GuidZP400 |
8e57b078-af09-4648-9577-1ee7f5702c36
|
Biuletyn |
516661-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
|
Regon |
43012391300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Obywatelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 635 300
|
Zamawiajacy fax |
814 635 305
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wup.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://wuplublin.praca.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie - w zakresie Części I, II i IV - będzie częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Samorządu Województwa Lubelskiego (15,72%) w związku z realizacją projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na lata 2017-2018” w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz również będzie częściowo współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz w 15% ze środków krajowych.
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać za pomocą operatora pocztowego lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych, notebooków oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
|
Numer referencyjny |
ZP.342-8/MKA/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, notebooków oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie:
Część I: Dostawa zestawów komputerowych
Część II: Dostawa notebooków typu 1
Część III: Dostawa notebooka typu 2
Cześć IV: Dostawa oprogramowania biurowego
Część V: Dostawa zasilacza UPS oraz pakietu biurowego dla Wydziału FGŚP
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dot. Części I:
• Karty katalogowe (dla jednostki centralnej, monitora, klawiatury oraz myszy) lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.1 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty
takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.
• Zdjęcie produktu/ów (dotyczy jednostki centralnej, monitora, klawiatury oraz myszy)
• Protokół z przeprowadzonych testów BAPCo® SYSmark® 2014 w formie wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Dodatkowo w celu weryfikacji Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zapisanych na dysku CD/DVD wyników tego samego testu w wersji elektronicznej w postaci pliku FDR wygenerowanego przez oprogramowanie BAPCo SYSmark 2014. Dopuszcza się wydruk komputerowy ze strony BAPCo w przypadku, gdy oferowany model komputera jest na niej wymieniony oraz wszystkie parametry sprzętu są zgodne z parametrami oferowanego urządzenia. W takim przypadku dostarczenie pliku FDR nie jest wymagane. Na wydruku powinien być zaznaczony (np. w stopce lub nagłówku) bezpośredni link do strony z testem.
• Oświadczenie producenta lub dokument równoważny zawierający informację nt. poziomu głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE). Za dokument równoważny Zamawiający uzna inny dokument stworzony przez producenta np. oficjalną kartę katalogową produktu lub deklarację środowiskową produktu zawierającą wymaganą informację.
• Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego.
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis jednostki centralnej będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis monitora będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
• Dokument potwierdzający, że serwis jednostki centralnej będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001.
• Dokument poświadczający, że oferowany komputer jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny.
• Dokument poświadczający, że oferowany komputer jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny.
• Dokument poświadczający, że oferowany komputer spełnia wymogi normy Energy Star 6.1. Wymagany jest certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej.
• Deklaracja zgodności CE dla komputera.
• Dokument potwierdzający, że serwis monitora będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001.
• Dokument poświadczający, że w ramach gwarancji na monitor, wszelkie koszty transportu (w obie strony) pokrywa serwis producenta.
• Dokument poświadczający, że oferowany monitor jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny.
• Dokument poświadczający, że oferowany monitor jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny.
• Dokument poświadczający, że oferowany monitor spełnia wymogi normy Energy Star 6.0. Wymagany jest certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu sprzętu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej.
• Deklaracja zgodności CE dla monitora.
• Certyfikat wystawiony przez niezależną instytucję badawczą potwierdzający zaimplementowanie technologii „flicker-free”(brak efektu migotania podświetlania matrycy) – dotyczy monitora. Niewymagane w przypadku, gdy funkcja jest oficjalnie potwierdzona w dołączonej do oferty karcie katalogowej lub wydruku specyfikacji technicznej ze strony producenta;
• Certyfikat wystawiony przez niezależną instytucję badawczą potwierdzający zaimplementowanie trybu niwelującego emisję niebieskiego światła (low blue light) – dotyczy monitora. Niewymagane w przypadku, gdy funkcja jest oficjalnie potwierdzona w dołączonej do oferty karcie katalogowej lub wydruku specyfikacji technicznej ze strony producenta.
b) Dot. Części II:
• Karty katalogowe (dla notebooka, myszy i torby) lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.2 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.
• Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego.
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis notebooka będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
• Dokument potwierdzającego, że serwis notebooka będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001.
• Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny.
• Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny.
• Deklaracja zgodności CE dla notebooka.
• Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star
c) Dot. Części III:
• Karty katalogowe (dla notebooka, myszy i torby) lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.3 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.
• Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku, że w przypadku awarii dysków w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego.
• Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis notebooka będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
• Dokument potwierdzającego, że serwis notebooka będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001.
• Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny.
• Dokument poświadczający, że oferowany notebook jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny.
• Deklaracja zgodności CE dla notebooka.
• Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star
d) Dot. Części IV:
• Karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.4 do SIWZ (SOPZ).
W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.
e) Dot. Części V:
• Karty katalogowe (dla UPSa i pakietu biurowego) lub wydruki specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – zawierające informacje potwierdzające spełnienie kryteriów obowiązkowych określonych w Załączniku nr 1.5 do SIWZ (SOPZ). W przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.
• Deklaracja zgodności CE dla zasilacza UPS.
f) Dot. wszystkich części:
• Oświadczenie Wykonawcy dotyczące legalności oprogramowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 2.1-2.5 do SIWZ
b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ
c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy kryteriów opcjonalnych (dodatkowych) określonych w Załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ (SOPZ):
• karta katalogowa lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta – dotyczy wszystkich części;
w przypadku, gdy ww. dokumenty nie zawierają wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji, należy dołączyć dodatkowe dokumenty takie jak: fragment instrukcji obsługi, fragment karty gwarancyjnej, fotografie, zrzuty ekranu, itd.;
• zrzuty ekranu z systemu diagnostycznego i/lub dokumentacja techniczna systemu diagnostycznego (instrukcja) – dotyczy Części I;
• zrzuty ekranu z BIOS/UEFI i/lub dokumentacja techniczną (np. instrukcja płyty głównej) – dotyczy Części I;
• certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net – wymaga się wydruku ze strony internetowej – dotyczy Części I;
d) pełnomocnictwo do reprezentowania:
• wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów.
• wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej).
UWAGA. pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.)
e) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa).
f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
123049,16
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw komputerowy - 44 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa notebooków typu 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25589,15
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Notebook typ 1 - 9 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa notebooka typu 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Notebook typ 2 - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet biurowy (licencja zbiorcza na 53 urządzenia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zasilacza UPS oraz pakietu biurowego dla Wydziału FGŚP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zasilacz UPS - 1 szt.
2. Pakiet biurowy - 1 szt.
|
| |