Zakup macierzy, serwerów danych przestrzennych, licencji i szkoleń do MSIP

Data publikacji 2017-05-18
Data zakończenia 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511353-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411, 805331000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów rozbudowy posiadanej infrastruktury serwerowej, systemu kopii zapasowej, licencji serwerowych Windows oraz voucherów na szkolenia techniczne.
Postępowanie składa się z 2 Zadań (części zamówienia), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej. Podział zamówienia na części (Zadania) jest następujący:
1) ZADANIE 1 - Serwery, macierz, licencje DD to Avamar/1TB, Windows Serwer 2016 Data Center;
2) ZADANIE 2 - Vouchery na szkolenia techniczne.
Szczegółowe informacje na temat opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 1 Siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 771a5b23-8db4-4770-b676-2896f28b5f69
Biuletyn 511353-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Zakup macierzy, serwerów danych przestrzennych, licencji i szkoleń do MSIP
Numer referencyjny BZP.271.30.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów rozbudowy posiadanej infrastruktury serwerowej, systemu kopii zapasowej, licencji serwerowych Windows oraz voucherów na szkolenia techniczne. Postępowanie składa się z 2 Zadań (części zamówienia), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej. Podział zamówienia na części (Zadania) jest następujący: 1) ZADANIE 1 - Serwery, macierz, licencje DD to Avamar/1TB, Windows Serwer 2016 Data Center; 2) ZADANIE 2 - Vouchery na szkolenia techniczne. Szczegółowe informacje na temat opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 1 Siwz.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie Zadania nr 1 warunek zostanie spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę serwerów IBM Flex Systems i systemu kopii zapasowej. 2) Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie i która posiada doświadczenie w zakresie wdrożenia i serwisowania serwerów IBM Flex Systems i systemu kopii zapasowej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (podstawa prawna art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Treść oświadczenia - wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do Siwz.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2 do Siwz; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - wg wzoru wykazu osób załączonego do SIWZ - załącznik nr 3 do Siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 (załączniki nr 1 i 2 do oferty). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 (załącznik nr 1 i 2 do oferty). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie Zadania nr 1: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 2. 2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji Umowy, 2) zmiany wynagrodzenia, 3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 3) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa powyżej w ust. 4 pkt.2) lub pkt.3), spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania. 6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferty zostaną otwarte w dniu 29.05.2017 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gdańsku, w Biurze Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, sala 132 A. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Serwery, macierz, licencje DD to Avamar/1TB, Windows Serwer 2016 Data Center
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie następujących elementów: 1. Serwer 2 sztuki 2. Licencje Windows Serwer 2016 Data Center – 48 (24x 2 core) 3. Macierz dyskowa poszerzająca pojemność systemu EMC Avamar – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Vouchery na szkolenia techniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 80533100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są vouchery ważne min. 12 miesięcy na poniższe szkolenia, wykupione i przeprowadzone w autoryzowanych Centrach Szkoleniowych na terenie Polski: 1. AVAMAR administracja i konfiguracja 1 sztuka 2. Microsoft MS 20741 – 3 sztuki 3. Microsoft MS 20742 – 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 Siwz.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja udzielona na okres powyżej 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy
Znaczenie 40
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)