GuidZP400 |
cfe16dc8-9a33-4784-b502-ad03ec30cb5e
|
Biuletyn |
516497-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
|
Regon |
29152300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sądowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świecie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
052 33 08 305
|
Zamawiajacy fax |
52 33 24 541
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
LISTOWNIE / OSOBIŚCIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza, 86-100 Świecie ul. Sądowa 18
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ III
|
Numer referencyjny |
V. 271. 9. 2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku do SIWZ nr 3.
Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych – określenie ilości.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części:
ZADANIE NR 1. 6 – PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2. 7 – PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3. 8 – PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 4. 9 – PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 5. 10 – PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6. 13 – AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 7. 15 – KOSZE, ZADANIE NR 8. 22 – WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 9. 23 – SYSTEM WYCIERACZEK WEJŚCIOWYCH, ZADANIE NR 10. 26 – ARTYKUŁY PAPIEROWE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11. 27 – DOZOWNIKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami).
Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar.
Dotyczy zadania 1.6, 2.7, 3.8, 4.9 oraz 5.10 – Wykonawca zapewni odbiór (przy najbliższej dostawie) od Zamawiającego pustych opakować i we własnym zakresie dokona ich utylizacji.
Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ.
Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną zawarte do dnia 15 czerwca 2018 roku.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00.
Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty– zob. pkt 13. SIWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta.
Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli: złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 25a pkt 1 ustawy (załącznik do SIWZ nr 4) ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli: złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 25a pkt 1) ustawy (załącznik do SIWZ nr 4) ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli : wykaże należyte wykonanie przynajmniej 1 umowy na dostawy artykułów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej j w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, o wartości brutto odpowiadającej najwyższej ofercie złożonej przez Wykonawcę w tym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
świadczenie, o którym mowa w art. 25a pkt 1 ustawy (załącznik do SIWZ nr 4) ;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Poświadczenie, referencja lub inny dokument, że Wykonawca należycie wykonał przynajmniej 1 umowę na dostawę artykułów gospodarczych i/lub chemii gospodarczej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, o wartości brutto odpowiadającej najwyższej ofercie złożonej przez Wykonawcę w tym postępowaniu
- za złożenie większej liczby dokumentów, o których mowa w tym punkcie Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda :
1) dla wybranych produktów (jest to szczegółowo określone w załączniku do SIWZ nr 3) :a) etykiety oferowanego preparatu, b) karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego, c) pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym, d) atestu PZH HŻ, e) instrukcji sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonywania zabiegów mycia i (lub) dezynfekcji; 2) nieodpłatnych próbek – po 1 szt. oferowanych produktów następujących pozycji formularza cenowego : a) zadanie nr 1.6 – wszystkie pozycje , b) zadanie nr 2.7 – wszystkie pozycje , c) zadanie nr 3.8 – wszystkie pozycje , d) zadanie nr 4.9 , e) zadanie nr 5.10, f) zadanie nr 6.13 – wszystkie pozycje , g) zadanie nr 8.22 – wszystkie pozycje , h)zadanie nr 10.26 – wszystkie pozycje , i) zadanie nr 11.27 – wszystkie pozycje ,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|