Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
|
Ulica |
ul. Szpitalna
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Przeworsk
|
Kod Pocztowy |
37200
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
016 6491557, 6487219
|
Fax |
166 491 590
|
Email |
zampubliczne@spzoz-przeworsk.home.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-przeworsk.home.pl
|
Regon |
30451000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać pisemnie osobiście lub za pomocą operatora pocztowego na adres:
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 16 37-200 Przeworsk sekretariat pok. nr 14
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ NZZP II 2400 /11/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty:
Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty -przetargowej (tj. do daty składania ofert):
Wypełniony w całości i podpisany druk OFERTA wg. załączonego wzoru do niniejszej SIWZ zał. nr 1
Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Bezpłatne próbki w zadaniach od nr. 1 do nr. 5 - w ilości 2 saszetek, do każdej pozycji z poszczególnych asortymentów. Na opakowaniach należy opisać nr. zadania i pozycję zadania. Próbki, nie podlegają uzupełnieniu, zostaną wykorzystane w praktyce podczas zabiegów do oceny jakościowej w związku z czym nie podlegają zwrotowi Wykonawcy po rozstrzygnięciu procedury.
Materiały informacyjne (opisy, strony katalogowe) oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy zadań od nr 1 do nr 5 – w j. polskim; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy zadana nr. 1 poz. 2).
Wykaz dokumentów, które należy przedłożyć zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów)- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz dokumentów do złożenia których wykonawcy zostaną wezwani po otwarciu ofert w wyznaczonym przez zamawiającego terminie:
Bezpłatne próbki w zadaniach od nr. 6 do nr. 10 - w ilości 1 sztuki, do każdej pozycji z poszczególnych asortymentów. Na opakowaniach należy opisać nr. zadania i pozycję zadania.
Materiały informacyjne (opisy, strony katalogowe) oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy zadań od nr 6 do nr 10 – w j. polskim; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy zadana nr. 6 poz. 2).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców.
W zakresie nie uregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. Dz. U. z 2016 poz. 1126).
Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej Wykonawca dołączy oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 nr. 107 poz. 679 z późn.zm ) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). Dokumenty (kompletne) w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” dostępne na każde wezwanie Zamawiającego.
Na dokumencie należy dodać opis której pozycji dotyczy powyższy dokument( np. zadanie nr .1. poz. 2 ).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|