Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-10 09:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 480936 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku:
jednostki centralne - 11 szt.
głośniki komputerowe - 2 zestawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Słupsk
Ulica Plac Zwycięstwa 3
Nr domu 3
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76-200
Województwo pomorskie
Tel 59 8488414
Fax 59 8488321
Internet www.slupsk.pl
Regon 00059064500000
E-mail urzad@um.slupsk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzech zamówień polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości brutto co najmniej 20.000 zł każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje)
Potencjał Na podstawie oświadczenia
Zdolne Na podstawie oświadczenia
Sytuacja Na podstawie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) dokument potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących wydajności obliczeniowej oferowanych jednostek centralnych, zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w formie wydruku z przeprowadzonego testu, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, lub wydruku ze strony http://www.bapco.com/support/fdrs/SYSmark2012web.html. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu może przed dokonaniem wyboru oferty zażądać od Wykonawcy dostarczenia oprogramowania testującego oraz komputera do testu i dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 5 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego; 2) dokument potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących wydajności grafiki jednostek centralnych, zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w formie wydruku raportu z oprogramowania testującego z przeprowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) dokument potwierdzający kompatybilność jednostki centralnej z systemami operacyjnymi i standardami na daną platformę systemową w formie wydruku ze strony internetowej Windows Logod Products List; 4) dokumenty potwierdzające posiadanie Certyfikatów ISO 9001, ISO 27001, ISO 28000 (dotyczy jednostek centralnych); 5) Deklaracja zgodności CE; 6) potwierdzenie spełnienia przez jednostki centralne kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie -Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram; 7) dokument potwierdzający wpis dotyczący oferowanego modelu jednostki centralnej w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; 8) Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD - dokument potwierdzający wpis dotyczący oferowanego modelu jednostki centralnej w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; 9) oświadczenie Producenta potwierdzające spełnianie warunków dotyczących ergonomii jednostek centralnych, zawartych w załączniku Nr 1 do SIWZ (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 10) dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta jednostki centralnej; 11) oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis jednostek centralnych będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w SIWZ została przewidziana możliwość dokonywania zmiany umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ)
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.slupsk.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny - Referat Zamówień Publicznych, pok. 302A Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Data składania wniosków 10/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny - Referat Zamówień Publicznych, pok. 302A Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)