GuidZP400 |
06e5bb92-a6db-4df8-a2a4-b9836a2b17f1
|
Biuletyn |
511290-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
|
Regon |
63015300300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60967
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 573 323
|
Zamawiajacy fax |
061 8572727, 8572489
|
Zamawiajacy email |
kszp@wzipoznan.pl
|
Adres strony url |
www.wzipoznan.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Nazwa projektu programu |
Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z wykonaniem robot budowlanych dla zadania k. 2761 – remont oświetlenia zewnętrznego oraz systemów P. POZ, KD I TNS – kościół Garnizonowy przy ul. Szamarzewskiego 3 w Poznaniu
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Budżetowa MON
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wzipoznan.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie paperowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul. Kościuszki 92/98 61-716 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z wykonaniem robot budowlanych dla zadania k. 2761 – remont oświetlenia zewnętrznego oraz systemów P. POZ, KD I TNS – kościół Garnizonowy przy ul. Szamarzewskiego 3 w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
45/WZI/17/WB
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Wykonanie Dokumentacji Projektowej na wykonanie remontu oświetlenia zewnętrznego oraz systemów P.POŻ, KD i TSN w kościele garnizonowym przy ul. Szamarzewskiego 3 w Poznaniu.
2. Uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków w zakresie realizacji zadania.
3. Uzyskanie na podstawie sporządzonej Dokumentacji Projektowej wszystkich decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji robót budowlanych
4. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną Dokumentację Projektową.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
325793,79
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
180
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże, że zrealizował budowę, przebudowę lub remont min. jednego budynku wpisanego do Rejestru zabytków, który był nadzorowany i odebrany przez konserwatora zabytków (Wojewódzkiego, Powiatowego, Miejskiego), wyposażonego w systemy teletechniczne (SKD, SSWiN, TSN itp.).
Na potwierdzenie doświadczenia (oprócz dowodów określających czy robota została wykonana należycie), należy dołączyć protokół odbioru robót podpisany przez konserwatora zabytków.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowalne. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionych do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrębnych przepisów prawa tj:
a. osobą do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
b. osobą do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c. osobą do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (kierownik robót teletechnicznych),
d. osobą do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych),
Wyżej wymienione osoby muszą na dzień składania ofert oraz na cały czas trwania realizacji zamówienia przynależeć do Samorządu Zawodowego.
a także osobę:
geodetę z uprawnieniami w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 6 do SIWZ;
b)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
tabelę elementów ryczałtowych – załącznik nr 9 do SIWZ
pełnomocnictwo:
dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów,
w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium może być wniesione w, w jednej z form zgodnie z zapisem art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, do dnia 05.06 2017 r.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany do umowy mogą być zgodnie z brzmieniem art. 144 UZP dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w poniżej określonych przypadkach i warunkach:
a) terminu wykonania zamówienia – w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu prac, w tym, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obrony RP. Zmiana terminu może wynikać także ze względu na :
wystąpienie dodatkowych prac warunkujących wykonanie prac podstawowych,
wystąpienia robót zamiennych, których wykonanie musi być poprzedzone dostarczeniem dokumentacji projektowej zamiennej, jeśli powyższe wpływa na harmonogram rzeczowo – finansowy w sposób uniemożliwiający jego terminową realizację.
nieterminowego przekazania Wykonawcy placu budowy, dziennika budowy, osnowy geodezyjnej.
b) Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy, w szczególności
w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych – kierownika budowy
i kierowników robót branżowych, inspektorów nadzoru, członków zespołu realizującego dokumentację techniczną (dopuszcza się nie więcej niż trzy zmiany).
c) Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców –
w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy (dopuszcza się nie więcej niż pięć zmian).
d) Zmiany zakresu realizacji umowy – w szczególności w przypadku wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych lub zmniejszających zakres robót oraz zmiany technologii wykonania robót.
e) Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym.
f) Wystąpienia wyjątkowych, nieprzewidzianych oraz niezależnych od stron okoliczności, tj. np.: znalezienie niewybuchów, odkrycie niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych powodujących nieprzewidziane kolizje, odmowy udostępnienia obiektów przez Użytkownika, itp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|