b) w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego; c) w przypadku wycofania ze sprzedaży zaoferowanego asortymentu lub wprowadzenia asortymentu o lepszych parametrach użytkowych dopuszcza się zmianę zaoferowanego asortymentu – przy zachowaniu ceny przetargowej, za zgodą Zamawiającego; d) w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT - cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto. W przypadku niewykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia i przedłużenia czasu trwania umowy - co do cen na pozostałe ilości zamówienia – zastosowanie będą miały przepisy Art. 142.ust. 5 Ustawy; e) wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji rynkowych; f) w zakresie danych identyfikacyjnych stron umowy; strony zobowiązują się informować o zmianie tych danych pod rygorem skutków stąd wynikających; g) w zakresie zmiany cen urzędowych. 6. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w § 1 ust. 5 z wyjątkiem § 1 ust. 5 pkt. b), musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)