Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Warszawie, w dwóch etapach: I Etap: dostawa wyposażenia klas i pomieszczeń administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 4 do budynku na ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie w terminie do dnia 20 grudnia 2012 roku, II Etap: przewiezienie wyposażenia z budynku przy ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie do budynku przy ulicy Konińskiej 2 w Warszawie i montażu tego wyposażenia w terminie od dnia 13 sierpnia 2013 roku do dnia 26 sierpnia 2013 roku.

Data publikacji 2012-11-30
Data zakończenia 2012-12-10 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 482376 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 300000009, 320000003, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Warszawie, w dwóch etapach:
I Etap: dostawa wyposażenia klas i pomieszczeń administracji i obsługi Szkoły Podstawowej nr 4 do budynku na ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie w terminie do dnia 20 grudnia 2012 roku,
II Etap: przewiezienie wyposażenia z budynku przy ulicy Dzieci Warszawy 42 w Warszawie do budynku przy ulicy Konińskiej 2 w Warszawie i montażu tego wyposażenia w terminie od dnia 13 sierpnia 2013 roku do dnia 26 sierpnia 2013 roku.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego
Ulica ul. Walerego Sławka 9
Nr domu 9
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-495
Województwo mazowieckie
Tel 22 662 67 80
Fax 22 662 67 80
Internet www.sp4.warszawa.pl
Regon 00080045600000
E-mail marlena.chwil@sp4.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 3
Adres dyn zak www.sp4.warszawa.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 26/08/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie postawił warunku
Wiedza Posiadają wiedzę i doświadczenie - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Potencjał Dysponują potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
Zdolne Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
Sytuacja Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami w S.I.W.Z. Formularz cenowy sporządzony zgodnie z zapisami w S.I.W.Z.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy są one następstwem : a. konieczności rezygnacji z określonego zakresu przedmiotu umowy przez Odbiorcę, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji umowy lub będzie wynikiem konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego, b. konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego niezbędnego dla prawidłowej realizacji umowy; c. wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy na żądanie Odbiorcy lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Dostawcy i Odbiorcy takich jak np. wynikające z siły wyższej d. niewykonania części dostawy przez Dostawcę w porozumieniu z Odbiorcą przy czym zmiana wówczas nastąpi poprzez obniżenie wynagrodzenia umownego o wartość przedmiotu umowy objętego rezygnacją; e. konieczności zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można był przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie uzupełniające; f. konieczności zmiany przedstawicieli stron umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy przez osoby wskazane w umowie; g. konieczności zmiany terminu realizacji drugiego etapu umowy tj. przewiezienia i montażu wyposażenia.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.sp4.warszawa.pl
Adres uzyskania siwz 02-495 Warszawa ul. Walerego Sławka nr 9. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, faksem, 22 6626780 , e-mailem marlena.chwil@sp4.warszawa.pl do Zamawiającego o przekazanie SIWZ. Cena SIWZ wynosi 12.80zł
Data składania wniosków 10/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego przy ul. Walerego Sławka 9 w Warszawie, 02-495 Warszawa w Warszawie w godzinach urzędowania Zamawiającego w sekretariacie lub na adres 02-495 Warszawa ul. Walerego Sławka 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)